Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
liza van loon schreef:herhaling six flags meeting he
Ilkkah schreef:Ik vind het gewoon erg lüllig, want je weet al ruim 1.5 maand dat het deze datum word
we hebben gekloot over een datum, en deze datum waren de meeste mensen er gewoon, dus daarom hebben we deze gedaan,
en al vanaf 23 juni hebben we het over deze datum gehad, dus al lang genoeg de tijd gehad om voor vervoer te zorgen/oplossingen te bedenken vind ik.
En nu komen er ineens weer van; ja ouders hebben mij daar al heen gebracht en dit en dat en zus en zo.
En het maakt mij niet uit of er nu 2 komen of 12, gezellig word het toch wel, tis gewoon de manier waarop.
Jullie kunnen het er wel niet mee eens zijn, maar dit is mijn mening erover, en zo dacht ik er met de vorige meeting precies zo over.
Spirit schreef:Nou het is nooit zeker geweest dat ik kwam hoor.
Mijn ouders hebben wel wat beters te doen de 18e, en ja die luchtmachtvoorlichting gaat voor jullie.
Ilkkah schreef:Spirit schreef:Nou het is nooit zeker geweest dat ik kwam hoor.
Mijn ouders hebben wel wat beters te doen de 18e, en ja die luchtmachtvoorlichting gaat voor jullie.
Prima, dat weten we dan ook weer he..
Spirit schreef:Ja wat denk jij nou, die voorlichting is gewoon belangrijk, het gaat wel over mijn toekomst. En er was geen andere datum dus.
Jammer dan.
En als er steeds zo gereageerd wordt als mensen niet kunnen komen dan maakt dat het er echt niet uitnodigender op hoor.
Spirit schreef:liza van loon schreef:herhaling six flags meeting he
Ja want daar ben ik ook niet heen gekomen natuurlijk.
Dit is de eerste meeting die ik waarschijnlijk helemaal mis.
Met de trein mag ik niet alleen.
Marwszjeuh schreef:[edit]
btw, het is gewoon zo
Elke keer prikken we een datum, iedereen weet het al 3/4 maanden van de voren.
Als iemand dan nog gaat lopen klagen dat hij/zij dan niet kan/mag,
wat moeten wij dan?
Stilletjes ja knikken?
Nou is jouw voorlichting idd van 'levens'belang.
Maar je zei eerst dat je 's avonds kwam dan.
[edit2]
Als je het niet gezellig en leuk vind kun je het ook gewoon zeggen.
Dan doen we het gewoon niet meer.
Spirit schreef:Dat heeft toch ook geen zin?
Ilkkah schreef:Dus?
stef komt niet aan haar berichten te lezen
liz wel?
spir ook niet?
marz wel
fl niet?
suus op vakantie
mar op vakantie
joor niet?
?
Ilkkah schreef:2 dagen kan niet helaas,
moet wsl dinsdags werken en vrijdags moet ik met mijn zus naar mijn school met de bus om een keer te oefenen, want die maandag moet ik weer naar school en moet dan wel even weten hoe ik er moet komen.