Wie komt gezellig langs?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 07:32

Nou lekker als je tijdens t eten aan een vlieg denkt. Tong uitsteken Haha!

Maaruh, dan kan ik niet.. Verdrietig Mn oma viert dan haar verjaardag.. Huilen

Marja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 09:21

13e kan ik, dus ik kom!

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 10:15

vlieg schreef:
Ik kan in ieder geval niet de 13e....moet ik werken....bij de mac idd... Cool

neem je toch een dagje vrij?dan ben je gewoon spontaan ziek geworden??!! Cool marja nam jij je paardje ook mee?

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 11:46

Sonja schreef:
Ik heb de tweede en de derde week van april vrij, en Milena is heeeel nieuwsgierig naar Pompidoepiedoepiedoeeee *LOL*
Buitenritje????

HeSonja kan ik niet met jou mee?

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 11:48

phoenix4ever"]
[quote="Sonja schreef:
Ik heb de tweede en de derde week van april vrij, en Milena is heeeel nieuwsgierig naar Pompidoepiedoepiedoeeee *LOL*
Buitenritje????

[/quote]

ja doen!!!!!! hoe meer zielen hoe meer vreugd!!! heb je een eigen paardje?want er staat niks in je profiel??!!

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 16:06

Ik denk dat ik er wel ben 13 april. Alleen kan Berdientje niet met me mee Verdrietig Verdrietig nou dan kunnen jullie niet mijn paardJE bewonderen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 16:47

phoenix4ever schreef:

Sorry maar ik ga met de veewagen (duuuuh, anders kunnen de knollebeesten niet mee *LOL* ) en dan heb ik geen zitplaats meer over, want waarschijnlijk komt er nog iemand anders met me mee (is nog verrassing Party!! )

Zijn er trouwens wel liefhebbers om op Leonardo te rijden? Anders kan ik 'm net zo goed thuislaten... Haha!

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 18:40

hey sonja.. ik denk dat er ook wel mensen zijn die zonder paard komen dus dan kunnen die miss op leonardo rijden?

maarre.... hoelaat spreken we af,anneke? Haha! (moet ik effe weten ivm vervoer!)

Marja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 22:41

obelix schreef:
marja nam jij je paardje ook mee?

Yep, dat is wel de bedoeling!

Llewella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 09:02

Sonja"]
[quote="phoenix4ever schreef:

Sorry maar ik ga met de veewagen (duuuuh, anders kunnen de knollebeesten niet mee *LOL* ) en dan heb ik geen zitplaats meer over, want waarschijnlijk komt er nog iemand anders met me mee (is nog verrassing Party!! )

Zijn er trouwens wel liefhebbers om op Leonardo te rijden? Anders kan ik 'm net zo goed thuislaten... Haha!
[/quote]

Is ie een beetje aan de maat Verward
Dan houdt ik me aanbevolen Lachen
(Moet geen klein ielig paardje zijn, of hij moet beresterk zijn, ik ben zelf vrij lang en nog een dikke kont ook Clown )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 09:40

Voor de liefhebbers ( Llewalla? past makkelijk hoor!) komt 'ie mee.

Leonardo is een KWPNruin van 1.64, vosje met een sterretje op z'n koppie, western gereden, maar hij snapt ook wel iets van Engelse dressuur. Hij heeft een heel erg lief karakter, wat ook wel eens een nadeel is want hij is snel overdonderd. Ik kan aardig inschatten wat voor mensen (qua eerste indruk) iets met Leo kunnen en wie niet (ga maar bij 'm staan en ik zie aan z'n ogen wat hij van iemand vindt), dus dat mag geen problemen opleveren.

Ik vind het echter wel heel belangrijk dat het ook voor de paarden een leuke dag wordt, dus ik beloof niet dat er twintig man op hem mogen rijden Haha! . Met Milena is dat wat minder een probleem, die vermaakt zich altijd wel want die verzint geintjes waar je bij staat *LOL* Dus eventueel kan er altijd nog geruild worden en mag Milena ook uitgeprobeerd worden.

Voor beide paarden geldt overigens wel dat ik graag wil dat de berijders een cap opzetten.... Schijnheilig

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 10:02

Sonja schreef:

Voor beide paarden geldt overigens wel dat ik graag wil dat de berijders een cap opzetten.... Schijnheilig

De stelling van de dag zal worden: zonder cap kom je de bak niet in Haha!

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 10:11

nou ik wil jou stoere paardje wel een x proberen ( als ie me lief vind Lovers )
maar dat zien we dan wel Haha!

Llewella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 10:20

Sonja schreef:
Voor de liefhebbers ( Llewalla? past makkelijk hoor!) komt 'ie mee.

Leonardo is een KWPNruin van 1.64, vosje met een sterretje op z'n koppie, western gereden, maar hij snapt ook wel iets van Engelse dressuur. Hij heeft een heel erg lief karakter, wat ook wel eens een nadeel is want hij is snel overdonderd. Ik kan aardig inschatten wat voor mensen (qua eerste indruk) iets met Leo kunnen en wie niet (ga maar bij 'm staan en ik zie aan z'n ogen wat hij van iemand vindt), dus dat mag geen problemen opleveren.

Ik vind het echter wel heel belangrijk dat het ook voor de paarden een leuke dag wordt, dus ik beloof niet dat er twintig man op hem mogen rijden Haha! . Met Milena is dat wat minder een probleem, die vermaakt zich altijd wel want die verzint geintjes waar je bij staat *LOL* Dus eventueel kan er altijd nog geruild worden en mag Milena ook uitgeprobeerd worden.

Ik zal me cap zeker meenemen, zonder cap stap ik niet meer op, zeker niet op een onbekend paard (dat heb ik wel afgeleerd Clown )

En dan laten we het aan leonardo over Lachen

Kan ik gewoon engels rijden als ie me liev vindt Verward Clown
Ik heb namelijk nog nooit western gereden Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 11:02

Gewoon lekker op zit rijden, dan komt het echt wel goed. Leo vergeeft het je ook wel als je 'm bijvoorbeeld per ongeluk een keer te hard in de mond pakt. Milena niet... }>

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 11:30

Barb"]
[quote="Sonja schreef:

De stelling van de dag zal worden: zonder cap kom je de bak niet in Haha!
[/quote]

daar ben ik het nou helemaal mee eens.... Haha! je hoort de laatste tijd toch al v die rare dingen..... Scheve mond maarre..... ik zal zo wel een rijtje maken van diegene die komen dan weten we dat in ieder geval zeker.... Cool

ok hier komt het rijtje...

met paard!
*anneke nl.
*sonja ------>2 paarden
*barb------->1 paard en 1 shetje
*marja--------->1 paard
*obelix----------->1 paard
*montananicole--------->1 pony
IK EN NICOLE WETEN NOG NIET OF WE MET OF ZONDER PAARD KOMEN!IVM VERVOER! Lachen

zonder paard!
*Llewella
*berdientje
*My Dominique

degene die misschien zouden komen!
*marieke_14???
*flair????
*phoenix4ever????

willen jullie even laten weten of jullie komen??!!
Ik hoop dat het zo wat overzichterlijker word .....(vooral voor anneke! Haha! )

ik hoop dat dit klopt en anders hoor ik het graag....
(dan verander ik het even) Lachen

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-02 12:28

Wat leuk dat de meeste kunnen komen!!
Flair, laat t even weten of je gaat okey? Zou wel leuk zijn!!

Laten we gewoon om een uur of twaalf afspreken, lijkt me een mooie tijd!
Leuk dat er zo lekker veel paardjes meekomen!
Het hangt er een beetje vanaf hoe Pompidou zich gedraagd met zoveel paarden, als ze supernerveus wordt, ga ik niet rijden. ( om mn rug denken Scheve mond )
Maar ach dat zie ik dan wel!

Ik hoop dat het weer meezit, dat zou wel fijn zijn! Knipoog

We zijn op het moment bezig een nieuw hek te plaatsen om het weiland heen, er staat nog maar een klein gedeelte, maar het fijne is, dat jullie je paarden daar aan vast kunnen zetten! Het is een erg stevig hek.
Mocht een van jullie zeker weten dat je je paard niet bij andere op het land wil hebben, en graag even op stal zou willen zeggen, geef het dan even door. Lachen

Ik zorg ook even voor tafeltjes en stoeltjes ( mede dankzij Barb Haha! ), en zal voor drinken en hapjes zorgen.
s'Avonds lekker naar de Mac, dus neem allemaal je centjes mee hé? Tong uitsteken

Dat de paarden ingeent zijn, vind ik erg belangrijk. Maar ik ga ervanuit dat jullie dat bijgehouden hebben. Evenals wormerkuren.

Nou, ik heb er veel zin in! Het wordt echt leuk zie ik! Party!!

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 12:45

heyyy gaan we nou maccen bij de paarden of gaan we naar de mac toe??
als we naar de mac gaan kan obelix dan in een stal?

o ja:nog een belangrijke vraag.... als wij zonder paard komen ,kan iemand ons dan bij het station ophalen ??? Cool

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-02 12:54

Ik denk dat het het handigst is als gewoon een paar naar de Mac gaan, en het ophalen, en de rest bij de paarden blijft, om op te passen.
Dat vind ik een veiliger idee.

Ik zou je eventueel van het station kunnen halen. Maar dan wel graag op tijd! Haha!

Marja, mischien is het handig als jij Maestro in een box kan zetten? Het is een heel grote box (speciaal voor onze Shire), en heeft hoge wanden.
Laat t me maar even weten.
Voor de rest komen er geloof ik geen hengsten mee, toch?

Chester is lekker sociaal, en Pompidou ook, dus daar kan van alles bij! Knipoog

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 13:00

ok is goed.. dan spreken we dat nog wel effe af dan...ik ben nl. vanwege me longontsteking nog niet op stal geweest dus heb ook nog geen vervoer kunnen regelen! Schijnheilig maar goed...als wij dan op tijd komen kunnen we je wel helpen met voorbereidingen toch?
verder is alleen marja dr paard hengst volgens mij...

ps anneke:ik ben echt super benieuwd naar je shire...
en nicole trouwens ook... Lachen

maar goed.. je hoort het wel van me...groetjesssssssss van mij!
ik zal vanavond is aan nicole vragen of ze ook wil reageren op dit topic! Lachen Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 13:08

Die van mij kunnen op de wei of anders gewoon op de veewagen. Ik wil alleen niet mee-Maccen, want daar word ik altijd doodziek van. Ik breng zelf wel een broodje mee.

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 13:54

Zoals ik al zei Blossem wordt geen enkel probleem, die kan zo het land op. Maar dan dat grote zwarte monster, die is niet echt sociaal geloof ik (meer a-sociaal Haha! )
Maar ik zie wel hoe dat gaat verlopen, anders plant ik haar gewoon aan het hek, ze heeft zich maar te gedragen!!

Zal me trouwens niks verbazen als ik mijn cap vergeet. My Dominique help wel even mee onthouden wat we allemaal mee moeten Haha!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 13:55

dus het word nu definitief 13 April, dat is dus op een zaterdag en over 1,5 week?

Ik laat het zo snel mogelijk horen Anneke, zaterdags is ff wat moeilijker voor mij.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 16:37

ja het word dus definitief zaterdag 13 april..... Haha! heb alles geregeld dus kan niks meer verzetten... Haha! ivm mijn werk wat ikaf en toe op zaterdags doe.. Knipoog

flair als je komt neem je dan je paard/pony mee?

ps:zijn er mensen met een digitale??nemen jullie die mee?ik zelf heb er geen maar wil wel wat leuke fotootjes..ik neem zelf wel het gewone fototoestel mee maar wil ook wel wat digitaal... *LOL*