Reserveren zouden we op het laatste moment doen toch? Zodat iedereen zeker weer dat haar paard fit is of in het geval van twix op ijzers staat. Lijkt me toch niet heel handig om ineens met 10 dames en even zoveel paarden voor de deur te staan.
Haha reserveren doen je wel. Voor de eerste week van september staat bij mij in de agenda alle deelnemers pb sturen of ze mee gaan, wat de wensen zijn, allergieeen of bijzondere dingen etc. Maar kan dat ook nu wel doen aangezien hier ineens weer leven is. En ik ineens in de eerste helft van september 5 belangrijke deadline's heb?
Haha leuk toch. Ik vind het ook spannend! Ben niet zo goed in vreemde groepen e nieuwe mensen lol
Karev loopt momenteel wel minder ok dus nog steeds een issue of ik wel of niet kan. En anders kom ik 1 dagje samen met tinky en ohjajoh enz. Gaan we bbq en ofzo hihi
Gezellig als jullie ook allemaal langs komen. Karev ik heb het zelfde probleem. Helaas door schade en schade opgelopen. Was in mijn jeugd heel vrij. Maar vind het nu erg lastig. Maar we gaan gewoon helemaal nu we dat van elkaar weten.
Ook nog even goed het lijstje doornemen met welke echte namen bij welke Bokt namen horen. Hihi
Tinky12
Geplaatst: 24-08-16 09:17
Ik plak wel een naambordje op... zeg alvast dat ik beroerd ben in het onhouden van namen
Martje80
Geplaatst: 09-09-16 09:51
Edit: was pb
Maar nu ik het topic toch omhoog geschopt heb; Hoe lijkt het?
Ik weet wel dat ik niet op vrijdagmiddag ga rijden. Mijn man is vanmiddag naar DL vertrokken om met wat vrienden te mountainbiken. Hij heeft echt alleen maar in defile gestaan en er 5,5 uur over gedaan, ipv 3,5 uur (wat ik er ook over doe om met trailer naar Drenthe te komen).