Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Scylla schreef:Echt balen voor je dat je niet mee kan! Zo lang al naar uitgekeken en dan kan het op het laatste moment niet door gaan. Veel beterschap! Had nog aan mn zus gevraagd ofdat ze eventueel ook naar Ermelo wilde, maar tot nu toe wil ze neit, misschien dat dat van de week nog bij draait, dan hoor je het wel.
Renske20 schreef:ik heb me net definitief afgemeld voor de week
ik had gehoopt dat t van mn baas wel zou mogen, hij had er in principe niet zoveel problemen mee, zelfs niet terwijl er in de brief van bedrijfsarts staat dat paardrijden afgeraden wordt, maar op de terugweg a mn werk(van 8-12 gewerkt, du maar 4 uurtjes) zat ik in de auto, en t werd zwart voor mn ogen en ik kreeg enorme koppijn, dus ik heb 15 min stilgestaan met de auto naast de weg, omdat ik niet verder kon rijden zo beroerd voelde ik me!
dus heb de beslissing gemaakt om niet te gaanals ik al geen ochtendje kan werken, zie ik me nog niet zo snel 2x per dag paardrijden helaas
volgend jaar beter! want dat ik er nog een keer heenga dat staat vast
ik mocht trouwens wel gewoon daarheen komen als ik wilde zeiden ze van de KNHS, of bv alleen de avonden er naartoe gaan, maar ja t is een aardig stuk rijden vanaf hier, dik 2/2,5 uur dus dat wordt ook wat lastig
YvonneS schreef:He gezellig! Kamer D gaan we??? Ik heb net al allemaal spullen bij elkaar geraapt. heb nu maar ff zo'n boodschappenkrat ingepikt voor me dekjes enz. Vorig jaar had ik los in de auto gekiepert, met als gevolg dat ik 100 x heen en weer kon lopen! Dus nu kan ik in een keer al die losse zooi meenemen. Ik hoop wel dat het weer een beetje goed blijft! Iig droog!
YvonneS schreef:Hoezo hadden jullie geen goeie terugreis??? Ik hoop dat mijn paard zich morgen een beetje koest houd op de trailer, vorig jaar begon ie na een half uur te klieren. heb een vol net hooi erin hangen, hoop dat ie zich daar een beetje zoet mee houd!