Moet zeggen dat ik t centrum van Gouda zoizo steeds minder boeiend vind hoor, weet niet of dat aan mij ligt. Maar denk het wel, anders zullen ze nooit die prijs gewonnen hebben van beste binnenstad.
Haha vandaar dus, volgende keer maar gaan als het zonnetje schijnt
En inderdaad vind ik de binnenstad ook minder geworden. Wou nieuwe schoenen kopen, maar vond nergens echt een leuke winkel en kon ook niet echt vinden wat ik zocht..
Ik zoek nog een leuk restaurant oid om met mijn ouders te gaan lunchen of dineren (ik moet nog even kijken hoe het uitkomt) als ik in februari in Gouda ben Iemand hier tips? Zij wonen inmiddels ook niet meer in Gouda dus daar heb ik helaas ook niet zoveel aan
Eulogy, wat voor sfeer zoek je? (grootte, prijs, soort eten)
ik vind de sfeer ook niet optimaal in de stad nu, staan een hoop panden leeg helaas. Schoenen is bijna niet te doen (nu helemaal zonder invito en schoenenreus). Kleding vind ik er eerlijk gezegd beter op geworden met de komst van H&M
Oh haha All You Can Eat is niet echt ons ding Maar bedankt! We willen denk ik ergens in de stad, niet te groot, het soort eten en de prijs maken niet heel veel uit... Vidoq, Brunel of dat Mexicaanse restaurant (Xochimilco of zo?) lijken me wel leuk voor diner maar om te lunchen kan ik echt niks bedenken en ik weet natuurlijk ook niet wat er aan nieuwe tentjes zit
Moet zeggen heb met Rhodos op de Korte Tiendeweg (als je vanaf de waag naar stadhuis kijkt links in de hoek het straatje in, bijna gelijk aan je linker hand) ook erg goede ervaringen.
Justme_Lisaa
Geplaatst: 20-11-15 20:17
Ik weet niet hoe die nu is [en of hij er nog überhaupt zit haha ], maar bij Italiaan vlakbij het ING gebouw heb ik ook goede ervaringen gehad!
Bij de swing kan je tegewoordig ook heeerlijk eten!
__nina
Geplaatst: 20-11-15 21:58
Justme_Lisaa schreef:
Ik weet niet hoe die nu is [en of hij er nog überhaupt zit haha ], maar bij Italiaan vlakbij het ING gebouw heb ik ook goede ervaringen gehad!
Als het die Italiaan naast de Bram ladage is dan is die al een tijd weg. Ik ga altijd liever naar de Italiaan naast de tof (daar heb ik net ook heerlijk gegeten) Verder is voor de lunch gewoon Gouds wel goed.
Er zit naast/bijna naast Delphi ook een Italiaan toch? Bedoel je die Lisa? Is die naast de bram ladage echt weg? Daar hebben mijn ouders de avond voor ik geboren werd nog gegeten haha, jammer dat die weg is.
Bedankt voor de tips! Ik ga het met m'n ouders overleggen
Justme_Lisaa
Geplaatst: 20-11-15 22:52
Jaaa, die bedoel ik!! Ik heb daar altijd lekker gegeten, jammer joh als die weg is.. Jeetje zeg, ik ben al een tijd niet meer in dat straatje geweest zeg haha . Anders is lacubanita nog een goede aanrader, daar kan ik altijd heerlijk eten!
[Edit] Drankje doen is gezellig! Zal vanavond of anders morgenochtend eventjes kijken of ik morgen kan!
ik moet even kijken. Hoe laat zou het ongeveer worden?
Morgen zou de verjaardag van mn opa zijn. Ga smorgens met mn oma naar het graf, en smiddags met mn moeder winkelen. Geen idee wat de verdere plannen zijn en wat voor tijd jullie in gedachten hadden
Geen idee qua tijd etc. Licht een beetje aan de wat de rest wil/kan. Is het niet een idee om een whatsapp groep aan te maken? Vind ik persoonlijk wat makkelijker bespreken etc. Als mensen t n idee vinden ff nummer in PB zetten. Maak ik morgen even een groep aan.
Mijn vriendin zal er trouwens ook bij zijn. Hier op bokt bekent als Jolmer20, zit alleen niet in dit topic.