Bikini??? Richard die dingen ondersteunen niets. En die ondersteuning hebben een aantal van ons echt nodig.
Jep heb ervaring in alle gangen. Heb zeker een goed humeur, is namelijk in mijn vakantie Bikini helaas niet aanwezig moet die nog aangeschaft worden Heb er al heel veel zin in!
Ohhhh dat wordt even wennen weer aan een cap in het warme zonnetje.... Nog steeds een beetje nerveus, maar ik heb er wel heel veel zin in!
Spijkerbroek, mn boots en dubbele laag bovenkleding ben ik wel gewend.Wat moet, dat moet en t is voor mijn eigen veiligheid enzo Zo maar weer even op mijn vertrouwde lespaard kruipen hahaha (zou die t liefst meenemen, maar dat is geen optie)
Ik heb trouwens 3 plekjes in mijn auto over. Mocht iemand een lift nodig hebben of willen carpoolen voor kosten besparing? Ik rij vanuit Amsterdam over Amersfoort of over Utrecht, is mij qua tijd om het even.
Tja ach....ritje door Amsterdam centrum is misschien wel interessant en spannend, maar ik doe liever het bos denk ik Ik doe er idd ook net iets meer dan een uur over.
Ik ben vabaf dinsdag 10 dagen in Ermelo op de camping. Weet de precieze reistijd nog niet maar scheelt wel vanaf schiphol.