Er is maar 1 groep want er hebben een aantal mensen afgezegd. Ik wil alleen morgen bepalen of het doorgaat ik denk dat we weinig kans op goed weer hebben.. 90% kans op regen is er maandag namelijk.. En ik ga niet met mijn camera in d regen staan…
MZorro
Geplaatst: 20-12-14 17:53
Hmm ja, het is nu wel heel erg slecht. Ik zou op de dag zelf beslissen, 's ochtends, of het doorgaat of niet. Kan altijd nog positief veranderen toch?
Annetjuuh
Geplaatst: 20-12-14 17:54
Is die groep dan 's ochtends of 's middags? En wil je morgen voor 12.00 uur laten weten of het doorgaat ivm het wassen en zo. ( de paarden staan in de wei en zijn nogal vies)
Voor mij is het te onzeker.. ik zit oook met een boot die met dit weer afentoe niet vaart en ik durf er niet op te gokken.. Je kan geluk hebben maar als het regent ga ik niet fotograferen, en dat vind ik zonde van mijn reiskosten en tijd.. De foto's worden er niet mooier op en het apperatuur wordt er ook niet zo blij van..
Ik hoop dat jullie dit begrijpen, over een tijdje zal ik een nieuwe datum prikken.
Degene die morgen een mooie locatie hebben bij stal of in de omgeving en alsnog wil fotograferen, mogen mij even een berichtje sturen. Misschien kunnen we nog wat afspreken.