ApolloPaard schreef:Nogmaals wil ik iedereen bedanken en BravoT in het bijzonder, bedankt =)
Een beetje laat, maar toch bedankt. Ik heb het graag gedaan. Maar uhm..
Vind je dit niet een beetje raar?
Eerst maakte je al een opmerking Tijdens de meeting van "ik organiseer geen meetings meer want dat werkt toch niet".
Weet je hoe dat voor mij over kwam?
Ik heb behoorlijk m'n best gedaan voor je.
Ik heb notabene tussendoor een auto ongeluk gehad! Daarna is ook nog eens mijn laptop gecrasht. Ik heb des ondanks m'n best gedaan je te helpen met alles te organiseren. Ik heb via m'n telefoon een lijst zitten maken van alle opgegeven modellen en ook nog eens alle mensen tot 2 x toe een bericht gestuurd met alle gegevens. Ik heb er heel wat tijd in gestopt. Dus wat had jij georganiseerd eigelijk? Enige waardering had ik wel fijn gevonden.
Ik wilde geen discussie er over hebben verder, maar leuk vind ik dit niet. Ik (en ook de anderen) hebben allemaal hun best gedaan om er nog wat van te maken ondanks het slechte weer. Hoewel ik eerst ook niet begreep waarom je ineens zo ging kletsen met iemand van buitenaf (met die bouvier) en je daardoor ook nog eens opmerkingen maakte over het gedrag van andermans honden...? Je was jezelf al buiten de groep aan het plaatsen daardoor.
Het is ook niet raar dat anderen jou dan 'laten voor wat het is'. Niet zo zeer kwaad bedoeld, maar meer omdat ze geen zin hebben in 'gedoe of discussie'.
Jij (dan wel je vriend) is verantwoordelijk voor een reu die zich aan een andere hond opdringt. Zeggen dat 'de teef loops is', is de schuld in andermans schoenen schuiven, terwijl daar hier helemaal geen sprake van is geweest. Je hebt te allen tijde zelf je hond onder controle te houden wat de omstandigheden van buitenaf ook zijn.
Na het bos gaf ik duidelijk aan dat het wel genoeg was geweest ivm de kou en nattigheid en tijd was om terug te lopen richting de parkeerplaats. Dat jullie zelf langzaam slenteren is aan jullie zelf geweest. Even later zie ik toch nog even kans om het modelletje op de foto te zetten dient helemaal was vergeten te fotograferen.
Dat is gewoon een spontane keuze geweest op dat moment. Had niks met 'buiten sluiten' te maken.
Als Lissette (BravoT) dan opvangt dat jullie vinden dat wij niet sociaal bezig waren dan moet je nog eens heel goed nadenken over wat er precies gebeurd is allemaal.
Vervolgens hoop ik dit op een normale manier met jou prive (over de pb) uit te kunnen praten, maar dan nog kun jij het niet laten om opnieuw met je vinger te wijzen en BravoT een pb te sturen. Waar is dat toch voor nodig? Terecht dat ze jou dan weer een boze pb terug stuurt.
Hier dan zo'n opmerking maken is voor mij de druppel.
Een ding weet ik wel. Als ik nog eens een meeting organiseer ben jij niet meer welkom.