Zoals eerder aangegeven zit ik privé in echt even kl*te situatie. Hierdoor heb ik alles behalve tijd en energie over voor mijn fotografie werk en wat er van ligt. Dit is pas iets na de meeting gaan spelen en dus wist ik niet toen ik hieraan mee deed.
Nogmaals mijn excuus voor ongemak en mocht jullie meer duidelijkheid willen, wil ik dat met alle liefde per pb geven. Ik ben in ieder geval alles behalve vergeten en bij een beetje energie/tijd pak ik ze er gelijk bii
Extreem druk met stage en school en allemaal gezeik met mijn beesten... Dode hamsters, bloedmijt etc. Maar ik heb zondag eindelijk tijd om wat te doen.
Inmiddels weer een maand verder, ben toch wel erg nieuwsgierig nu. Heb inmiddels 1 foto van Gina ontvangen, van Marlinde nog niets gezien. Nog altijd druk?
Ooh wat super stom.. Ik heb het iedereen gemeld die nog van shoots op foto's wacht, maar ben jullie vergeten te zeggen. Mijn laptop is nu net pas terug van meer dan maand reparatie! Heb op een tablet geleefd en daar kan ik geen foto's op doen. Heb al van heel heel wat af. Alle honden maar wel met minder aantal foto's. Ik zal zo kijken of ik ze ergens online kan zetten
De meeting is al bijna 4 maanden geleden, en nog altijd zijn er van 2 fotografen geen foto's. Wat is de status hiervan? Nu weet ik wel, het is gratis zo'n meeting, maar toch hebben wij er ook moeite, tijd en geld in gestoken.
Ik ook nog steeds niet van gianti De rest heb ik alemaal
Tinkermuts
Geplaatst: 16-05-18 13:17
Ik ga er maar van uit dat de foto,s van Gianti niet meer komen (vind het niet echt netjes maar niets aan te doen),dus maar eens kijken wat ik dan bij ga bestellen van wat ik nu heb.