Zonsondergang meeting Hargen aan Zee, 24 September

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-16 20:06

DShots schreef:
Mijne is nog steeds onder ovb, en twijfel nog!

zou jammer zijn als je niet komt, maar je komt ook wel van ver.

Wat celine zegt op het laatste moment nog iemand regelen wordt krap dus zou het graag wel na het weekend horen of je daadwerkelijk mee gaat ja of te nee :)

DShots

Re: Zonsondergang meeting Hargen aan Zee, 24 September

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 21:15

Heb het duidelijk tegen je verteld dus je weet waar je aan begon?
Je hebt me zelf gevraagd en ga even kijken. Ga niet ruim €50 euro uitgeven aan iets als er nu een ding is over de foto's.

Maak duidelijke afspreken en zeg wat elke fotograaf levert. Niet alles in een mapje stoppen en onbewerkt en dat je er maar 2 uit mag kiezen.
Lever gewoon 5-10 foto's in wat minimaal haalbaar is en ook bewerkt, hoef niet perfect.

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-16 21:28

DShots schreef:
Heb het duidelijk tegen je verteld dus je weet waar je aan begon?
Je hebt me zelf gevraagd en ga even kijken. Ga niet ruim €50 euro uitgeven aan iets als er nu een ding is over de foto's.

Maak duidelijke afspreken en zeg wat elke fotograaf levert. Niet alles in een mapje stoppen en onbewerkt en dat je er maar 2 uit mag kiezen.
Lever gewoon 5-10 foto's in wat minimaal haalbaar is en ook bewerkt, hoef niet perfect.

Je hebt je inderdaad opgegeven onder voor behoud, dat is ook geen enkel probleem en ik heb je inderdaad zelf benaderd.
Je zit met vervoer vanaf het station, ik en nog een ander hebben al aangeboden je evt op te halen en weer af te zetten, maar geen reactie op gekregen. Je gaf aan dat Marieke hetgene was wrm je mee wilde vanwege vervoer daarom boden we je een alternatief.
Enige wat ik vroeg is of je na het weekend misschien iets kunt laten weten voor het geval je besluit toch niet mee te gaan ik nog een andere fotograaf kan regelen, dat gaat helaas niet op het laatste moment.

Ik ga haar nog even een pb sturen met wat ze precies bedoeld want is mij ook een beetje onduidelijk, in de OP staat inderdaad minimaal 5 foto's per model, maximum is aan de fotograaf zelf.
Maar ook haar heb ik zelf benaderd gezien afzeggingen

Steph_Lana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 23:11

Ik was vanmiddag bij hargen aan Zee en ik zie dat er stuk activiteiten strand is. (oranje gedeelte)
daar mag je dus gewoon overdag op.

mensen houden trouwens zich niet aan de regels. Er liepen ook veel honden los vandaag.

Afbeelding

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-16 23:24

Caithlynn schreef:
Ik was vanmiddag bij hargen aan Zee en ik zie dat er stuk activiteiten strand is. (oranje gedeelte)

mensen houden trouwens zich niet aan de regels. Er liepen ook veel honden los vandaag.

[ Afbeelding ]

ooh top, ik wist dat het mocht maar wist niet waar dat stuk in hargen zit, hoogseizoen is zo goed als voorbij vandaar dat ik het ook gewoon een uur eerder heb gedaan nu in het rooster. Zolang we niemand hinderen en het netjes achter laten.

Gehele meeting op het strand vind ik ook prima, maar is net wat de rest wilt (modellen en fotografen)
In het duin heb je na 5 min lopen een mooie open zandvlakte en verschillende achtergronden.

celinetsjil

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 23:34

Keell94 schreef:
Caithlynn schreef:

[ Afbeelding ]

ooh top, ik wist dat het mocht maar wist niet waar dat stuk in hargen zit, hoogseizoen is zo goed als voorbij vandaar dat ik het ook gewoon een uur eerder heb gedaan nu in het rooster. Zolang we niemand hinderen en het netjes achter laten.

Gehele meeting op het strand vind ik ook prima, maar is net wat de rest wilt (modellen en fotografen)
In het duin heb je na 5 min lopen een mooie open zandvlakte en verschillende achtergronden.

Strand is ook leuk !
Duinen vind ik ook wel appart zeker met de hei nu nog die eris :D

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 06:44

Verras me maar, het maakt mij niet uit.

sunnybellami

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 07:51

Eerst duinen en dan strand vind ik het leukst:)

celinetsjil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 09:54

Open facebook en zie dit ..
Hoop dat wij ook lekker warm weer nog hebben om zover het water in te kunnen voor dit soort foto's :D
Afbeelding
Afbeelding

Mensen nog meer mooie foto's gezien gemaakt met zonsondergang? *\o/*

Steph_Lana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 13:00

zover ik het kon zien is de heide niet meer paars.

Als je bij hargen het strand op gaat en dan naar rechts (stukje lopen) gaat heb je ook een apart 'meertje' waar je ook zo het water in kan. geen golven of iets. dat is ook erg leuk.
Afbeelding

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-16 13:11

Caithlynn schreef:

Als je bij hargen het strand op gaat en dan naar rechts (stukje lopen) gaat heb je ook een apart 'meertje' waar je ook zo het water in kan. geen golven of iets. dat is ook erg leuk.
[ Afbeelding ]

Klopt, dat is als je de strandafgang van Schoorl naar beneden gaat :) is inderdaad niet heel ver lopen. Denk dat het evengoed het handigst is gwn portrait in de Duinen en dan daarna het strand op

celinetsjil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 14:56

Caithlynn schreef:

[ Afbeelding ]

In dat meer kan je echt zwemmen mooi glad op de bodum allen zijn daar veel gaten waar ze in weg zakken op dat stuk erheen :o

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 16:00

Ik wil gewoon graag mee, maar wel met meer duidelijkheid.
Waar beginnen we, hoeveel foto's nu?

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 16:24

Pff ik heb me laten strikken om de dag erna mee te gaan naar Duitsland om pony's te bekappen. Krijg net te horen dat ik dan zaterdag avond maar moet komen. Degene die willen blijven slapen mogen gewoon komen hoor. Ik zal alleen dan de trein nemen richting gelderland. Wel saai voor jullie, sorry.

sunnybellami

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 18:16

Ik heb heel misschien zelf vervoer dus dan kan ik met de laatstse boot terug :)

Vader moet nog even kijken of het echt haaobaar is maar hij denkt van wel!

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-16 19:57

lailapri schreef:
Pff ik heb me laten strikken om de dag erna mee te gaan naar Duitsland om pony's te bekappen. Krijg net te horen dat ik dan zaterdag avond maar moet komen. Degene die willen blijven slapen mogen gewoon komen hoor. Ik zal alleen dan de trein nemen richting gelderland. Wel saai voor jullie, sorry.

haha dat is krap geregeld maar wel leuk een dagje duitsland, zon gaat vroeg onder dus optijd weer thuis :)

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-16 20:01

DShots schreef:

We verzamelen op de parkeerplaats, als iedereen er is lopen we gezamelijk naar het Duin op de open zandvlakte, daar zal volgens rooster foto's worden gemaakt. dan lopen we weer gezamelijk terug. hebben de fotografen even een korte pauze en kunnen de modellen de paarden zadelen, zelf omkleden en bandageren etc. dan lopen we gezamelijk naar het strand daar zullen we rij foto's gaan maken. De modellen gaan om de beurt rijdend lans de zeekant, en wachten op elkaar zodat elk model de ruimte heeft. Het laatste half uur maken we snel een groepsfoto en stappen de modellen van hun paard af voor nog wat silhouet foto's

Minimaal 5 foto's per model, geen maximum net wat voor jezelf haalbaar is, foto's worden op webformaat voorzien van logo toegestuurd, grotere bestanden kunnen de modellen kopen naar kosten van de desbetreffende fotograaf.

Hoop dat het nu iets duidelijker is voor je :)

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-16 20:01

sunnybellami schreef:
Ik heb heel misschien zelf vervoer dus dan kan ik met de laatstse boot terug :)

Vader moet nog even kijken of het echt haaobaar is maar hij denkt van wel!

Kan je vader mooi met Diesel een rondje lopen, is daar prachtig

sunnybellami

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 20:28

Oh dat kan ook nog! Denk dat mn pa ook wel wat foto's wilt maken, hij is geen pro maar maakt altijd wel leuke kiekjes met zn telefoon hij vermaakt zich wel :)

Annebu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 22:23

Keell94 schreef:
DShots schreef:

We verzamelen op de parkeerplaats, als iedereen er is lopen we gezamelijk naar het Duin op de open zandvlakte, daar zal volgens rooster foto's worden gemaakt. dan lopen we weer gezamelijk terug. hebben de fotografen even een korte pauze en kunnen de modellen de paarden zadelen, zelf omkleden en bandageren etc. dan lopen we gezamelijk naar het strand daar zullen we rij foto's gaan maken. De modellen gaan om de beurt rijdend lans de zeekant, en wachten op elkaar zodat elk model de ruimte heeft. Het laatste half uur maken we snel een groepsfoto en stappen de modellen van hun paard af voor nog wat silhouet foto's

Minimaal 5 foto's per model, geen maximum net wat voor jezelf haalbaar is, foto's worden op webformaat voorzien van logo toegestuurd, grotere bestanden kunnen de modellen kopen naar kosten van de desbetreffende fotograaf.

Helder. Helemaal top! Tijden van het rooster blijven hetzelfde?

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-16 22:41

Annebu schreef:
Keell94 schreef:

Helder. Helemaal top! Tijden van het rooster blijven hetzelfde?

Ja het nieuwe rooster staat in de eerdere post maar bij deze nogmaals (namen heb ik inmiddels weer aangepast in het rooster zelf, zal deze bij definitie ook hier plaatsen maar in principe is hij hetzelfde qua modellen en tijd en etc)

Zorg dat iedereen optijd is! omdat we met zonsondergang zitten, zitten we wel aan tijd gebonden ik wil drm ook exact op de tijd van het rooster beginnen zodat we niet uitlopen en vollop van de zonsondergang op het strand kunnen genieten, weersvoorspellingen zijn goed veel zon en droog en rond de 20 graden dus ook niet te warm voor modellen en fotografen (zoals 30 vd week was niet echt leuk voor een meeting)

Afbeelding

Melanthe0396

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 13:10

Hi Meiden!

Ik lees stiekem mee hoor

Even vraagje,
Wat voor outfit zal ik aan doen?
Wat zien jullie graag, dan kan ik misschien kijken of ik t heb.

Wit paard, dus denk dat zwart, bruin of rood het mooiste is.

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-16 15:27

Helaas kan de vader van Mandy waarschijnlijk niet rijden zaterdag, ik ga mijn vader even vragen maar zijn er toevallig fotografen uit de buurt die een trailer willen rijden? (auto en trailer is er gaat alleen om een chauffeur)

Als er geen alternatief is rijd ik zelf met mijn B rijbewijs (mag blijkbaar, combinatie is niet te zwaar) maar vind dat best spannend haha

celinetsjil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 16:26

Melanthe0396 schreef:
Hi Meiden!

Ik lees stiekem mee hoor

Even vraagje,
Wat voor outfit zal ik aan doen?
Wat zien jullie graag, dan kan ik misschien kijken of ik t heb.

Wit paard, dus denk dat zwart, bruin of rood het mooiste is.

Keeley en ik hebben rood setje aan met rijden
Bruin is ook wel gaaf eigg past passen bij wit !!

sunnybellami

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 17:27

Ik kan het even vragen keeley. Mn vader mag er mee rijden alleen ik weet niet of wij dit redden met de boot..