Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PrizTwir schreef:Ik ben op vakantie, dus ik moest even wat pagina's doorlezen. Aan de hand van foto's ben ik al een paar pensionstallingen bij mij in de omgeving tegengekomen, bosma, ride with pride en huisman. (Stalker)
Ik rijd altijd in het bos van boornbergum met mijn paard. En heel af en toe ga ik naar smalle ee. Beetsterzwaag is voor mij alweer een poos geleden.
Per 1 oktober wordt mijn paard verplaatst naar waskemeer, maar mijn fjord blijft(zoals het nu lijkt) in boornbergum staan.
Marieke1495 schreef:Waar staan jullie paarden?
ponycrosserr schreef:Ja zag ik al inderdaad @Kabayo toen ik de negen () pagina's voorbij scrollde, je komt me niet bekend voor maar Tjalleberd is natuurlijk ook heeeeel groot
Die van mij staat op stal Mulder in Luinjeberd, maar ik denk dat er weinig zijn die die naam kennen.
ponycrosserr schreef:Ja zag ik al inderdaad @Kabayo toen ik de negen () pagina's voorbij scrollde, je komt me niet bekend voor maar Tjalleberd is natuurlijk ook heeeeel groot
Die van mij staat op stal Mulder in Luinjeberd, maar ik denk dat er weinig zijn die die naam kennen.