Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wendy1987 schreef:Vandaag weer even 2uurtjes in ouwehand geweest. Heerlijk rustig! Had voor de verandering weer eens op P1 geparkeerd en weet weet waarom ik dat nooit doe![]()
Wat een kuilen.
Ooit wel eens klacht over gemaakt, maar schijnbaar huren ze t en mogen ze er niets mee verder.
Drama plek.. dus voortaan weer lekker op P2.
Wel weer lekker in alle rust dieren gekeken, de maki's waren erg geïnteresseerd in mn 2 teckeltjes haha.
Blijft leuk te zien die interactie
Foaly schreef:Zijn er hier mensen met een abbo op een dierentuin? Ik zit te kijken naar die van Blijdorp, want die is voor mij het dichtst bij, maar ik vind dat abbo in vergelijking met andere dierentuinen nog vrij prijzig
brennie85 schreef:wendy1987 schreef:Vandaag weer even 2uurtjes in ouwehand geweest. Heerlijk rustig! Had voor de verandering weer eens op P1 geparkeerd en weet weet waarom ik dat nooit doe![]()
Wat een kuilen.
Ooit wel eens klacht over gemaakt, maar schijnbaar huren ze t en mogen ze er niets mee verder.
Drama plek.. dus voortaan weer lekker op P2.
Wel weer lekker in alle rust dieren gekeken, de maki's waren erg geïnteresseerd in mn 2 teckeltjes haha.
Blijft leuk te zien die interactie
Oh dan heb ik jou gezien! Ik zag de maki’s inderdaad jou en je teckels volgen! Was zo leuk om te zien!
Century schreef:Oh echt! Dat wist ik niet.
Zal dat niet doen met mijn stuiterende puberpup...
Texas02 schreef:Aquazoo moeten ze me echt voor betalen, wil ik daar nog een keer naartoe gaan. Dat vond ik echt vreselijk saai. Wel al best lang geleden (ik denk zo'n 10 jaar geleden), dus wellicht is het intussen verbeterd.
Wat ook heel leuk was, was Mondo Verde in Landgraaf. Daar ben ik een keer geweest toen we een weekje Limburg deden. Het is wel meer dan alleen een dierentuin, er zijn ook attracties. Maar deze zijn wel gescheiden van de dieren.
Is dierenpark Hoenderdaell eventueel de moeite waard? In mei ga ik met mijn moeder een paar daagjes naar Julianadorp, en geen idee of we er aan toe komen,maar ik zag deze dierentuin op google.
SeaSide schreef:maj0 schreef:Hoe weet je dan of er bruinvissen zijn? Waar kun je dat zien? En die krijg je dan ook te zien?
sorry wel heel veel vragen haha
Op de sociale media van SOS dolfijn, ik weet dat er nu 2 in de opvang zitten.
En die zijn inmiddels beide zichtbaar voor publiek.