Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JoeyBabe schreef:Dan kom ik ook wel mee, zie geen mogelijkheid om een paard mee te nemenAha, het is dus Tyrza geworden... Aangezien ik eerlijk ben dat ik €50 toch wel veel geld vind voor een uurtje groepsles. Ga ik er nog eens over nadenken of ik al dan niet mee ga doen. En als ik een datum weet, polsen bij Stephanie of ik Othello eventueel kan meenemen...Anders kom ik wel als toeschouwer, daar leer je ook al veel van
Tyrza schreef:Laat ik het dan zo doen, dat als er minimaal 15 deelnemers zijn, niet alleen de transportkosten vervallen, maar bij min 12 deelnemers neem ik ook de bakhuur voor mijn rekening
angelke schreef:Dus dan zou het 50€ zijn? Als je dan niet aan die 15 deelnemers geraakt, wil ik misschien het aanbod van Elke (als dat dan nog zou gelden natuurlijk!) wel aannemen...
KimS schreef:Mag ik mijn pensionhoudster evt ook uitnodigen? dan kom ik met de vrachtwagen mee, en kan Yuri (Quirinake) ook mee met ons.
Dan zijn we al met drie.
Dat meisje waar ik eerder over sprak, rijdt niet meer bij ons, dus die valt af...
xxx