vayake schreef:Meld me ook aan!
Ben van Brecht en nu ondtss de oudste hier (36) tgaat snel!
Ik heb interesse in beiden als de datum mij past.
Ken in de ruime omgeving mooie plaatsen om te rijden.
Oa delen van ruiterpadvoorkempen maar de originele route is te veel harden die snijd ik af.
Ook kleinschietveld is mooi maar klein en op het groot schietveld ('heel mooieplekje) mag je eigelijk niet komen zoals hier eerder vermeld.
Lille Wechelderzande is ook ideaal vr een wandeling.
Tja er verder weg zijn er nog veel dings.
Heb dus vervoer...
Geen vervoer maar wel een auto terbeschikking voor een dubbele trailer te trekken, ik heb er twee waarvan een kan gehuurd worden.
Ik volg, als naar Limburg uitgeweken Antwerpenaar, de gezelligheid hier ook. Ben 44 trouwens.
Willen jullie echt in Antwerpen blijven voor jullie buitenrit? Ik woon nu nl in Zonhoven en aan het einde van mijn straat begint het domein van de Teut, met een ruiterroute van bijna 25 km, die goed aangegeven is. Een stukje van die route kan helaas niet met aan paard dat op blote voeten loopt owv de grove kiezel die er ligt. Niet dat ik zelf er iets aan zou hebben moesten jullie voor deze route kiezen. Mijn ruin staat op rust owv ziekte en mijn jieuwe aanwinst moet nog 2 worden.
Trouwens, als je op Limburg en ruiterroute zoekt, vind je heel wat tips en ideetjes. Hier liggen echt massa's prachtige en goed aangeduide ruiterpaden. Als ik het goed voor heb ligt hier een netwerk van ongeveer 300 km aan ruiterroutes. Ik geloof zelfs dat je alle ruiterroutes ook kan downloaden.
Veel plezier met jullie activiteiten, ik duik terug in meeleesmodus.