Ik denk dat ridderkerkmeetings vervloekt zijn...
Ze lopen altijd de mist in...
De allereerste meeting was nog de leukste iedereen was gewoon op komen dagen en het was mooi weer enz.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
miesie schreef:Anders gaan jullie toch met ze allen Tulandro, Kratoow en Elanoor aanmoedigen op kralingen zondagIk ben dan ook van de partij
![]()
Ik denk dat ridderkerkmeetings vervloekt zijn...
Ze lopen altijd de mist in...
De allereerste meeting was nog de leukste iedereen was gewoon op komen dagen en het was mooi weer enz.
Promessa schreef:hey hey allemaal..
ik ben deze week een weekje weg geweest. en toen ik terug kwam was het overal wit!!
en ik denk niet dat er gepekeld is in het park...
ik baal dr van dat het niet meer doorgaat maar het risico dat er iets gebeurd is vrij groot.
dus we verschuiven het wel...
wk. 18 misschien dan is het ook vakantie dan heeft iedereen vrij en is de kans groot dat er meer mensen mee kunnen.
het kan ook eerder...
zeggen jullie het maar
miesie schreef:Maare niemand komt dus Kratoow en de anderen aanmoedigen..
Kratoow schreef:Promessa schreef:
Welke datum is week 18?
Promessa schreef:zet je naam ffies is een dit lijstje als je in de mei vak. kan. (2 mei t/m 8 mei) en zo ja welke datum..
-promessa... 2,3,4 en 6 mei andere kan ook maar dan moet ik overleggen.
-Kratoow... 2,3,4,6,7,8 mei. Maar misschien de 7e niet i.v.m. Bokteling..
Smookey schreef:Ik kan waarschijnlijk voorlopig niet mee, heb gisteren mijn enkel gebroken, helaas. Dus ik denk dat ik dan nog wel in het gips loop, maar dat weet ik maandag pas, omdat ze dan een scan gaan maken.
(wel mooi he die sneeuw, jammer dat die meeting erdoor niet door kan gaan maar het uitzicht is mooi)
Kratoow schreef:zet je naam ffies is een dit lijstje als je in de mei vak. kan. (2 mei t/m 8 mei) en zo ja welke datum..
-Mr_mikey... 2,4,6,8 mei misschien ook nog andere dagen maar dat weet ik niet zeker
Mr_Mikey schreef:Kratoow schreef:zet je naam ffies is een dit lijstje als je in de mei vak. kan. (2 mei t/m 8 mei) en zo ja welke datum..
-Mr_mikey... 2,4,6,8 mei misschien ook nog andere dagen maar dat weet ik niet zeker
-daanboy....3,4,5,7,8mei
Kratoow schreef:zet je naam ffies is een dit lijstje als je in de mei vak. kan. (2 mei t/m 8 mei) en zo ja welke datum..
-daanboy....3,4,5,7,8mei
- This_is_me... Ik heb geen vakantie maar misschien wel wat vrije dagen. Dus kan dan misschien toch nog mee. Maar kan op dit moment geen datum door geven helaas![]()