Fietsen is voor Anne en mij namelijk geen optie, dan zijn wij al helemaal kapot als we bij de manege aankomen (is namelijk een uur en een kwartier fietsen).                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 Fietsen is voor Anne en mij namelijk geen optie, dan zijn wij al helemaal kapot als we bij de manege aankomen (is namelijk een uur en een kwartier fietsen).                                                         Emytje schreef:Indira kan toch niet mee, ze mocht niet van haar ouders. Moet ze zelf opbellen dat ze niet mee kan of zeggen wij dat ze niet mee kan? Ik weet namelijk niet hoe dat is afgesproken...?
 En daarna komen Maike en Wendy nog om frietjes mee te eten 
                                                         deedee19 schreef:weet je ik mis Monique en Linda nog. Die waren er de vorige twee keer wel bij? Weten ze wel van het bestaan van dit topic af?
) Zij waren er de andere twee keer ook bij.                                                         Janneke18 schreef:idd jammer..
nu is het voor mij geen meeting meer, ik ken iedereen al
 De rest allemaal wel al. Ach het wordt gewoon hardstikke leuk en het maakt niet uit dat we elkaar al kennen.
 (ach ja macaroni lijkt erop he 
 ) en toen waren idd Yentl, Monique, Linda ook mee. En Fabienne en Jollyjumper en nog wat anderen volgens mij. 
 ) en emy, anne, maike en karen op de foto. Het zal zeker harstikke leuk worden, heb er al zin in!