Maaruh, dan kan ik niet..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
phoenix4ever"]
[quote="Sonja schreef:Ik heb de tweede en de derde week van april vrij, en Milena is heeeel nieuwsgierig naar Pompidoepiedoepiedoeeee
Buitenritje????
phoenix4ever schreef:HeSonja kan ik niet met jou mee?
Sonja"]
[quote="phoenix4ever schreef:HeSonja kan ik niet met jou mee?
Sonja schreef:Voor de liefhebbers ( Llewalla? past makkelijk hoor!) komt 'ie mee.
Leonardo is een KWPNruin van 1.64, vosje met een sterretje op z'n koppie, western gereden, maar hij snapt ook wel iets van Engelse dressuur. Hij heeft een heel erg lief karakter, wat ook wel eens een nadeel is want hij is snel overdonderd. Ik kan aardig inschatten wat voor mensen (qua eerste indruk) iets met Leo kunnen en wie niet (ga maar bij 'm staan en ik zie aan z'n ogen wat hij van iemand vindt), dus dat mag geen problemen opleveren.
Ik vind het echter wel heel belangrijk dat het ook voor de paarden een leuke dag wordt, dus ik beloof niet dat er twintig man op hem mogen rijden. Met Milena is dat wat minder een probleem, die vermaakt zich altijd wel want die verzint geintjes waar je bij staat
Dus eventueel kan er altijd nog geruild worden en mag Milena ook uitgeprobeerd worden.
Voor beide paarden geldt overigens wel dat ik graag wil dat de berijders een cap opzetten....
Barb"]
[quote="Sonja schreef:
Voor beide paarden geldt overigens wel dat ik graag wil dat de berijders een cap opzetten....