OK, foto's op CD'tje ligt klaar, vlees ligt in de koelkast en koelelementen in de vriezer, snoep voor onderweg, route naar Gitta en daarna naar Phia, zon is besteld voor regio Spierdijk, humeur is bij voorbaat al prima, OK, tot morgen maar!!
We zetten de monitor en video achter neer. Dan kunnen de liefhebbers de hele geboorte van Atje zien en de eerste sta pogingen. Dus als er nog meer ouderwetse video's met geboorte, eerste stapjes of wat dan ook erop, dan kan je die dus ook meenemen.
Hier staat ook alles klaar. Alleen morgenochtend salades maken . Ik hoop dat er nog wat voor jullie overblijft
@sammiej; wilde je nog meerijden? Dat kan nog steeds hoor Zoja, ik vertrek om 12:45 vanuit Everdingen waar Avenue staat richting Spierdijk. Ik kan je ophalen op Utrecht CS op het taxiplatform. Als je daar om 13:15 bent, gaat het prima lukken.
Ik ben de rest van de dag niet meer achter mijn pc te vinden ivm de paardjes, dus bel me sowieso maar even. Mijn nr krijg je via PB! Als ik niks van je hoor, ga ik er maar vanuit dat ik je niet op hoef te pikken....
Nou ik ben thuis! Heb er netjes een klein uur over gereden... Ik vond het erg gezellig, leuk om ook eens de andere gezichten in het echt erbij te zien! En de foto's van iedereen: super! En Phia, je organisatie was perfect! Lekkere salade!