Beste Daphne Hartelijk dank voor je mail aan de redactie van Bit voor deelname aan één van de 'lesjes van' op het Horse Event. De definitieve selectie voor de lesjes is gemaakt en we hebben inmiddels de ruiters/amazones en menners in kwestie benaderd. Ze kunnen allemaal. Daarom moeten we je mededelen dat je niet in aanmerking voor het lesje van je keuze komt. We blijven bij Bit echter lessen van boeiende instructeurs en op bijzondere paarden organiseren. Blijf schrijven, de leukste brieven worden uitgekozen! met vriendelijke groeten Marjan Tulp Redactie Bit
Toch netjes!!! overigens had ik door omstandigheden met Harm (zo goed gaat t niet) toch besloten dat de 18e voor hem te snel zou zijn geweest.......dus maar goed ook dat ik niet uitgenodigd ben, dan zou het des te harder geweest zijn!!!
we gaan gewoon met onze boktgroep heel het pennydorp bezetten! al die kleintjes aan de kant zetten en gaan wij onze pennytijd weer teboven halen, allemaal de ponyritjespony's vlechtjes maken en strikjes erin hangen enzo koetsjiekoetsjiekoeoe! en alles uitproberen wat er te doen is
haha jaaa ik ga ook even, alleen om te lachen, en een grappige foto te maken geweldig. ennem ; ik zie het ook wel voor me hoor, al diebokkers die de penny-kindjes wegjagen en zelf gaan troetelen. Ik ben lid geweest van de voormalige PennyPatrouille, dus ik houd het bij het dorp terroriseren !
Hahaha, echt grappig. Maar eigenlijk moeten we ook insiders hebben. Ik zie het al voor me: Ik: *kijkt zoekend om zich heen, scheurt boktlogo van tas, gaat tussen de pennykids spelen en spulletjes kopen, loopt onopvallend weg, plakt logo weer op tas en sneakt weg*
Maar ik ben niet anti penny hoor, ik vind het wel leuk . Ik ben zeer benieuwd naar de clinics, en naar de kraampjes zijn er daar ook marktaanbiedingen of doen ze daar op Horse Event niet aan? het schijnt dat er toch nog een stand van onze school, de CAH komt, ik ben benieuwd.
ik ben ooit eerder op zoon penny dinges geweest toen was ik nog klijn
en toen gingen we naar zoon waar zegster en die moe sik ff op de proef stellen wat ik nog wet is dat ik ana haar vroeg of ik un verzorg pony kreeg en toen zij zij mischien ik toen mooi die hat ik al een en alle maal van die rare dinge zeggen