Maar van de zomer ofzo kom ik nog een keer naar Houten hoor

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jenni schreef:Is er morgen in houten een tinkerkeuring en show? wat gaafHey miranda... jij gaat zeker morgen niet naar die tinkerkeuring en show in Houten he(meten!
alweer
)
kaliefje schreef:Jenni schreef:Is er morgen in houten een tinkerkeuring en show? wat gaafHey miranda... jij gaat zeker morgen niet naar die tinkerkeuring en show in Houten he(meten!
alweer
)
dat is vlakbij mij.. naja vlakbij.. het is niet verweg
Ik ben nog nooit in de villa volta geweest.. lijkt me wel is leukmaar vaak word ik misselijk in dat soort dingen
Heranda schreef:Je komt in een huis, in de eerste kamer krijg je een verhaal te horen, dan ga je naar een volgende kamer, zit er zo'n man en die gaat ook nog een verhaal vertellen *ondertussen heb je moeie benen van 't staan*Dan ga je verder en moet je op banken zitten met een beugel, en ga je heen en weer als in een schommelboot, maar doordat de vloer, muren en plafond gaan draaien lijkt het alsof je over de kop gaat, maar dat is niet zo
kaliefje schreef:Jenni schreef:Is er morgen in houten een tinkerkeuring en show? wat gaafHey miranda... jij gaat zeker morgen niet naar die tinkerkeuring en show in Houten he(meten!
alweer
)
dat is vlakbij mij.. naja vlakbij.. het is niet verweg
Ik ben nog nooit in de villa volta geweest.. lijkt me wel is leukmaar vaak word ik misselijk in dat soort dingen
Heranda schreef:Vogelrok is juist mijn lievelingsattractie!
Mir houd van hard, snel, ruig, wild, actie, over de kop
Marwszjeuh schreef:Heranda schreef:Vogelrok is juist mijn lievelingsattractie!
Mir houd van hard, snel, ruig, wild, actie, over de kop
wat doe je dan in godsnaam in de efteling
Zin om keer naar sixflags te gaan
*moehaha*
ben met liza van loon met zn 2en ook al in sixflags geweest, aggermelkaar in die goliath.. té vet
bliksemluver schreef:Vogelrok gaat eigenlijk ook helemaaal niet zo hard... komt door al die wind. en over de kop ook niet.. eigenlijk zou de python beter in jouw rijtje passen Mir![]()
Mijn favo atrakties zijn Vogel rok & Villa volta... Vogel rok is gewoon leuk doordat het donker is en dan die wind enzo dan lijkt het toch alsof je heel snel gaatEn Villa volta is gewoon geweldig, dat geeft gewoon een kick
en die muziek is geweldig.
beautylover schreef:1k g4 l13v3r !n d3 v1ll4 volt4 d4n d4t 1k 1n d3 vog3lrock g4
1k d4cht d4t 3r ook zo'n 4tr4ct13 w4s w44r j3 op h3t 31nde door een klok g1ng m44r 1$ 3r d13 nog??
leuke hea die april-grap
Heranda schreef:M'n broer gilt trouwens heel hard en raar in alle attracties
Ohja, vorig gingen we overal heel hard BOKTTTTTTTTTTT roepen