Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vende schreef:*Is het met Devilish eens
V i v × Vnaïefje. zegt:
doe je dan mn roze muts op?
The Master of Disaster wees gerust, er zijn geen kannibalen meer. de laatste hebben we vorige week opgegeten... zegt:
nee
Hijdoettetniet?
capopjekop schreef:Ik ben 17. Zal ik mijn bertmuts op doen of mijn serieuze zwarte
Wathever, neem ze allebei mee
Ben al lang niet meer in zoetermeer geweest, ze hebben toch sleepliften toch? *voelt weer goede fotomomenten opkomen*
capopjekop schreef:Kristel, en ik kan apsoluut niet met sleepliften overweg. Vorig jaar gingen we naar een kei leuk berghuisje, maar dan moest je met de sleeplift omhoog, ik viel er net voor het einde uit en toen ben ik gaan lopen en was steil en ijzig, dus ging echt niet
Devilish schreef:capopjekop schreef:Kristel, en ik kan apsoluut niet met sleepliften overweg. Vorig jaar gingen we naar een kei leuk berghuisje, maar dan moest je met de sleeplift omhoog, ik viel er net voor het einde uit en toen ben ik gaan lopen en was steil en ijzig, dus ging echt niet
hahaha gelukkig, nog een sleepliftmuts sorryIn Snowworld hebben ze dus ook zo'n lift, maar er zat in de baan die je zeg maar volgt als je door die lift getrokken wordt een soort bocht, waarin mijn ski's vast kwamen te zitten dus ik viel en kon niet meer opstaan omdat ik me dood schaamde en moest lachen enzo.. en niemand die me kwam helpen *trauma* gelukkig werden er toen geen foto;s gemaakt
![]()
Devilish schreef:haha Tamara, dat zijn gewoon smoesjes![]()