Ik vind het trouwens een prima indeling zo.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:groep 1
Shadow
Ijsje
Iskander
Roskur
Nienke
Horssie
Virkinu
Wind
groep 2
yvette = (ik heet fenja op bokt) sandorra dus niet.
caren = (ik heet sandorra op bokt) fenja dus niet
alet
sas = sassefras
anne = raya
marjolein = marjoeisla
rilana = riviles
flyhgur.
helen=helen88
nogmaals hebben we ook de pauze om gezellig te kleppen
MarjoEisla schreef:
Citaat:Oke, ik had bedacht dat we dus in 2 groepen gaan. Misschien een idee om de 1e groep als rustiger te doen. Dit zodat de paarden het dan helemaal geen probleem vinden om daarna nog een uur te lopen. Tuurlijk zit er dan ook tolt en galop in maar in ieder geval lekker rustig aan
.
Dus van 12.00 tot 13.00 een groep en dan een half uurtje pauze i.p.v een uur. Na een half uur zijn die paarden wel oké en denk dat dat wel lang genoeg is? Dan van 13.30 tot 14.30 de groep die wel wat harder wil.
MarjoEisla schreef:Ik denk niet dat het slim is om eerder af te spreken, dan moet de 1e groep wel heel vroeg. Maar zoals ik al zei staan de groepen niet vast he!! Maar riviles als je liever niet zo laat gaat dan ga je toch in de andere groep?
Raya schreef:Ik denk dat er opzich niet echt heel veel verschil in zit bij de snellere groep gaan denk ik de meer temperamentvolle paardjes mee en de idioten![]()
Raya schreef:Ik denk dat er opzich niet echt heel veel verschil in zit bij de snellere groep gaan denk ik de meer temperamentvolle paardjes mee en de idioten![]()
Raya schreef:Tja maar er gaan ook een hoop mensen met de trein wij (marjolein en ik) kunnen pas om ongeveer 10.00 uur in Nijkerk zijn er dan nog naar Kuinre toe. Denk dat we zo rond half 12 of 12uur er pas zijn.
Ik denk dat er nog wel meer door vervoer niet al te vroeg kunnen zijn.
Maar de mensen die willen en kunnen kunne toch al wat eerder om al wat te kletsen? En dan de mensen die iets later zijn hebben dan gewoon nog de tijd om er heen te gaan.