Meeting Arnhem omstr.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-04 16:14

Laatst bijgewerkt door Lisjuh87 op 08-10-04 16:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-04 16:14

ik heb swoensdags om 7 uur les...en avond eten moet ik niet altijd ik eet bijna nooit savonds Tong uitsteken

__Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 16:29

Hmm das jammer, ik kon namelijk wel die woensdag.

Maar als je niet wilt eten en niet uit wil Lisjuh87, wat wil je dan?

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 16:38

moet nog even in de agenda spieken, heb geen herfstvakantie Verdrietig *LOL*

het wordt zo idd wel lastig hoor, ik wil niet vervelend zijn, maar jij (lisjuh87) wil graag met bokkers meeten, maar niks kan en mag etc etc Scheve mond
hoe moeten wij daar nou iets bij bedenken Verward

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 17:45

Woensdag in de Herstvakantie komt me niet zo goed uit, me nichtje is er dan. OF jullie moeten zin hebben in een vervelend kind van 13 Tong uitsteken Knipoog

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 18:09

Ze houdt trouwens wel van paarden, maar is geen Bokker.. mss ff aansporen Tong uitsteken

Verder kan ik eigenlijk wel op de woensdag avonden!

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-04 22:03

sjakie schreef:
moet nog even in de agenda spieken, heb geen herfstvakantie Verdrietig *LOL*

het wordt zo idd wel lastig hoor, ik wil niet vervelend zijn, maar jij (lisjuh87) wil graag met bokkers meeten, maar niks kan en mag etc etc Scheve mond
hoe moeten wij daar nou iets bij bedenken Verward

Ik zeg niet dat het niet mag Verward maar jullie willen iets wat weinig kost dan ist toch niet mijn schuld..Maar uiteten tja ik ben niet zo´n eter kan ik ook niks aan doen en uit tja ik kan moeilijk loskomen en praat neit zo makkelijk met uitgaan denk ik dat ik dan toch alleen maar dr bij zit van tja...

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 22:10

Sorry, maar vind het onzin om 15 euro oid neer te leggen voor een dierentuin.......en dan zou je toch ook los moeten komen. Daarbij vind ik Burgers geen leuke d.tuin.

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-04 22:19

manzano schreef:
Sorry, maar vind het onzin om 15 euro oid neer te leggen voor een dierentuin.......en dan zou je toch ook los moeten komen. Daarbij vind ik Burgers geen leuke d.tuin.

Nee dat kan maar dan hoef ik toch niet percee uiteten en uitgaan wel leuk te vinden Verward Ik vind het wel leuk maar ik kan gewoon heel veel dagen niet s´avonds zit ook in examenjaar enzo en ben bang dat ik er toch maar voor jan joker bij zit omdat jullie allemaal ouder zijn...

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 22:31

nee, maar ergens film kijken kon ook niet of bij iemand eten, picknicken niet en van 1 avond zal je niet zakken voor je examen Knipoog.
Je moet het gewoon willen of niet. Met de houding van: ik durf niet en ze zijn ouder trek je je juist terug en dan heeft het geen zin. Gewoon gaan met die banaan.

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-04 22:36

manzano schreef:
nee, maar ergens film kijken kon ook niet of bij iemand eten, picknicken niet en van 1 avond zal je niet zakken voor je examen Knipoog.
Je moet het gewoon willen of niet. Met de houding van: ik durf niet en ze zijn ouder trek je je juist terug en dan heeft het geen zin. Gewoon gaan met die banaan.

Picknicken wel daar heb ik nooit nee op gezegd Verward en tja gaan met die banaan ik zit nu bij een ortho pedagoog voor die verlegenheid bij mij gaat et allemaal niet zo makkelijk...ik praat niet voor me lol met die vrouw....heb laatst meeting gehad ging heel goedwas ook grote stap daarom wil ik het nog een keer zodat het steeds makkelijker word maar dat betekend niet dat die stap voor mij nu makkelijk is...

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 23:02

we proberen je niet naar beneden te halen hoor Knipoog Ach gut
maar op een gegeven moment moet er iets gebeuren Haha! zowel ik als manzano zijn van nature ook niet poijopi met een grote waffelt maar als de sfeer goed is komen ook wij los
Bij ons op stal hebben we ook een meisje van jouw leeftijd wat wat meer moeite heeft met goed contact leggen, gaat ook prima met ons
Stappen hoeven niet altijd makkelijk te zijn, maar laten we dan iets proberen te vinden wat wat laag drempeliger is in eerste instantie Knipoog en daarna kunnen we altijd verder zien
ik weet zeker dat de mensen bij mij op stal (zijn er maar een paar) het heel leuk zouden vinden om te weten hoe het met neelke is Haha! wij kennen hem bijna allemaal nog van "vroeger".
Misschien moeten we de meeting met jou in eerste instantie zoeken met de grootste hobby van ons allemaal nl "de paarden"

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 02:02

sjakie schreef:
we proberen je niet naar beneden te halen hoor Knipoog Ach gut
maar op een gegeven moment moet er iets gebeuren Haha! zowel ik als manzano zijn van nature ook niet poijopi met een grote waffelt maar als de sfeer goed is komen ook wij los
"

enne ik ben nooit stim dua dat scheelt Tong uitsteken ik weet altijd wel iets om het over te hebben Haha!

maar lijkt me ook leuk om jou te meeten sjakie Haha! zullen wij anders gaan eten met z'n alle op een dag dat iedereen kan?

wil ej niet buiten sluiten hooir lisjuh, maar zo werkt het ook niet toch ??

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 02:07

mischien een keer een lekker buitenrit maken met zijn allen op de veluwe? dat we een plek afspreken..

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 10:37

Als je een paard voor me weet te regelen ben ik vóór Knipoog.

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 14:59

Ey lisjuh, ze zijn heus niet allemaal ouder.. ik ben ook 17 Tong uitsteken
Dus je hebt een leeftijdsgenootje

En over het loskomen, een meeting is er toch om elkaar wat beter te leren kennen en elkaar een keer in real life te zien?

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-04 18:35

Fredt schreef:
Ey lisjuh, ze zijn heus niet allemaal ouder.. ik ben ook 17 Tong uitsteken
Dus je hebt een leeftijdsgenootje

En over het loskomen, een meeting is er toch om elkaar wat beter te leren kennen en elkaar een keer in real life te zien?

Ja dat weet ik maar ik ben echt heel erg verlegen daarvoor zit ik nu bij een ortho pedagoog voor mij is het echt mega moeilijk ik wil het heel graag maar wat ik al zei savonds kan ik gewoon moeilijk door de weeks...en nog 1 ding ik lijk veel jonger als 17 Verward

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 18:37

Het hoeft niet perse door de week hoor. was maar een suggestie.

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 18:38

Het maakt toch niet uit of je jonger lijkt..

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-04 18:40

En als ik een meeting ga doen zit ik gewoon liever niet stil maar wil ik echt wat doen anders ben ik telkens alleen maar aan het denken o als ik maar niks dom zeg of wat dan ook en met stilzitten praat je ook veel meer en aangezien ik nogal verlegen dus stil ben Huilen . Sorry anders moeten jullie maar gewoon wat afspreken...

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 18:41

Misschien een workshop ofzo?
Bij de Paardenmaat doen ze vaak zulke dingen voor bedrijven/ groepen dacht ik. Misschien is dat een leuk idee?

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-04 18:43

Fredt schreef:
Misschien een workshop ofzo?
Bij de Paardenmaat doen ze vaak zulke dingen voor bedrijven/ groepen dacht ik. Misschien is dat een leuk idee?

Ik vind het wel een leuk idee...

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 18:55

heb je missch. een link ofzo......paardenmaat zegt me niet zoveel.

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 18:57

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 10:57

Waterkippie schreef:
maar lijkt me ook leuk om jou te meeten sjakie Haha! zullen wij anders gaan eten met z'n alle op een dag dat iedereen kan?

Bloos zoveel slechte verhalen over mij gehoord dan *LOL* Schijnheilig
keertje eten lijkt me erg leuk

ga nu even spieken op de site van de paardenmaat