Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
horseloverc schreef:Heb deze op 13-03 ook al geplaatst maar geen reactie gehad nog..
"Beetje het topic doorgelezen en maak vast en zeker geen kans meer maar heel gaaf idee dit! Mochten jullie echt nog een fotograaf zoeken omdat er veel uitvallen of jullie besluiten om er meer mee te nemen.. bij deze mijn aanmelding:
Fotograaf
Naam: Cindy Kisjes
Bokt naam: Horseloverc
Fotografie naam: Cindykisjesfotografie
Ervaring: 3 jaar werkend als fotograaf, 9 bruiloften gefotografeerd
Materiaal: Vanalles van Nikon! Diverse lenzen, camera's en studio apparatuur (mocht dit nodig zijn om strobist te gebruiken kan dit! )
Website: http://www.cindykisjesfotografie.nl of Facebook: Cindykisjesfotografie"
Irene2 schreef:Goedemorgen.
Ik zie nu het privebericht en de berichten hier. Jammer dat we ineens opnieuw moeten bevestigen. In mijn ogen staat een afspraak als deze gemaakt is en hoef ik vervolgens niet nog een keer opnieuw die afspraak te maken..
Overigens was ik bijna vier weken in het buitenland. daarom geen updates in de app.
Ik wens jullie veel plezier
Revanches schreef:Ik vind het supertof dat ik gekozen ben om mee te mogen doen![]()
Maar ik moet mij helaas weer afmelden.![]()
Ik ben vanmorgen voor een bijzonder fotoproject gevraagd en op dit moment ben ik gewoon super druk. Drukker dan ik zelf van te voren had kunnen bedenken momenteel. Aan ene kant goed en andere kant is ieder vrij moment spenderen aan mijn gezin ook erg belangrijk. Dus dat gaat zondag voor mij helaas m niet worden. Qua tijdsplanning ga ik het niet redden. Sorry.![]()
Had echt graag mee willen doen, maar ik moet even een pas op de plaats maken anders loop ik mijzelf voorbij...
Succes met organisatie, maar dat komt vast helemaal goed!
horseloverc schreef:Jeetje zeg wat een chaos meeting.. eerst 4x gereageerd dat ik graag wilde en kreeg daar geen reactie op.. toen gezegd dat ik niet meer wilde en uiteindelijk door echt veel afzeggingen gezegd dat ik toch wel wilde.. krijg ik een pb dat ik erbij zit.. en nu laatste moment is er weer een andere lijst met fotografen en wordt je er dus ineens zonder overleg weer uitgeknikkerd.. sorry maar succes met de meeting.. ga geen 2 uur rijden met de kans dat ik er sta met 1 model of misschien zelfs niemand.. dus bij deze kom ik definitief niet.. nog bruidjes die zin hebben in een privé shoot ofzo?
Fem schreef:Groot gelijk Shauni...
Ik vind het overigens hondsbrutaal hoe je hier schreeuwerig je berichten plaatst Cindy...
En daarna bruidjes ronselen hier betuigt ook niet van professionaliteit.
Liselot schreef:Fem schreef:Groot gelijk Shauni...
Ik vind het overigens hondsbrutaal hoe je hier schreeuwerig je berichten plaatst Cindy...
Dat is inderdaad niet zo netjes, maar de organisatir van deze meeting rammelt al vanaf het begin. Geen wonder dat je dan niemand meekrijgt...
Dat is inderdaad niet zo netjes, maar de organisatir van deze meeting rammelt al vanaf het begin. Geen wonder dat je dan niemand meekrijgt...