Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maar goed zo als ik al eerder vertelde is dit puur zo dat ik naar school ga ben eigeblijk ook niet van plan het rijden van paarden m'n hoofd werk zeg maar te maken maar het is wel mooi mee genomen dat ik van alles een beetje kan dus beetje rijden en les geven maar daar in tegen ook hoe ik een eigenbedrijf moet opbouwen/boekhouden
nu komen er nieuw messen aan en m'n andere scheer expiriment hahah Pattypaard schreef:Hihi ik heb ook paardenhouderij daar gedaan.. in de klas gezeten bij Marlies, Monique en Michelle.
Beau wat ontzettend naar trouwens dat je niet in de paarden verder kan hoe je wel wou..![]()
Komt door het ongeluk wat je hebt gehad met dat paard wat achterover sloeg?

Gem schreef:Beauwertz wow, een 100 x 60 bak. .. geweldig! Rijo Stables gaat hem niet worden.
maar eens kijken wat we vandaag kunnen doen
. Twee keer geschrokken, er dreef een bui over en er volgde een enorme windvlaag recht op zijn kop, waar hij van ineen kromp. En later vloog een boodschappenshopper, uitgerekend van dagblad de "Limburger", over het pad. Ja, das best eng
. Vond hem dus wel erg braaf!
MilouNigel schreef:Zo dat is inderdaad erg braafdie van mij stuiteren al in de paddock, daar durf ik echt niet mee de weg op
. Had voor de zekerheid wel een groom meegenomen hoor, maar ze heeft niets anders hoeven te doen als zichzelf warmhouden met een fleecedeken
.