Aaaah haha. Hopelijk is ie weer lekker opgewarmd! Zou iedereen zijn emailadres via een pb naar mij willen sturen? Liefste wel met 'FM Breda email' als titel, dan weet ik waar ik zoeken moet.
Wat een mooie foto's al zeg! Ook van mij van alle 3 de modellen alvast een foto. Mag ik ook van jullie de emailadressen zodat ik ze kan versturen als ze allemaal klaar zijn?
Wat een wijsheid voor een 7 maanden oude pup. Mijne krijgt iedereen ook snel! Moet nog even naar de stad en dan maak ik de rest af. Stuur ze het liefste in één keer namelijk.
Wat een tegenwind hier, geen pretje als je een half uur naar de paarden fietst. Gelukkig was dat zondag niet!
Paar foto's van Cody Helaas niet zo super goed gelukt
Brenda_85
Geplaatst: 31-12-14 17:40
Hoi allemaal, mijn foto's heb ik ook gemailt, duurde allemaal wat langer door de drukte met werk enzo. Ik heb alleen van de eigenaar van Gino nog geen mailadres? Hier nog 3 van elk model.
Ik denk dat ik intussen van iedereen de foto's ontvangen heb. Ik wil jullie hierbij nog allemaal bedanken,zitten verschillende hééééle mooie foto's tussen,ondanks het mindere weer.