18 December: Afterparty Lanaken JongKWPN

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

JW18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 16:19

oja, gaat er nog iemand van jullie naar hk Den Bosch?

mvg jW

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 09:44

JW18 schreef:
Ik kreeg alleen een mailtje gisteren dat ik aangemeld was voor jongkwpn forum.

Ja dat klopt, ik heb gister alle leden (met correcte emailadressen) toegevoegd. Let ook even op de mooie wachtwoorden Tong uitsteken . Het forum komt volgende week online en daar krijgen jullie dan nog bericht over.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-04 10:28

En zijn die mailadressen dan zichtbaar?? Ik wil geen rotzooi op dat mailadres namelijk!! Meldt me nooit met DAT mailadres aan op forums en dergelijke andere "nutteloze' dingen.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 10:35

MissHIS schreef:
Ja dat klopt, ik heb gister alle leden (met correcte emailadressen) toegevoegd. Let ook even op de mooie wachtwoorden Tong uitsteken . Het forum komt volgende week online en daar krijgen jullie dan nog bericht over.

ow wat heb ik toch een mooi wachtwoord Tong uitsteken

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 12:03

orionneke schreef:
En zijn die mailadressen dan zichtbaar?? Ik wil geen rotzooi op dat mailadres namelijk!! Meldt me nooit met DAT mailadres aan op forums en dergelijke andere "nutteloze' dingen.

Rustig....alle emailadressen zijn NIET zichtbaar! Je kan dit later (indien gewenst) natuurlijk wel wijzigen in je profiel, evenals je wachtwoord.

Rockey: haha, ja ik had voor jou een andere in gedachte maar die had ik al voor iemand anders gebruikt. En met maar 300 leden wil ik natuurlijk wel voor iedereen een ander wachtwoord Cool .

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 12:06

MissHIS schreef:
Rustig....alle emailadressen zijn NIET zichtbaar! Je kan dit later (indien gewenst) natuurlijk wel wijzigen in je profiel, evenals je wachtwoord.

Rockey: haha, ja ik had voor jou een andere in gedachte maar die had ik al voor iemand anders gebruikt. En met maar 300 leden wil ik natuurlijk wel voor iedereen een ander wachtwoord Cool .

goh kan ik denk ik raden waar die mee te maken had Tong uitsteken

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 14:15

rockey schreef:
goh kan ik denk ik raden waar die mee te maken had Tong uitsteken

Probeer eens! Cool

Franske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 14:21

Mijne is dus niet moeilijk te raden Tong uitsteken

Maar ik had wel leukere naam gewild dan FransBurgers Lachen

En werk maar us door Tong uitsteken

Ow en ik ben overigens wel in DenBosch JW Lachen

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-04 17:41

Wanneer is den bosch dan?? En ik had ook geen mariekeswinkels willen heten maar Orionneke!!!!!!!! Dat is mijn internetnaam!! Tong uitsteken

Franske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 18:24

Belachelijk geregeld jenneke

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 19:36

Mensen....zulke dingen bepaal ik niet. Ik heb de opdracht gekregen om iedereen onder hun eigen naam te registreren. En Franske, ik werk wel door!

Zo te zien kan ik wel weer vrij nemen van school dus dan ben ik alle dagen in Den Bosch. OK dan!
Orionneke: 2 t/m 5 februari.

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 20:18

Naam kan je tcoh veranderen of niet?? Geen probleem dus lijkt me... Haha!

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 20:59

YvonneS schreef:
Naam kan je tcoh veranderen of niet?? Geen probleem dus lijkt me... Haha!

Nee, naam kan je niet veranderen. Dat kan hier toch ook niet... kwestie van zo instellen.

Franske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 22:18

SJEZUS

behoorlijk matig
Had je niet gewoon kunnen maken dat iedereen zelf moet registreren als het forum start ?!?!@#?!@#?

Vind dit wel deuzig staan Lachen

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-04 01:55

Ja plus daarbij misschien wil iemand helemaal geen lid worden of algemeen bekend zijn.... Dat doe je hier toch ook niet Knipoog

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 04:32

wie gaan er trouwens allemaal mee naar stratum de 18e?
ben er vanavond met missSunshine van bokt ff geweest(nieuwe bokker, ken haar nog van mn werk Lachen ) maar de Stunt, Thomas en ook de nieuwe&verhuisde Playerz moegen zeker niet overgeslagen worden!
daar zijn wij dan dus ook, en wil jullie toch wel graag ergens tegenkomen *LOL*

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 17:11

orionneke schreef:
Ja plus daarbij misschien wil iemand helemaal geen lid worden of algemeen bekend zijn.... Dat doe je hier toch ook niet Knipoog

Pff....iedereen staat toch ook op de ledenlijst. En iedereen heeft toch ook eens zo´n ledenlijst thuis gestuurd gekregen. Wat een gezeik.

Maar goed, Orionneke...je bent op eigen verzoek verwijderd van het forum.

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 19:56

Wat een gezeur weer zeg... Ik vind het een leuk initiatief en je kan toch niet iedereen tevreden houden.

Ik ga btw niet mee de 18e. Ik hoef pas smiddags om 3 uur te rijden en voor ikdan is in eindhoven ben. Plus dat ik alleen heen moet vanaf hier en geen zin heb in dat hele eind alleen in de auto.

Kunnen we niet tijdens indoor veendam 2e lanaken afterparty houden??? Haha!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-04 20:02

Ja dat mag ik toch zelf weten, neem aan dat het een openbaar forum wordt. Je had ook gewoon iedereen een mailtje kunnen sturen zodat ze zelf kunnen aanmelden.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 20:02

veendammmmmm Haha! OK dan!

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 20:37

orionneke schreef:
Ja dat mag ik toch zelf weten, neem aan dat het een openbaar forum wordt. Je had ook gewoon iedereen een mailtje kunnen sturen zodat ze zelf kunnen aanmelden.

Het is een forum waar alleen JongKWPN leden lid van kunnen worden. In overleg hebben we er voor gekozen dat ik iedereen van te voren ging aanmelden. Een duidelijke regel was dat iedereen onder de eigen naam op dat forum moest komen (om oa. anoniem gemekker te voorkomen), dus wat maakt het dan uit? Dit is veel makkelijker, iedereen is aangemeld en onder de eigen naam. Ik zie het probleem niet, bovendien zijn de emailadressen onzichtbaar en kan je dat natuurlijk ook zelf veranderen. Maar goed, als je bent verwijderd dan gaat dat natuurlijk wat moeilijk. Ik denk eerlijk gezegd dat je vooral jezelf er mee hebt.

Rockey: Veendam?? ZUIDBROEK-CITY!! Het bruisende dorp van het achterstandsgebied Oost-Groningen!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 20:39

MissHIS schreef:
Het is een forum waar alleen JongKWPN leden lid van kunnen worden. In overleg hebben we er voor gekozen dat ik iedereen van te voren ging aanmelden. Een duidelijke regel was dat iedereen onder de eigen naam op dat forum moest komen (om oa. anoniem gemekker te voorkomen), dus wat maakt het dan uit? Dit is veel makkelijker, iedereen is aangemeld en onder de eigen naam. Ik zie het probleem niet, bovendien zijn de emailadressen onzichtbaar en kan je dat natuurlijk ook zelf veranderen. Maar goed, als je bent verwijderd dan gaat dat natuurlijk wat moeilijk. Ik denk eerlijk gezegd dat je vooral jezelf er mee hebt.

Rockey: Veendam?? ZUIDBROEK-CITY!! Het bruisende dorp van het achterstandsgebied Oost-Groningen!

eeh boerinnetje Tong uitsteken ga eens door met foto's zoeken van die Koe

ik vind dat je goed hebt gewerkt hoor

jaaaaa ik wil dikke ril zien dan he ! *LOL*

Franske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 23:34

Het is toch echt indoor VEENDAM Tong uitsteken

http://www.indoorveendam.nl ............

Overigens ben ik weer niet meer zo'n fan van uitgaan voor concours na gisteravond........ Scheve mond

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 16:39

Oh, dus nou begint iedereen in eens terug te krabbelen! gezellig zeg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 21:30

ik vind dat forum een goed idee, maakt mij niet uit wat voor naam je van me gebruikt, dit is wel overzichtelijk.

ik hoor inderdaad een hoop afhakers voor zaterdag, maar mensen ik laat wel een techno feestje in eigen kroeg lopen he!!