IJslander BoktMeeting (besloten)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Welke dag komt jou het beste uit?

Zondag 6 februari
4 (30%)
Zondag 13 februari
2 (15%)
6 feb - Ik neem een eigen paard mee
5 (38%)
13 feb - Ik neem een eigen paard mee
2 (15%)

Totaal aantal stemmen: 13

Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 13:16

Ja jullie zijn ook zo ingewikkeld Haha!

Ik vind het trouwens een prima indeling zo.

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 13:32

Ohh laat maar, sorry zie dat er al een indeling is. Clown Vind het ook prima zo..... Lachen

Klukka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 13:42

hee Caren alles goed?
Ik zie nu pas dat jij het bent Haha!

Iris (2 Knipoog )

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-04 14:34

Hihi, ik kan wel naambordjes maken bij de IKEA Clown

Klukka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 15:01

OK dan! jaa leuk moet je doen Clown
Iris

MarjoEisla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 16:05

Nou Wind zoals ik al zei: De eigenaar van Foxan is al op de hoogte van onze plannen. Das namelijk Feti!

oeps sandorra en fenja sorry dat ik julie door elkaar haal

Helen88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 19:44

Citaat:
groep 1
Shadow
Ijsje
Iskander
Roskur
Nienke
Horssie
Virkinu
Wind

groep 2
yvette = (ik heet fenja op bokt) sandorra dus niet.
caren = (ik heet sandorra op bokt) fenja dus niet
alet
sas = sassefras
anne = raya
marjolein = marjoeisla
rilana = riviles
flyhgur.
helen=helen88

nogmaals hebben we ook de pauze om gezellig te kleppen

Ik voel me een beetje genegeerd. Verdrietig Knipoog Is het goed als ik mezelf nog even bij de 2e groep zet?

Flyghur: het zou echt super zijn als ik mee zou kunnen rijden! Ik ga nu gelijk even kijken hoe laat ik op zn vroegst in Hengelo kan zijn, dat zet ik someteen wel even neer. Lachen

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-04 19:50

Goed hoor, kom er maar gezellig bij Lachen

Helen88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 19:52

Ik kan op z'n vroegst om 13:02 in Hengelo zijn. Ik weet niet of dit vroeg genoeg is?

Anders kan ik aan mijn vader vragen of hij me naar Enschede brengt (is het dichtste bij vanaf ons huis) en dan kan ik vandaar de trein naar Hengelo nemen. Dat is maar een paar minuutjes en die trein gaat elk half uur.

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-04 19:57

Hoe laat start groep 1 en hoe laat groep 2?
Dat is misschien handig om eerst vast te stellen Knipoog

Raya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 20:46

MarjoEisla schreef:

Citaat:
Oke, ik had bedacht dat we dus in 2 groepen gaan. Misschien een idee om de 1e groep als rustiger te doen. Dit zodat de paarden het dan helemaal geen probleem vinden om daarna nog een uur te lopen Lachen. Tuurlijk zit er dan ook tolt en galop in maar in ieder geval lekker rustig aan Knipoog.
Dus van 12.00 tot 13.00 een groep en dan een half uurtje pauze i.p.v een uur. Na een half uur zijn die paarden wel oké en denk dat dat wel lang genoeg is? Dan van 13.30 tot 14.30 de groep die wel wat harder wil.

Dit was volgens mij het voorstel *LOL*

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 20:48

hoe rustig is rustig eigelijk?
en hoe 'hard'is hard Tong uitsteken

witte_spook

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 20:49

MarjoEisla schreef:
Ik denk niet dat het slim is om eerder af te spreken, dan moet de 1e groep wel heel vroeg. Maar zoals ik al zei staan de groepen niet vast he!! Maar riviles als je liever niet zo laat gaat dan ga je toch in de andere groep?

Waarom denk je dat het niet slim is om eerder af te spreken, zijn er hier mensen van suiker ofzo? dit bedoel ik totaal niet negatief hoor.

Ik geef suggesties over wie er van ver komt en wat haalbaar is. Ik wil namelijk graag met iemand rekening houden kwa tijd, maar ik wil ook graag dat men rekening houd met de latere i.v.m praten na de tijd over de ervaringen.

Je weet zelf heel goed, dat als je bij foxan een tijdrit plant om 12 uur, dat je om half 2 pas op je paard zit, althans dat was bij de vorige 2 lijstritten wel zo, dit probeer ik nietweer te doen.

Het gaat er niet geheel om of ik in een andere groep moet, of wil gaan, het gaat erom wat echt haalbaar is en of we goed nadenken.

Dat is de reden waarom ik vind dat dit goed besproken moet worden.

Raya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 20:50

horssie schreef:

Ik denk dat er opzich niet echt heel veel verschil in zit bij de snellere groep gaan denk ik de meer temperamentvolle paardjes mee en de idioten Haha! *LOL*

Raya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 20:54

Tja maar er gaan ook een hoop mensen met de trein wij (marjolein en ik) kunnen pas om ongeveer 10.00 uur in Nijkerk zijn er dan nog naar Kuinre toe. Denk dat we zo rond half 12 of 12uur er pas zijn.

Ik denk dat er nog wel meer door vervoer niet al te vroeg kunnen zijn.
Maar de mensen die willen en kunnen kunne toch al wat eerder om al wat te kletsen? En dan de mensen die iets later zijn hebben dan gewoon nog de tijd om er heen te gaan.

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:49

Raya schreef:
Ik denk dat er opzich niet echt heel veel verschil in zit bij de snellere groep gaan denk ik de meer temperamentvolle paardjes mee en de idioten Haha! *LOL*

oké als ik maar niet op zo'n super sloompje zit die elke minuut aangespoord moet worden vind ik het niet erg om in de 1e groep te zitten.
houd zelf best van temparement maar dan wel met een fijne rem Knipoog

MarjoEisla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:51

tja rilana ook helen88 red het niet om vroeg te zijn net als de meeste die met het openbaar vervoer gaan.
dat jou ervaring zo is dat is niet mijn plan.

hoe rustig is rustig: ik denk niet dat iedereen in rengalop wil gaan?
en zoals anne ook al zei, de temperamentvollere paardjes lekker bij elkaar Lachen

MarjoEisla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:53

oja helen88 sorry!

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:59

Snel en rustig gaan bij mij anders perfect samen... Schijnheilig Beetje rare indeling op basis daarvan, hihi. Ik hou júist van snel en rustig samen; rustig paard, snel tempo. Probleem met druk paard, snel tempo is dat ik nogal snel een ongeleid projectiel idee krijg, en ik vind het niet zo prettig als ik op een knol zit die ik met geen mogelijkheid stil kan krijgen. Rolleyes Nou ja sorry, moest weer even zeuren voor vandaag Schijnheilig.

Helen88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 22:31

Raya schreef:

Idiote paarden of idiote mensen? Tong uitsteken

MarjoEisla: geeft niet hoor. Lachen Ik kan trouwens wel vroeg komen denk ik, het maakt voor mijn vader niet zo veel uit of hij me nou naar Bad Bentheim of naar Enschede moet rijden, is toch bijna even ver weg. En als ik vanuit Enschede de trein neem kan ik ook vroeg in Hengelo zijn. Lachen

Röskur: je zeurt niet hoor! Lachen

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 23:10

helen als groep 2 idiote mensen was geweest zat ikd aar vast wel bij Tong uitsteken

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 23:27

Ik sluit me trouwens bij Roskur aan over snel en rustig, geldt bij mij precies zo. Ik hou van rengalop, zolang ik maar weet dat we weer stoppen als het moet. En als ik het niet in de hand heb (of dat gevoel heb) kan ik de stap al eng vinden (nou ja, niet de stap zelf, maar het idee dat het paard elk moment kan wegspringen, zonder dat ik daar invloed op heb).
Op het strand vind ik ook heerlijk, die ruimte. Wat het paard ook doet, je hebt meters en meters voor je een obstakel tegenkomt. Het kan me dan haast niet hard genoeg gaan.

Ik kom ook vanuit Enschede/Hengelo trouwens. Maar even een tijd afspreken hoelaat we de trein nemen?

witte_spook

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 23:34

horssie schreef:

Rustiger dan stap kan er niet zijn, en volgens mij als je in volle galop gaat, ga je ook niet sneller dan 30 km per uur of nog iets meer, maar ze houden dat ook maar amper een paar meter vol Haha!

hahahahahahahaha

witte_spook

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 23:39

Raya schreef:
Tja maar er gaan ook een hoop mensen met de trein wij (marjolein en ik) kunnen pas om ongeveer 10.00 uur in Nijkerk zijn er dan nog naar Kuinre toe. Denk dat we zo rond half 12 of 12uur er pas zijn.

Ik denk dat er nog wel meer door vervoer niet al te vroeg kunnen zijn.
Maar de mensen die willen en kunnen kunne toch al wat eerder om al wat te kletsen? En dan de mensen die iets later zijn hebben dan gewoon nog de tijd om er heen te gaan.

Kijk, maar dan kunnen we toch rekening houden met elkaar op die manier. Als iemand bijvoorbeeld pas om 12 uur ongeveer denkt aan te komen, dan lukt die persoon het niet om in groep 1 te zitten, dat bedoel ik.

Zat die persoon wel in groep 1 en die vertrekt om 12 uur, dan heb je dus al vertragingen, dat bedoel ik eingelijk, het is maar goed dat we het wel even aankaarten hoor.

Ik vind het helemaaaaaaal geen probleem om in groep 2 te zitten hoor, de tijd is toch normaal vind ik van 13.30 tot 14.30, maar het moet niet zo zijn, dat het dus veeeeeeeeeel later gaat worden, want je wilt wel ervaringen delen toch. Of is het opstijgen, rijden en wegwezen. Neujj wil jullie allemaal leren kennen OK dan! en ook het oog op de terugreis met een trailer vind ik het gewoon fijn om daarover te praten.

MarjoEisla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 23:49

zoals ik al zei de groepen zijn niet vast!!:D