Ff tussendoor, heeft 1 van jullie eerder al eens gefotografeerd? Welke lenzen zal ik meenemen? Ik heb een standaard 18-55mm, 50mm en een 75-300 zoom... Extern flitsertje nodig/onhandig? Voordat ik weer eens alles meesleep en de helft niet (kan) gebruiken
Het is een donkere bak. Dus daar zou ik zeker rekening mee houden De 18-55 kun je niet zoveel mee. De 50mm is zeker de F1.8? Dan zou ik die en de zoomlens meenemen en hopen op zonnig weer zodat je de zoomlens kunt gebruiken Wat voor camera heb je?
ontherun
Geplaatst: 04-07-17 13:17
Ik heb dus de Canon 600d. De 50mm is een O.35m/1.1ft. Die kattenpoot die je nog ziet is er ondertussen met m'n cameratas vandoor
Als er 2 mensen foto's maken, wilde ik mijn camera thuis laten. Maar ik wil 'm wel meenemen. Dan kun je mijn camera gebruiken (Canon Eos 50D) of mijn lens op jouw camera (70-200mm F2.8).
Santiago, als je de lens van Amanda lenen mag zou heel ideaal zijn.. een hoge iso ontkom je niet aan.. dus ruis op de foto durf ik je 100% te garanderen
Mijn 700D + 2.8 is ook mee..hoe meer foto's hoe beter.
ontherun
Geplaatst: 04-07-17 14:15
Hmm die ruis daar was ik al bang voor. Amanda jou lens lenen klinkt ook wel erg leuk Ik wil echt vanaf nu meer gaan doen met mijn fotografie, en aangezien ik toch naar alle waarschijnlijkheid niet kan rijden ga ik gewoon lekker foto's maken. Krijg ik misschien ook nog wat tips van mensen die dat vaker hebben gedaan dan ik
Als we samen in dezelfde les rijden kunnen we de andere lessen samen foto's maken.
Daihyo
Geplaatst: 04-07-17 14:17
Ik zal 'm meenemen. Dan kijken we daar wel of je mijn lens wil lenen of de hele combinatie. Eventueel met jouw eigen geheugenkaart er in als dat past, dan kun je ze zelf mee naar huis nemen en bewerken Mijn camera doet het namelijk ook wat beter met ruis
ontherun
Geplaatst: 04-07-17 14:19
Ik rijd niet denk ik No Problem, vind foto's maken net zo leuk
Ja de jouwe is toch weer een tikkeltje beter amanda Leuk leuk Maar als studentje ben ik hier ook al blij mee, ik kwam laatst als een kind zo blij thuis met die 50mm en nieuwe 18-55 lens thuis De zoom is nog van paps geweest, die is al oud