BM:Animo voor voorjaarsrit omg. Eindhoven/Helmond?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 22:04

Ik weet nog niet of ik met Moreno ga of met huurpaard...
Want ik heb nog niet met hem buiten gereden en dat komt binnenkort... Maar ben toch bang van niet... En dat ik met een huurpaard ga..
Want ik heb Moreno ook nog niet zo lang net zoals Cheyenne... En ga dan té hard van stapel...
Maar jullie horen nog van me!

Ps het is echt geen jakkerrit... Wel heel gezellig en lachen! *LOL*

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 16:23

Pasja schreef:
Ps het is echt geen jakkerrit... Wel heel gezellig en lachen! *LOL*

De vorige keer was een super gezellige rit, dus als het goed is deze keer weer. En we gaan voor de gezelligheid toch?

Karin_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 17:05

helaas meld ik mij bij deze af,om de volgende reden:
als ik ongeveer 5 rondjes heb gegaloppeerd dan heb ik onzettende pijn in mijn liezen en heupen,ik weet niet hoe het komt,maar aangezien de rit twee uur duurt,en ik heb gehoord dat jullie veel galoperen zie ik ervan af,ik wil namelijk niet dat jullie door mij steeds zouden moeten stoppen omdat ik pijn krijg. Huilen
en ik ga nu rustige buitenritten maken op cheyenne,want dat gaat perfect,zie dit topic.
[VvdD] net voor het eerst een buitenrit gemaakt,
jammer ,maar het is beter zo. Verward
veel plezier
karin

Karin_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 17:06

o soory lees nu pas de eerdere berichten,want denken jullie kan ik het aan,met die pijn bedoel ik dan ,of ben ik te vervelend anders?
als jullie echt veel gallopperen lijkt het mij beter van niet.

zilverster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 19:55

Karin_B schreef:
o soory lees nu pas de eerdere berichten,want denken jullie kan ik het aan,met die pijn bedoel ik dan ,of ben ik te vervelend anders?
als jullie echt veel gallopperen lijkt het mij beter van niet.

Volgens mij niet.. Zoals Pasja al schreef is het geen jakkerrit. Dat zouden de mensen van vorig jaar maar even moeten zeggen hoe het toen was..
Jammer als je niet mee gaat! Volgende keer beter dan maar!!

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 19:57

Als de groep redelijk groot is, dan galopperen ze bij Meulendijks niet veel. Gewoon omdat de ruiters onbekend zijn met de paarden, de paarden vaak ook niet aan elkaar gewend zijn (privé-paarden en manegepaarden) etc. Ik verwacht dus niet dat we echt veel gaan galopperen, maar het is aan jou of je op basis van deze informatie besluit wel of niet mee te gaan. Het duurt per slot van rekening nog eventjes voordat de rit plaatsvindt, dus kijk het anders nog even een tijdje aan..

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-04 09:12

Ik vond ook niet dat we veel galoppeerde tijdens de rit. Viel allemaal reuze mee, en als we dat deden dan was het vaak maar een stukje. De rest is grotendeels draven of stappen. Maar zeker niks gehaast. Vorig jaar was dat voor Solide ook de eerste keer in een grote groep en was dus bang dat het mis ging lopen, was blij dat het eigenlijk een relaxte rit was.

Karin_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 10:54

Solide schreef:
Ik vond ook niet dat we veel galoppeerde tijdens de rit. Viel allemaal reuze mee, en als we dat deden dan was het vaak maar een stukje. De rest is grotendeels draven of stappen. Maar zeker niks gehaast. Vorig jaar was dat voor Solide ook de eerste keer in een grote groep en was dus bang dat het mis ging lopen, was blij dat het eigenlijk een relaxte rit was.

oke als het een relaxte rit wordt vind ik het heel fijn,ben nog aan het twijfelen of ik het op cheyenne doe,weet nog niet hoe ze in een grote groep is buiten.
en ook niet hoe ik er zou moeten komen Verward
want ik hoorde van sofie dat ze vorig jaar vanuit de manege er met de rit bijgeteld ongeveer 5/6 uur over heeft gedaan
dat vind ik te lang,cheyenne kan dat mischien wel ,maar ik????
kon ik maar met een trailer.
hoe lang doe jij erover solide,want ik begreep dat jij ook te paard gaat?

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 14:45

Ik denk, dat als ik mee ga, dat ik dan gewoon met de trailer ga. Die
hebben we geen, maar die kunnen we wel lenen van een kennis

zilverster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:10

Kan je de trailer van Hans niet lenen voor een dagje? Anders moet je maar veel gaan trainen Tong uitsteken

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-04 19:49

Karin_B schreef:
hoe lang doe jij erover solide,want ik begreep dat jij ook te paard gaat?

Ik doe er net zo lang over ongeveer. Maar ik rij eerst rustig naar Meulendijks. Daar laat ik haar even staan totdat we gaan. En na de rit ga ik weer even mee naar Meulendijks en jakker daarna rustig terug richting Lierop. Ik vond het vorig jaar wel te doen. Heerlijk als het goed weer is, lekker buiten.

Pasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 22:11

Hoeveel mensen gaan er eigelijk totaal mee? Lachen

Karin_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 07:31

hallo allemaal omdat op de manege de instructeur en wij er veel verschillenden menigen over veel dingen hadden,en wij het zat waren...etc etc...

zijn wij dus gisteren naar stal heerendonk vertrokken in nederwetten
kijk eens op www.stalheerendonk.nl
nu staat cheyenne dus ieder dag buiten de hele dag zomer en winter halve dagen,je hoeft het niet eens zelf te doen,ze hebben grote boxen,het is goedkoper .
het is nog geen 15 min rijden via de beekstraat langs ruyters voor ruyters,nederwetten 3e straat rechts.
ben nu alleen aan het twijfelen of ik nog mee ga met de boktrit.
nu moet ze hier weer wennen.
sorry voor offtopic maar moest het even kwijt

zilverster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 10:19

Karin_b, jammer dat je niet mee gaat maar ik kan me goed voorstellen dat je van de manege weg bent en daarom niet mee kan.. Het is jammer maar er komt vast en zeker wel een andere keer. Veel sucses daar op stal met Cheyenne! Ik zie je vast nog wel een keertje Lachen
ps. Op die stal staat Larissa's verzorgpony en een heleboel andere bokkers. Dus je kan nog veel mensen meeten Knipoog

Branca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 16:17

Ze is aan het twijfelen of ze meegaat.......

He Karin, nu sta je dichterbij! Zal er allicht beter zijn dan waar je vandaan komt.. dat kan ik me voorstellen.
Het is nog lang geen 30 mei.. en je kan ze toch gewoon overal mee naartoe nemen?...

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 16:21

Ik zou graag meewillen, maar ik denk dat ik helaas geen vervoer heb, ik kan eventueel wel een paard huren maar ik weet dus ook niet hoe ik dan bij manege meulendijks kom

Karin_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 16:25

ga denk ik wel op manegepaard,want vind het voor cheyenne wel vervelend dat verhuis,28 januari is ze naar de manege gekomen,en dan gisteren 21 april naar stal heerendonk,ze ging wel goed in de trailer,maar trilde met haar benen,germ dacht zeker nu krijg ik weer een nieuw baasje,god weet hoevaak ze al een andere eigenaar heeft gehad,dus ik laat haar lekker daar staan,ze komt toch elke dag op wei.
kan ze rustig hier wennen.
ik wil jullie zo graag meeten dus ik ga echt mee maar wel op een manegepaard.
wat vonden jullie van die stal trouwens??

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 22:34

zilverster schreef:
ps. Op die stal staat Larissa's verzorgpony en een heleboel andere bokkers. Dus je kan nog veel mensen meeten Knipoog

Correctie: Daar staan wij niet. Haha! Wij staan er een stukje vandaan. Niet ver. Stal Heerendonk ken ik wel!

Ik weet trouwens nog niet of ik mee ga. Moet even kijken of ik vervoer kan regelen!

zilverster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 17:45

Haha, sorry voor de fout! Maar hij lijkt er wel een beetje op Schijnheilig

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 23:09

Heej, lijkt me leuk, is er al een datum geprikt?
En waar kan ik eventueel een pony of paard huren, en is daar een site van?

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 12:58

frostwood schreef:
Heej, lijkt me leuk, is er al een datum geprikt?
En waar kan ik eventueel een pony of paard huren, en is daar een site van?

30 Mei Lachen

Paarden en pony's worden gehuurd bij Manege Meulendijks.
Wanneer je je opgeeft word er een paard voor je gehuurd Lachen

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 14:19

Ik denk er nog even over na Lachen

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 09:51

frostwood schreef:
Ik denk er nog even over na Lachen

Doe maar ja Haha!

Vorig jaar vond ik het erg geslaagd.
De paarden bij Meulendijks zijn ook erg braaf en rustig buiten, was een prettige rit.

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 22:38

Dit lijkt mij ook wel een gezellige rit om aan mee te doen!
Zou ik er ook nog bij kunnen? Ik zou dan een paard gaan huren.
Kun je ook pony's huren trouwens? Want ik rijd liever niet op paarden en zeker geen vreemde, op een vreemde pony stap ik zo op!
En ik las dat iemand vanaf het station eindhoven kon ophalen, ik zou dan met de trein komen maar zou ik daar ook bij kunnen meerijden? Of zat dat al vol?
Als dit kan is de kans al groot dat ik (ookal ben ik dan helemaal alleen) zal kunnen komen.

Eerst wil ik weten of het mogelijk is om mee te doen en dan zeg ik het pas definitief.
Voor mij dus nog niet definitief maar zit er wel goed over na te denken.

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 12:54

Fleury schreef:
Dit lijkt mij ook wel een gezellige rit om aan mee te doen!
Zou ik er ook nog bij kunnen? Ik zou dan een paard gaan huren.
Kun je ook pony's huren trouwens? Want ik rijd liever niet op paarden en zeker geen vreemde, op een vreemde pony stap ik zo op!
En ik las dat iemand vanaf het station eindhoven kon ophalen, ik zou dan met de trein komen maar zou ik daar ook bij kunnen meerijden? Of zat dat al vol?
Als dit kan is de kans al groot dat ik (ookal ben ik dan helemaal alleen) zal kunnen komen.

Eerst wil ik weten of het mogelijk is om mee te doen en dan zeg ik het pas definitief.
Voor mij dus nog niet definitief maar zit er wel goed over na te denken.

Natuurlijk kan je nog meedoen. Ik weet nu niet precies hoeveel mensen we hebben, zal binnenkort weer eens gaan inventariseren. Amable (Danielle) komt dacht ik een aantal mensen op het station in Geldrop halen. Dus zal je haar even moeten pben....