Allround instructieweek paarden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 13:37

Ik heb heel erg slecht nieuws: ivm mn nek(whiplash waardoor ik gedeeltelijk in de ziektewet zit) mag ik niet naar ermelo!
de bedrijfsarts heeft me dat verboden, mn fysio+huisarts raden het ook af, maar van hun mocht ik in principe wel gaan

maar omdat ik sinds afgelopen week geregeld plat moet ivm hoofdpijn en het slechter gaat met me ipv beter vind de bedrijfsarts dat ik rust moet houden
werk normaal ca 30 uur per week nu maar 16 maar krijg wel voor 30 uur betaald. Als ik nu toch naar Ermelo ga kan ik weleens flinke problemen krijgen en ik wil mn baan hier voor niet op het spel zetten, heb nml net een huis gekocht!
dus hoe erg ik er ook van baal, ik denk dus dat ik niet ga.

Is er iemand die een vriend/vriendin/stalgenoot/etc heeft die in deze week in mijn plaats zou willen gaan, laat mij dat dan even weten!
in dit topic staat het beter uitgelegd: [VMR] NOODOPROEP! wie wil er....

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 17:39

Hey wat jammer joh! Maar het is wel heel verstandig wat je doet denk ik. je moet immers wel aan je eigen lichaam denken! Sterkte en heel veel beterschap!

Scylla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 11:22

Echt balen voor je dat je niet mee kan! Zo lang al naar uitgekeken en dan kan het op het laatste moment niet door gaan. Veel beterschap! Had nog aan mn zus gevraagd ofdat ze eventueel ook naar Ermelo wilde, maar tot nu toe wil ze neit, misschien dat dat van de week nog bij draait, dan hoor je het wel.

JECKYLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 18:28

Oh jammer zeg.... worden zo wel steeds minder bokkers Scheve mond
Hoop dat je je wel snel weer helemaal toppie voelt

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 19:20

idd, steeds minder bokkers, jammer!

He en kom jij woensdag dan ook wel met de BBQ renske???

Kratoow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 12:44

Scylla schreef:
Echt balen voor je dat je niet mee kan! Zo lang al naar uitgekeken en dan kan het op het laatste moment niet door gaan. Veel beterschap! Had nog aan mn zus gevraagd ofdat ze eventueel ook naar Ermelo wilde, maar tot nu toe wil ze neit, misschien dat dat van de week nog bij draait, dan hoor je het wel.

Haaaaaaj Kariiiiiiiin Haha! Whoej... njah ut wordt vast nog wel koewl in weekie 5 Haha!

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 19:20

Kratoow schreef:
Haaaaaaj Kariiiiiiiin Haha! Whoej... njah ut wordt vast nog wel koewl in weekie 5 Haha!

Wat staat daar nu allemaal>??? Volgens mij mag msn taal hier nl niet!

Kratoow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 20:14

YvonneS schreef:
Wat staat daar nu allemaal>??? Volgens mij mag msn taal hier nl niet!

Jah sorry daar kwam ik ook pas later achter.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-04 13:36

ik heb me net definitief afgemeld voor de week Verdrietig
ik had gehoopt dat t van mn baas wel zou mogen, hij had er in principe niet zoveel problemen mee, zelfs niet terwijl er in de brief van bedrijfsarts staat dat paardrijden afgeraden wordt, maar op de terugweg a mn werk(van 8-12 gewerkt, du maar 4 uurtjes) zat ik in de auto, en t werd zwart voor mn ogen en ik kreeg enorme koppijn, dus ik heb 15 min stilgestaan met de auto naast de weg, omdat ik niet verder kon rijden zo beroerd voelde ik me!

dus heb de beslissing gemaakt om niet te gaan Scheve mond als ik al geen ochtendje kan werken, zie ik me nog niet zo snel 2x per dag paardrijden helaas

volgend jaar beter! want dat ik er nog een keer heenga dat staat vast

ik mocht trouwens wel gewoon daarheen komen als ik wilde zeiden ze van de KNHS, of bv alleen de avonden er naartoe gaan, maar ja t is een aardig stuk rijden vanaf hier, dik 2/2,5 uur dus dat wordt ook wat lastig Scheve mond

Kratoow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 15:56

Renske20 schreef:
ik heb me net definitief afgemeld voor de week Verdrietig
ik had gehoopt dat t van mn baas wel zou mogen, hij had er in principe niet zoveel problemen mee, zelfs niet terwijl er in de brief van bedrijfsarts staat dat paardrijden afgeraden wordt, maar op de terugweg a mn werk(van 8-12 gewerkt, du maar 4 uurtjes) zat ik in de auto, en t werd zwart voor mn ogen en ik kreeg enorme koppijn, dus ik heb 15 min stilgestaan met de auto naast de weg, omdat ik niet verder kon rijden zo beroerd voelde ik me!

dus heb de beslissing gemaakt om niet te gaan Scheve mond als ik al geen ochtendje kan werken, zie ik me nog niet zo snel 2x per dag paardrijden helaas

volgend jaar beter! want dat ik er nog een keer heenga dat staat vast

ik mocht trouwens wel gewoon daarheen komen als ik wilde zeiden ze van de KNHS, of bv alleen de avonden er naartoe gaan, maar ja t is een aardig stuk rijden vanaf hier, dik 2/2,5 uur dus dat wordt ook wat lastig Scheve mond

Das jammer dat je nouw niet kan!

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 17:41

Echt heel jammer joh! Maar idd als je het nog geen ochtend red, zou ik al helemaal niet 2 x per dag gaan paardrijden. Kom je met de BBQ wel dan?? Zou wel gezellig zijn, ook ivm de shirts....

JECKYLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 12:04

Wie gaan er nog mee? dan weten de eerste tenminste hoeveel plaatsen je bezet moet houden in kamer D Haha!

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 17:39

Ik heb definitief besloten, ik kom gezellig bbq-en en heb dan de t-shirts bij me, ze waren nog niet af om ze op tijd te kunnen versturen.
Wat voor lessen hebben jullie op woensdag middag en hoelaat?
Als jullie mij dan je camera geven, kan ik foto's van jullie maken (als jullie niet allemaal tegelijk les hebben).
Tot woensdag en tot die tijd alvast veel plezier!

Groetjes, Marije

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 18:05

O ja das wel leuk als ik je me toestel geef, heb dan springles en wil wel wat springfoto's van mezelf! tot woensdag

Renske, kom je ook langs woensdags?? Zou ik wel leuk vinden!

JECKYLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 11:08

Ja dat is gezellig marije..
en op woensdag is ook een clinic (als ik het goed heb).. kun je die ook mooi bijwonen

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 11:51

He gezellig! Kamer D gaan we??? Ik heb net al allemaal spullen bij elkaar geraapt. heb nu maar ff zo'n boodschappenkrat ingepikt voor me dekjes enz. Vorig jaar had ik los in de auto gekiepert, met als gevolg dat ik 100 x heen en weer kon lopen! Dus nu kan ik in een keer al die losse zooi meenemen. Ik hoop wel dat het weer een beetje goed blijft! Iig droog!

Kratoow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 20:08

YvonneS schreef:
He gezellig! Kamer D gaan we??? Ik heb net al allemaal spullen bij elkaar geraapt. heb nu maar ff zo'n boodschappenkrat ingepikt voor me dekjes enz. Vorig jaar had ik los in de auto gekiepert, met als gevolg dat ik 100 x heen en weer kon lopen! Dus nu kan ik in een keer al die losse zooi meenemen. Ik hoop wel dat het weer een beetje goed blijft! Iig droog!

Alleen maandag wordt het niet goed weer, maar de rest van de week komt de zon!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 20:13

Veel plezier allemaal en ik hoop dat jullie wat beter weer hebben en een betere terugreis dan wij, ahum. En eigenlijk vind ik dat we een petitie moeten houden om de oefenwedstrijdjes terug te krijgen op vrijdag, daar had ik me dus juist helemaal op ingesteld!

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 20:54

Hoezo hadden jullie geen goeie terugreis??? Ik hoop dat mijn paard zich morgen een beetje koest houd op de trailer, vorig jaar begon ie na een half uur te klieren. heb een vol net hooi erin hangen, hoop dat ie zich daar een beetje zoet mee houd! Schijnheilig

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 07:23

YvonneS schreef:
Hoezo hadden jullie geen goeie terugreis??? Ik hoop dat mijn paard zich morgen een beetje koest houd op de trailer, vorig jaar begon ie na een half uur te klieren. heb een vol net hooi erin hangen, hoop dat ie zich daar een beetje zoet mee houd! Schijnheilig

laten we het zo stellen, de reis zelf liep wel voorspoedig, maar voordat we aan het reizen toe kwamen waren we 5! dagen en heel wat uren voor een trailer staan verder Boos! ....

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 16:27

Nou ik ben net terug! Paard staat in de wei, verder moet ik alles nog opruimen. Maar het was super!! Heel veel gedaan en geleerd en me paardje deed het de hele week super. Met het weer hebben we enorm geluk gehad, af en toe een klein buitje, maar niet heel erg! Uitgebreid verslag volgt nog.... Haha!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-04 17:46

ik ben JALOERS!!!! ben benieuwd naar de verslagen en de foto's!!!!

JECKYLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 18:07

Jaaah, ik ben ook thuis.... Gaaaap maar ben gesloopt..
ben tussendoor ook nog eens flink verkouden geworden en dat hielp niet echt mee, maar heb het superleuk gehad, gezellig samen met Karin, Sanne, Carolien, Susanne en Ivonne op een kamer geslapen OK dan!

Volgend jaar weer????

Verslag volgt nog want heb nu niet meer zoveel zin om te typen, ik ga zo lekker douchen en luieren op de bank

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 18:10

Zo te zien is iedereen weer veilig thuis en duurde het geen 5 dagen Haha!

Scylla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 19:06

En ook ik ben weer thuis. Was echt een super week!!! Was erg gezellig, en een hoop geleerd. Volgend jaar ga ik dan ook zeker te weten weer.
Mn paard staat ook al weer lekker op het land, mag hij lekker uitrusten. Volgende week heb ik al mn foto's binnen dus dan zal ik ze wel inscannen!

Zo eerst nog even langs mn paard, douchen en slapen, want slopend was de week wel. Vooral de kinders hielden ons snacht meerdere keren wakker Scheve mond