Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
orionneke schreef:En zijn die mailadressen dan zichtbaar?? Ik wil geen rotzooi op dat mailadres namelijk!! Meldt me nooit met DAT mailadres aan op forums en dergelijke andere "nutteloze' dingen.
MissHIS schreef:Rustig....alle emailadressen zijn NIET zichtbaar! Je kan dit later (indien gewenst) natuurlijk wel wijzigen in je profiel, evenals je wachtwoord.
Rockey: haha, ja ik had voor jou een andere in gedachte maar die had ik al voor iemand anders gebruikt. En met maar 300 leden wil ik natuurlijk wel voor iedereen een ander wachtwoord.
orionneke schreef:Ja plus daarbij misschien wil iemand helemaal geen lid worden of algemeen bekend zijn.... Dat doe je hier toch ook niet
orionneke schreef:Ja dat mag ik toch zelf weten, neem aan dat het een openbaar forum wordt. Je had ook gewoon iedereen een mailtje kunnen sturen zodat ze zelf kunnen aanmelden.
MissHIS schreef:Het is een forum waar alleen JongKWPN leden lid van kunnen worden. In overleg hebben we er voor gekozen dat ik iedereen van te voren ging aanmelden. Een duidelijke regel was dat iedereen onder de eigen naam op dat forum moest komen (om oa. anoniem gemekker te voorkomen), dus wat maakt het dan uit? Dit is veel makkelijker, iedereen is aangemeld en onder de eigen naam. Ik zie het probleem niet, bovendien zijn de emailadressen onzichtbaar en kan je dat natuurlijk ook zelf veranderen. Maar goed, als je bent verwijderd dan gaat dat natuurlijk wat moeilijk. Ik denk eerlijk gezegd dat je vooral jezelf er mee hebt.
Rockey: Veendam?? ZUIDBROEK-CITY!! Het bruisende dorp van het achterstandsgebied Oost-Groningen!