Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alik schreef:Grinnik, misschien je naam veranderen in Sherlock, Janderegelaa, dat lijkt wel goed bij je te passen
Overigens ga ik liever voor de late sessie, ik kan wel om 17 uur maar de voorkeur ligt helemaal bij 19.45 uur
Edit:
Ennn omdat ik dan ook toch van het bemoeien blijk te zijn heb ik ff gekoekeld en is er nog een sushirestaurant in Zwolle, Itoshii. Iemand hiermee bekend?
Wat wel praktisch is is dat ze ook een complete toestand inclusief drinken aanbieden.
Ennn ik heb net ff gebeld hoe het bij hen is qua tijden, ze hebben ook shifts (17.15 of 19.30) maar voor een grotere groep kan ook een uitzondering gemaakt worden(ik gaf aan dat het om een groep van 10 a 15 mensen zou gaan)
janderegelaa schreef:Alik schreef:Grinnik, misschien je naam veranderen in Sherlock, Janderegelaa, dat lijkt wel goed bij je te passen
Overigens ga ik liever voor de late sessie, ik kan wel om 17 uur maar de voorkeur ligt helemaal bij 19.45 uur
Edit:
Ennn omdat ik dan ook toch van het bemoeien blijk te zijn heb ik ff gekoekeld en is er nog een sushirestaurant in Zwolle, Itoshii. Iemand hiermee bekend?
Wat wel praktisch is is dat ze ook een complete toestand inclusief drinken aanbieden.
Ennn ik heb net ff gebeld hoe het bij hen is qua tijden, ze hebben ook shifts (17.15 of 19.30) maar voor een grotere groep kan ook een uitzondering gemaakt worden(ik gaf aan dat het om een groep van 10 a 15 mensen zou gaan)
Wel slechte review.....https://www.iens.nl/restaurant/itoshii/247493
Eloya schreef:Blue sakura is zeker te doen naar mijn mening, zelfs de anti vis etende vriend van mijn moeder heeft er smakelijk gegeten. Ze hebben ook sushi met vlees en fruit (niet veel) maar ook stukjes vlees gerechtjes etc