Herst Shoot Honden Ermelo - datum niet bekend

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xmichxrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 10:48

WildDreams schreef:
xmichxrocky schreef:
Hier regent het heel hard..
Ik meld me af helaas! Ik moet toch een anderhalf uur in de auto zitten en dat vind ik een beetje zonde haha! Jammer!

Jammer dat je je afmeldt! Die van jou was juist vooral de hond waarom ik kwam :+ Maar begrijpelijk!

Ik kom wel gewoon! Is 5 minuten fietsen voor mij :)

Hahah dat is wel een compliment! Je mag hem ook wel een keer gewoon op de foto zetten hoor haha

Tuittuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 10:52

Ik kom ook gewoon

Mama_Rianne

Re: Herst Shoot Honden Ermelo - datum niet bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 11:04

Ik meld me ook af

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 11:05

Wij gaan nu weg met 4 dogz tot so =)
Helaas heb ik daar geen bokt dus ik zie jullie straks =)

Tuittuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 11:34

Ik ben net aangekomen *\o/*

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 11:55

Ik weet niet of ik goed zit, zie wel wat mensen staan :P

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 15:57

Hier twee voorproefjes :)

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door WildDreams op 02-01-16 16:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 16:08

Mooie hoor!

Iedereen veilig thuis gekomen? Hier zijn de hondjes even onder de douche geweest voor alle zand bende & de kou =) ze liggen nu uit geteld op de bank lekker te pitten!

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 16:29

Dankje! Ja veilig thuis gekomen haha, was wel helemaal nat :+

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 17:12

Diva <3

Afbeelding

Aartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 17:13

WildDreams schreef:
Hier twee voorproefjes :)

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Zo dat doe je snel!! Super mooi zeg!
Weet niet of die van mij zo heel goed gelukt zijn hoor :+

Hopelijk kan ik ze maandag op mn/een laptop zetten. Afhankelijk of ze m kunnen maken. Anders wordt het een nieuwe laptop kopen vrees ik...

Bedankt voor de gezellige ochtend allemaal. :)

Aartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 17:13

Tuittuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 18:06

WildDreams schreef:
Hier twee voorproefjes

[ Afbeelding ]

*\o/* *-:)

WOW !!!! Precies zoals ik bedoelde !!! Waarom is er geen poppetje met hartjes in zijn ogen ?!

lilopippa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 19:39

Ook hier veilig thuis gekomen!
Super gave foto's shar! Diva en butch staat er echt super leuk ook <3
Diek ook maar die had ik al gezien haha

Spianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 20:21

Gave foto's zeg! Is het meegevallen met de regen?

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 20:58

Dankjulliewel!! <3

@Spianne, het heeft de hele tijd gemiezerd en ook af en toe geregend helaas :=

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Aartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 21:04

WildDreams schreef:
Dankjulliewel!! <3

@Spianne, het heeft de hele tijd gemiezerd en ook af en toe geregend helaas :=

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Wouw. Gaaf. En dat terwijl Diva niet eens als model mee was. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 11:52

Nogmaals wil ik iedereen bedanken en BravoT in het bijzonder, bedankt =)

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 14:12

Dankjewel Arenda! Haha nee klopt, maar vond het zo leuk om foto's van dr te maken!

Jullie ook allemaal bedankt :D

Nog snel een foto en nu ga ik alseerst aan mijn huiswerk
Afbeelding

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 15:30

Ben zelf niet heel tevreden, laten we het houden op de weersomstandigheden :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Aartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 16:50

ApolloPaard schreef:
Nogmaals wil ik iedereen bedanken en BravoT in het bijzonder, bedankt =)

Een beetje laat, maar toch bedankt. Ik heb het graag gedaan. Maar uhm..

Vind je dit niet een beetje raar?

Eerst maakte je al een opmerking Tijdens de meeting van "ik organiseer geen meetings meer want dat werkt toch niet".
Weet je hoe dat voor mij over kwam?
Ik heb behoorlijk m'n best gedaan voor je.
Ik heb notabene tussendoor een auto ongeluk gehad! Daarna is ook nog eens mijn laptop gecrasht. Ik heb des ondanks m'n best gedaan je te helpen met alles te organiseren. Ik heb via m'n telefoon een lijst zitten maken van alle opgegeven modellen en ook nog eens alle mensen tot 2 x toe een bericht gestuurd met alle gegevens. Ik heb er heel wat tijd in gestopt. Dus wat had jij georganiseerd eigelijk? Enige waardering had ik wel fijn gevonden.

Ik wilde geen discussie er over hebben verder, maar leuk vind ik dit niet. Ik (en ook de anderen) hebben allemaal hun best gedaan om er nog wat van te maken ondanks het slechte weer. Hoewel ik eerst ook niet begreep waarom je ineens zo ging kletsen met iemand van buitenaf (met die bouvier) en je daardoor ook nog eens opmerkingen maakte over het gedrag van andermans honden...? Je was jezelf al buiten de groep aan het plaatsen daardoor.

Het is ook niet raar dat anderen jou dan 'laten voor wat het is'. Niet zo zeer kwaad bedoeld, maar meer omdat ze geen zin hebben in 'gedoe of discussie'.

Jij (dan wel je vriend) is verantwoordelijk voor een reu die zich aan een andere hond opdringt. Zeggen dat 'de teef loops is', is de schuld in andermans schoenen schuiven, terwijl daar hier helemaal geen sprake van is geweest. Je hebt te allen tijde zelf je hond onder controle te houden wat de omstandigheden van buitenaf ook zijn.

Na het bos gaf ik duidelijk aan dat het wel genoeg was geweest ivm de kou en nattigheid en tijd was om terug te lopen richting de parkeerplaats. Dat jullie zelf langzaam slenteren is aan jullie zelf geweest. Even later zie ik toch nog even kans om het modelletje op de foto te zetten dient helemaal was vergeten te fotograferen.
Dat is gewoon een spontane keuze geweest op dat moment. Had niks met 'buiten sluiten' te maken.

Als Lissette (BravoT) dan opvangt dat jullie vinden dat wij niet sociaal bezig waren dan moet je nog eens heel goed nadenken over wat er precies gebeurd is allemaal.

Vervolgens hoop ik dit op een normale manier met jou prive (over de pb) uit te kunnen praten, maar dan nog kun jij het niet laten om opnieuw met je vinger te wijzen en BravoT een pb te sturen. Waar is dat toch voor nodig? Terecht dat ze jou dan weer een boze pb terug stuurt.

Hier dan zo'n opmerking maken is voor mij de druppel.

Een ding weet ik wel. Als ik nog eens een meeting organiseer ben jij niet meer welkom.

Tuittuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 17:00

:list: +:)+

:x :x 8)7

en nu wacht ik rustig op de foto's die komen gaan *-:) heel erg benieuwd :D

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 17:33

Het stukje "achteraan slenteren" trek ik mij om een bepaalde reden wel wat persoonlijk aan (info pb).
Ik heb het als prettig ervaren dat iemand zich wel heeft aangepast aan het tempo wat ik op dat moment aan kon. Zonder mij daar verder over te hoeven verantwoorden. Bij het terug lopen hadden jullie het tempo er voor mijn doen aardig in. Dus heb ik gewoon mijn eigen tempo gelopen.

Over wel of niet onder appèl hebben van welke hond ook, ik vind het ook erg vervelend hoe het is verlopen. De vrouw van de bouvier kwam overigens alleen vragen waarom de hond constant terug werd geroepen. En hoe onze formatie zo bij elkaar is gekomen. Apollopaard viel wat in herhaling over "de loopse teef". Maar hé, daar mag iedereen zijn of haar eigen mening over hebben. En ik heb er best wel begrip voor dat het wat onvriendelijk over is gekomen. Maar trek het je niet zo aan. Ik zeg ook weleens dingen die wat rottig mijn strot uit komen.

IK heb overigens de opmerking geplaatst richting Apollopaard dat de sociale skills niet heel hoog lagen als IK de HELE groep zo bekeek. En dat ik dat erg jammer vond. Dat was niet persoonlijk tegen 1 persoon, wellicht ligt dat aan mijn eigen interpretatie. Dan is dat ook uit de wereld geholpen.

Ik wil in ieder geval alle mensen bedanken die wel zijn gekomen, en hun inzet hebben getoond, ondanks dat het slecht weer zou worden. _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 17:54

Ik bedoelde met "ik organiseer geen meetings meer"daar bedoelde ik het weer mee.. Niet jullie als persoon van wegen de regen!

De vrouw met de bouvier die vroeg idd aan mijn vriend waarom hij telkens zijn hond terug riep de teef van Ayla bleef er letterlijk voor staan met haar staart opzei... Dan is zei toch echt loops of net loops geweest! Dat het dan alleen maar de eigenaar van de reu die dan maar moet opletten? Ik zou er niet eens aan denken om met een loopse teef naar een los loop gebiedt voor honden maar maar dat ben IK! Later zei die rouw van de bouvier nog dat ze het erg leuk voor Bas vond (de bouvier heet bas) En dat ze daarom gezellig met ons mee liep.

Al met al baal ik er van dat dingen zo moeten worden uit gesproken en dat er dingen niet recht op de man worden afgevraagd! zo krijg je naar mijn beleving roddel en problemen want naar mijn idee had erg veel voor komen kunnen worden?

Al met al was ik het dus niet die iets zei over Sociale skills (ik zei toch dat ik het niet was?) Mensen vals beschuldigen hou ik helemaal niet van... Cleo ik heb dus bewust hier over mijn mond gehouden!!

Verder vond ik het zeker ook gezellig en ondanks het weer petje af voor de foto's die er gemaakt zijn, ik vind het erg mooie foto's!

lilopippa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 21:08

Cleo wat een leuke foto's ! Die kop van Diek daar _O-

Arenda bedankt voor het organiseren van de meeting en ik ben erg benieuwd naar de foto's :D Hopen dat het gaat lukken met de foto's op je laptop.

Tamara Edwin vroeg aan mij of ze loops was...
Ik heb gezegd dat we haar nu 2.5 maanden hebben en ze onregelmatig loops is. Dus dat wij geen idee wanneer het kwam. Ze is NIET loops maar het kan wel morgen, volgende week of wanneer dan ook worden. Ik ben het met je eens dat je met een loopse teef niet in een losloopgebied moet lopen. De reu vond haar inderdaad er lekker reuken dus wij houden haar zeker extra in de gaten :j .

Ik vond het jammer je tegen die vrouw zij dat ik met mijn niet aangelijnde 'loopse' teef op de hei liep. En na de opmerking tegen je vriend dat ik haar maar aangelijnd moest houden was ik er wel klaar en liep ik mee met de andere die vooropliepen zodat er toch wat ruimte tussen was en er verder geen opmerkingen of irritaties zouden zijn :j

En de sociale skills. Ik kende Arenda en Lissette niet maar ik heb het super gezellig met hun gehad. En er waren inderdaad 2 groepjes. Maar ik heb bewust afstand genomen van Tamara (eigenlijk meer van Sep) maar ik net al verteld waarom.

Ik vond het een leuke maar een koude dag :brr: en ben benieuwd naar de rest van de foto's :D