Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daisyjazz schreef:Zou er interesse zijn in een hondenfotomeeting in Weelde ?? We wonen namelijk zelf 300 meter van het bos af en met 10 min wandelen kom je best op een paar mooie plekjes.. We hebben voldoende parkeergelegenheid maar niet voor meer dan 3 a 4 trailers dus vandaar is honden misschien makkelijker ?
Zoe_97 schreef:hoi! lang niet gereageerd hier. Heeft iemand in België zin voor in de omgeving limburg een hondenmeeting te doen (niet te groot). Ik wil gerust de organisatie op me nemen en ik breng zelf dan een hond (of misschien 2) mee. Indien er interesse is open ik een topic!
tesseke schreef:daisyjazz schreef:Zou er interesse zijn in een hondenfotomeeting in Weelde ?? We wonen namelijk zelf 300 meter van het bos af en met 10 min wandelen kom je best op een paar mooie plekjes.. We hebben voldoende parkeergelegenheid maar niet voor meer dan 3 a 4 trailers dus vandaar is honden misschien makkelijker ?
Weelde is wel lekker dichtbij voor mij
Lommelse Sahara is een prachtlocatie. Maar daar mogen officieel geen honden meer los. Er is een speciaal losloopterrein tje aangelegd.