Animo voor clinic Eindhoven?

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wie heeft interesse in een clinic omg. Eindhoven?

Ja, B-niveau
14 (37%)
Ja, L-niveau
9 (24%)
Ja, M-niveau
5 (13%)
Ja, Z-niveau
3 (8%)
Nee, liever omg. Den Bosch
3 (8%)
Nee, helemaal niet
3 (8%)

Totaal aantal stemmen: 37


Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-04 20:45

orionneke schreef:

Verder hoop ik dat ik toch wel in aanmerking kom om mee te rijden als de definitieve data bekend is, ik weet niet of je dat doet aan de hand van wie het eerste gereageerd heeft enzo......


Allereerst: ik ben absoluut niet van plan om dit te laten schieten, ik werk er aan, maar ik werk (betaald) meer dan 40 uur in de week met 2 opleidingen ernaast... Ik kan dus niet a la minute alles regelen. Maar het gebeurd wel hoor Lachen

Waarvoor had je ook alweer interesse? Indien het toch 1 dag wordt dan maak ik een mogelijke indeling van de lesuren, en dan is het inderdaad wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Maar ik hoop dat 2 dagen een optie is!

Overigens: ik zit een beetje in dubio over de buitenbakken. Ik heb een aantal bakken "tot mijn beschikking" die het hele jaar door te rijden zijn. Alleen is het met regen natuurlijk onbegonnen werk... Ik moet nog even kijken hoe ik dat wil doen, foto's maken gaat natuurlijk buiten beter. Wellicht krijgen we geregeld dat we eventueel uit kunnen wijken naar de binnenbak... Of zou dat zo wie zo geen optie zijn, buiten rijden?

Zonnetje81
Berichten: 18798
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 20:47

Misschien zijn er leuke binnenbakken met een fatsoenlijke buitenbaan....??? Waarop je op de dag zelf een keuze kan maken? Ik weet niet welke bakken en regio je eigenlijk PRECIES in gedachtte hebt.

Hoeveel mag het kosten en dergelijke??

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-04 21:05

Regio Eindhoven. Bij voorkeur niets Lachen

Ik zag in je profiel trouwens dat je M of Z reed, in dat geval hoef je je geen zorgen te maken over je plaatsje denk ik Lachen

Zonnetje81
Berichten: 18798
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 21:14

Pervinco schreef:
Regio Eindhoven. Bij voorkeur niets Lachen

Ik zag in je profiel trouwens dat je M of Z reed, in dat geval hoef je je geen zorgen te maken over je plaatsje denk ik Lachen


Ja klopt ben bijna M2 stargerechtigd, en tegen die tijd hopelijk definitief hahaha, en in het allergunstigste geval M2 verplicht.

Uh ik woon hier in een omgeving met alleen maar binnenbanken, noem je eisen en ik help je! Kan zo ff bellen en doen.........
Laatst bijgewerkt door Zonnetje81 op 11-02-04 21:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-04 21:17

Eisen is alleen dat het zo min mogelijk, liefst niets, kost en dat er een geluidsinstallatie aanwezig is danwel aangesloten kan worden. Moet natuurlijk gewoon een rijdbare bak zijn, standaardmaten ed... Publiek moeten we ook kwijt kunnen Lachen

Als je zou willen rondkijken: graag. De eigenaren van de bak mogen - als ik Tyrza goed begrepen heb - gratis een uur meerijden?

Zou je je opties met de info (afmetingen, evt. kosten, plaats) in een pb willen zetten? Thanx OK dan!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 21:24

Ja, om degene die de bak beschikbaar stelt tegemoet te komen, mag/mogen die inderdaad kosteloos meerijden. Knipoog

Microfoon kan ik zelf ook regelen, dus in feite is een aansluiting voor geluidsapparatuur voldoende.

Zonnetje81
Berichten: 18798
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 21:27

Ik dnek zelf dat je het beste af bent om bij een bak te gaan die alleen van een rijvereniging is.......

Ow ja pervinco ik ben de rijhallen in boxtel en st oedenrode vergeten. Beide zeeeee mooie locaties met ook goede geluidsinstallaties.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 21:41

Kijk, dat het wat gaat kosten, dat is geen probleem. Ik geef echter de voorkeur aan een zo laag mogelijke huur. Het is maar net wat voor handen is Knipoog

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 22:18

Ok, we worden wakker, fijn!
Orionneke helpt dus kennelijk mee bakken zoeken. Zo zie je maar, even bellen gaat veel sneller als alle bakken regio Brabant afstruinen. Hoef je ook geen dag vrij voor te hebben.
Ik denk dat het belangrijk is, dat mensen weten waar het is en wanneer het is. Eenmaal bereid aan een clinic mee te doen kijken de meeste mensen niet op 1 of 2 euro meer of minder (bij wijze van).
Waar mensen wel op kijken, is de datum. We plannen graag, in deze drukke tijden, zoals je zelf ook dus wel weet, alles graag ruim van te voren. Waar mensen ook naar kijken is waar. Als het te ver is zullen mensen afhaken.

Dus, voorstel, zoek eerst uit waar en wanneer

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-04 22:20

Wanneer is bekend Koortje, en wakker was ik al. 10 en/of 17 april.

Vraag voor de mensen die willen komen kijken/groomen: is het een probleem als er een kleine entree-prijs gevraagd wordt? Ik heb een pb van orionneke gekregen met een imo mooi aanbod (inderdaad), een rijbak in Best. De eigenaren van de bak willen zo wie zo de kantine openen, en wellicht een kleine toegangsprijs vragen ivm de kosten. Zij regelen alles verder zelf.

Zonnetje81
Berichten: 18798
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 22:21

Ik heb inprincipe een leuk aanbod gedaan naar pervinco:

In best 25x 50 bak........ kantine verzorgd de club, kosten voor bijvoorbeeld 3 uur komen dan rond de 30 euro. Als we het dan open stellen en bekend maken voor publiek kunnen we nog een kleine entreeprijs vragen om de kosten te drukken..

Geluidsinstallatie AANWEZIG............

Ruime parkeer/zadelmogelijkheden.......... Wat wil je nog meer???

Dit zou toch wel realiseerbaar zijn volgens degene die ik gesproken heb. We hoeven niks te regelen behalve tyrza de deelnemers en eventuele entree........dat was trouwens helemaal aan ons zelf of we entree vragen...

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-04 22:23

Je was te snel Orionneke Lachen Had het inderdaad al geplaatst, Tyrza heeft al pb wat betreft de "huur". Wilde je net een antwoord gaan sturen Lachen

Edit: pb is al beantwoord door Tyrza OK dan!

Heeft die ponyclub toevallig een site orionneke?

Ik wacht nog even griebels reactie af, aangezien zij ook een beetje in de organisatie zit... Lachen
Laatst bijgewerkt door Sylvia op 11-02-04 22:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Zonnetje81
Berichten: 18798
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 22:24

Hahaha oke, betaald tyrza de huur dan inprincipe??? Als we weten welke dagen en de precieze tijden en iedereen stemt ermee in kan ik weer contact opnemen......dit moet wel optijd gebeuren omdat de persoon in kwestie ook dingen moet regelen en overleggen natuurlijk.
Laatst bijgewerkt door Zonnetje81 op 11-02-04 22:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-04 22:25

Zover ik begrepen heb wel... En anders wordt het 5 euro p/p meer, who cares?

Zonnetje81
Berichten: 18798
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 22:27

De site is niet boeiend maar is www.psvb.nl is gewoon info voor de leden eigenlijk.

Dan moeten we wel wat a4tje maken om bekendheid te krijgen en mensen te lokken....

Door de openstelling van de kantine en daaruit omzet te krijgen blijft de huurprijs laag...en is ook wel lekker interessant als er veel mensen zijn hahahaha.

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 22:31

Waar is de entreeprijs voor kijkers voor nodig Verward Wij gebruiken toch helemaal niks? Als ik een consumptie wil gebruiken zal ik dat natuurlijk normaal betalen, logisch, maar waar nog meer voor dan?

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 22:32

orionneke schreef:
Hahaha oke, betaald tyrza de huur dan inprincipe???



Ja , die komt voor mijn rekening. Evenals de vervoerskosten Knipoog

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-04 22:33

Koortje schreef:
Waar is de entreeprijs voor kijkers voor nodig Verward Wij gebruiken toch helemaal niks? Als ik een consumptie wil gebruiken zal ik dat natuurlijk normaal betalen, logisch, maar waar nog meer voor dan?


Zoals ik al zei: kosten drukken. Het staat nog niet vast, maar buiten dat kan ik het me best voorstellen. Je bent op hun terrein, maakt van hun faciliteiten gebruik... Een paar euro kun je toch wel missen?

Zonnetje81
Berichten: 18798
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 22:33

Owke vind je ongeveer 10 euro per uur eigenlijk een redelijk bedrag??


Daarbij wat zou 1 a 2 euro entree nou zijn??? Ik bedoel een clinic is leuk en je leert ervan, kijk eens wat je normaal voor zoiets betaald.........

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-04 22:37

Dat was goedgekeurd Orionneke Lachen Dus voor de huur hoeven we het niet te laten. En inderdaad, die paar euro... Je bent een hele dag onder de pannen Haha!

En anders zit er niets anders op dan op de foto's wachten...

Zonnetje81
Berichten: 18798
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 22:38

Hm begin er al meer zin in te krijgen eigenlijk hahaha! Mochten we niet genoeg deelnemers hebben binnen de M en Z groep kan ik binnen de club proberen te charteren......

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 22:40

Pervinco schreef:
En anders zit er niets anders op dan op de foto's wachten...


Huh, hint? Nagelbijten / Gniffelen

Nee ok dan snap ik het, en ik kan wel een paar euro missen hoor, dat maakt me echt niet uit... Ben benieuwd, heb er al wel zin in!

Zonnetje81
Berichten: 18798
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 22:42

Whahaha nu snap ik pas de HINT hahahahah, hoezoooooooooow blond...........

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 22:43

En dat vind jij grappig, Marieke?! Knipoog >;)

Nee hoor, heb geen lange tenen, ik kom gewoon!

Zonnetje81
Berichten: 18798
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 22:46

Hahahaha, ik snapt ehem echt niet en dacht naja laat maar, pas na 3x lezen van jou reactie snapte ik um.....echt DOM.

Tuurlijk kom je ook!!! En neem je heel de stal mee daar hahahaha.