Mn ratje is nog bij me gelukkig. Wel onder zn normale lichaamstemperatuur & wrs ontsteking in maagdarm stelsel. Antibiotica meegekregen en sws tot vrijdag wegen. Dan bellen of ik verbetering zie of niet. bij DA zat hij op 530g.
SecretLIN
Geplaatst: 05-01-15 21:20
gister is een vriendin van me geweest met mennen, ze deden het erg goed op zuidbroek,
ik zal me even voorstellen mijn naam is Sandra woon in Groningen stad en heb een Fjordenmerrie van 6 jaar oud zij heeft Eunita ( noem dr altijd Nita )
ook heb ik nog 4 labradors, 1 kat , 3 geiten, kippen ,slangen en nog een aantal dieren
Ik ga ook zeker zaterdag naar concours. International finale. Is zeker een aanrader. Maar indd erg prijzig, ik heb het geluk met een vrijkaart, anders had ik ook getwijfeld
Ik heb nu toevallig eens zadel met boom, maar ben wel weer rustig aan het kijken voor een barefootje, want heb er weer een staan om te beleren, en die is een slag groter/breder da mn eigen merrie, en samen met een compleet andere vorm bovenlijn maakt dat ik maar niet het zadel van mijn merrie ga gebruiken.
Zuidbroek vind ik wat duur voor een avondje paardjes kijken, ga dan liever met een stoeltje in de wei zitten
antje vip zoiets haha heb een dierenopvang maar ook veel eigen dieren
Karmawitch heerlijk he de cheyenne, ik denk dat ik er een fork in laat zetten (westernknop) Ja klopt lief he Annemarie heeft me tips gegeven en me geholpen, Nita moet nog heel veel leren, komt van de fokker uit Roderesch