Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
phantompjuh schreef:waarom zit iedreen dan in Drenthe,
KimBalaa schreef:Haha Maartje wil ze weer laten gaan..
Ik wil Stef ook heus wel een keer laten gaan (als ik teminste mag van mijn mama)
Maar ik wil wel dat het een beetje normaal gebeurt.
Niet dat we met zn 10e zijn, en iedereen gaat iedereen inhalen en de helft gaat de ene kant op en de andere helft weer de andere kant. Of dat we aan het draven zijn en ineens gaan dr voor de grap ineens 5 weggalloperen ofzo..
Want dan ga ik niet mee, heb echt geen zin in nog meer ongelukken..
(Voelt zich een heel erg, oud, zeurend wijf)
KimBalaa schreef:Ja inderdaad.. Niet dat het ineens gaat van.. IK LAAT HEM GAAN, en dat er dan 1 iemand in de sloot word geduwd, en weer een ander paard echt niet meer terug te nemen is.
Inhalen gebeurt toch wel, hoe dan ook.. Maar dan moet het wel een beetje normaal blijven en niet voor de 'grap' midden in een rengalop iemand even afsnijden ofzo..
maartjuh schreef:KimBalaa schreef:Ja inderdaad.. Niet dat het ineens gaat van.. IK LAAT HEM GAAN, en dat er dan 1 iemand in de sloot word geduwd, en weer een ander paard echt niet meer terug te nemen is.
Inhalen gebeurt toch wel, hoe dan ook.. Maar dan moet het wel een beetje normaal blijven en niet voor de 'grap' midden in een rengalop iemand even afsnijden ofzo..
idd.. en proberen beetje op volgorde van snelheid te starten, zodat er zo weinig mogelijk wordt ingehaald...
Nja eerst maar eens kijken wie er allemaal wil crossen.
maar wat wij altijd doen op ponykamp (moet j wel wat controle over je pony hebben): eerst draven de kleintjes/gene die niet hard willen gaan, vooruit..
als ze op een bepaald punt zijn, gaan ze stappen..
De gene die niet hard willen gaan, blijven wachten totdat de andere groep is gaan stappen. Dan wordt er gevraagd of iedereen klaar is, en dan laten we ze altijd in rengalop naar die andere groep rennen.
maartjuh schreef:Dus misschien is het handig om even overzichtje te maken, en iedereen hier neer te zetten:
1. naam [naam]
2. leeftijd 12
3. eigen pony/paard meenemen of huren? Pony (niet huren)
4. wil je pony/paard een keer hard laten gaan? Jaa![]()
5. wanneer kun je? Uhh..Tsja..![]()
Citaat:1. maartje
2. tegen die tijd 16
3. eigen pony
4. ja
5. bijna altijd
Citaat:1. naam ; Kim
2. leeftijd ; 15
3. eigen pony/paard meenemen of huren? ; Eigen paard
4. wil je pony/paard een keer hard laten gaan? ; Ja
5. wanneer kun je? ; Ik kan eigenlijk altijd. Tussen 10-17 augustus waarschijnlijk niet. En verder moet ik wel kijken met werken..
maartjuh schreef:Dus misschien is het handig om even overzichtje te maken, en iedereen hier neer te zetten:
1. naam
2. leeftijd
3. eigen pony/paard meenemen of huren?
4. wil je pony/paard een keer hard laten gaan?
5. wanneer kun je?
BrittJl0ver schreef:maartjuh schreef:Dus misschien is het handig om even overzichtje te maken, en iedereen hier neer te zetten:
1. naam
2. leeftijd
3. eigen pony/paard meenemen of huren?
4. wil je pony/paard een keer hard laten gaan?
5. wanneer kun je?
1. Jitske
2. 14
3. eigen pony![]()
4. jaa
5. uhm, van 5 t/m 16 juli niet (vakantie turkije), en van 1 t/m 5 augustus niet (kamp ermelo)
Citaat:1. naam ; Roos
2. leeftijd ; 15
3. eigen pony/paard meenemen of huren? ; huren, liefst pony
4. wil je pony/paard een keer hard laten gaan? ; Ja, maar wel verantwoord! (zoals Fantine al zei!)
5. wanneer kun je? ; Ik stem me wel af op jullie..