De Elfstedentocht, maar dan rénnend!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SteffiiY

Re: De Elfstedentocht, maar dan rénnend! *besloten*

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 18:41

Ja hier hetzelfde HF! Ik ben ook geen goede loper en het zal voor mij ook hard trainen worden om het bij te kunnen poten.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-14 18:54

Nou ja, binnenkort... We moeten nog ff kijken want we wonen een beetje aan verkeerde kanten van het land :P.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 18:59

Fotograferen wordt voor mij overigens wel overdag, in het donker ga ik het niet redden. Wel kan ik altijd aanbieden om met de auto mee te rijden. :j

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 21:11

De fietsers moeten met gps kunnen omgaan toch ? Ik ben niet zo'n held daarin denk ik :')
Ik kan het alleen als er een stem zegt, na 50m linksaf slaan (bijv) :+

shoeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 12:06

Een van de basis om een schema te maken is dat de route bekend is en de checkpoints. En die zijn er nog niet.

Maar reken maar uit 220 verdelen in 6 shifts, dan kom je uit op gemiddeld 36 km per keer.

En dan zou ik de nacht shifts iets verlengen zodat je ook meer rust krijgt en als het warm is je overdag ook iets minder lang hoeft te lopen. Maar de checkpoints zijn handige wisselplaatsen dus die bepalen ook het schema voor een deel.

Tot die tijd gewoon rustig blijven hardlopen, en genieten van de buitenlucht.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-14 17:12

Een route staat wel op de site, maar alleen 1 plaatje en niet echt gedetailleerd geloof ik (nog niet uitgebreid gezocht).

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 19:42

Barbabientje schreef:
Dames, het spijt me.. Ik moet afhaken :(
Heb dan een congres voor mijn afstuderen...

Dit had ik gemist, wat jammer Barbabientje, dat je niet kunt.
Hopelijk meldt zich nog iemand anders !

shoeffie schreef:
Maar reken maar uit 220 verdelen in 6 shifts, dan kom je uit op gemiddeld 36 km per keer.

Dit snap ik niet helemaal maar ik zie het wel zodra jullie de kans hebben gehad een leuk plannetje te bekokstoven. Ondertussen ga ik maar heel hard trainen ;-).

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 21:03

hoeveel
lopers hebben we nu want 36 km lijkt me te veel van het goede

we gingen toch voor 12 lijkt me toch het beste met zeker 9 lopers

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 21:06

tinkert_tje schreef:
hoeveel
lopers hebben we nu want 36 km lijkt me te veel van het goede

volgens mij als je 6 etappes hebt kom je op 35a 36 per etappe... je loopt als we inderdaad 10 lopers hebben met 3 a 4 lopers een etappe... met 3 rekent even makkelijker...

36/3 = 12 kilometer per loper in een etappe... en je loopt met 6 etappes en 3 "teams" aan lopers 2 etappes per ploegje... dat betekend dat je als loper 2 x 12 kilometer loopt in 24 uur...

en die 12 kilometer is ook niet achter elkaar...

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 21:18

ooh oke dat is iets helderder thanks ik schrok al :=

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 21:32

als ik het goed begrepen heb hoor...

shoeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 21:56

ynskek schreef:
als ik het goed begrepen heb hoor...

Jazeker

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 11:41

Hih ik schrok ook al :P
Maar 2x12 is al een stukje geruststellender :P

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-14 19:52

Zou iedereen zijn mailadres door willen mailen? Dan kan ik een datumprikker maken voor een meeting (theoriestukje + estafette oefenen). Dit zal in april zijn. Shoeffie (Sander) en ik proberen voor die tijd (waarschijnlijk in januari/februari) een keer samen te zitten voor verder overleg.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 00:38

Ik moet mij helaas afmelden voor deelname... de tocht valt net binnen mn laatste examen periode. ..

ook financieel red ik het helaas niet :(

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-14 08:53

Nu gebeurt waar ik al bang voor was: van bokkers kan je niet op aan.... Wat voor indruk maken we bij de organisatie als de helft van de mensen al afzegt voor we welgeteld 1 week staan ingeschreven? En waarom bedenken mensen dat niet voor ze JA zeggen?

-:(-

Wil best blijven organiseren en van de mensen die over zijn weet ik gelukkig wie het zijn en dat ze écht meedoen. Maar pff... :\

shoeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 09:10

Sting schreef:
Nu gebeurt waar ik al bang voor was: van bokkers kan je niet op aan.... Wat voor indruk maken we bij de organisatie als de helft van de mensen al afzegt voor we welgeteld 1 week staan ingeschreven? En waarom bedenken mensen dat niet voor ze JA zeggen?

-:(-

Wil best blijven organiseren en van de mensen die over zijn weet ik gelukkig wie het zijn en dat ze écht meedoen. Maar pff... :\

Organisaties kunnen daar wel mee omgaan. Ik durf je nu al te beloven dat je week voor de loop je telefoon met angst en beven opneemt.

Maar vanuitgaande dat ik fit ben, ik kan best wel een stukje extra lopen. Maar ja ik ben ook geen bokker :)

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 09:57

Dat was voor mij dus ook de reden om me níet op te geven. Ik kan gewoon niet garanderen dat ik tegen die tijd niet in de knoop kom met school/tentamens en voorbereiding op de 3daagse Xtrails en dan op het laatste moment moet af gaan haken.

Snap je frustratie Sting, kijk een blessure kun je altijd oplopen dat is overmacht. Maar je weet toch echt wel van tevoren of je 45 Euro kunt missen en je checkt neem ik aan ook even of je in die periode geen belangrijke dingen hebt. Hoop dat er een goede vervanger komt! Sorry heb misschien geen recht van spreken omdat ik niet mee doe maar inderdaad mensen, denk eerst even goed na voordat je ja zegt tegen zoiets...

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 10:07

Ja, beter eerst even de agenda checken, maar goed , tis jammer Ynskek. Hopelijk zullen er nog mensen bijkomen. Die 2 x 45 vind ik ook pittig hoor (en komt mij ook even heel slecht uit, auto moet naar de garage) maar goed, dat weet je inderdaad als je je opgeeft ... dus tsja.

Sting ik denk dat dat niet alleen voor bokkers geldt hoor, mensen vinden het een leuk idee en zien het dan helemaal zitten. En geven zich dan misschien wat te snel op zonder er goed over na te denken. De datum kwam voor mij heel gunstig uit, want 2 weken ervoor en 2 weken erna heb ik een survivalwedstrijd dus past precies ;-).

Ik ben nu al wel aan het inplannen hoe ik zoveel mogelijk hardloopkilometers kan maken vlak achter elkaar. Bijvoorbeeld op dinsdagavond naar de klimclub hardlopen, rondje sporten en dan weer terug hardlopen. Dat zijn toch minimaal 15 kilometers op 1 avond. En op woensdag ben ik vrij dus als ik dat dan op woensdagochtend nog eens herhaal dan kom ik al aardig in de buurt van die stukken die ik moet lopen. Misschien dat dat wel een goeie manier van trainen is voor zoiets. Ik ben er in elk geval wel achter dat in het donker lopen voor mij geen probleem is ... héérlijk is dat!

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 10:10

Tegen die tijd heb ik ook wel dat bedrag... maar nu niet....

ik moet rond komen van een stufi... en tja dan heb ik helass niet van het ene op t andere moment zo bijna 50 euro liggen....

jammer dat je dan meteen als onbetrouwbaar gezien wordt...

jammer

en ik ging er van uit dat begin juni alle examens geweest waren... helaas bleek gisteren dat dat niet zo zal zijn..

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 10:13

shoeffie schreef:
Maar vanuitgaande dat ik fit ben, ik kan best wel een stukje extra lopen. Maar ja ik ben ook geen bokker :)

Wel waar, je hebt een account :+ .

Maar afzeggen gebeurt nu eenmaal om wat voor reden ook. Soms lopen dingen zoals ze lopen. Maar wat betreft de telefoon opnemen, hier heb ik genoeg gezien en gehoord op het allerlaatste moment :') .

Gewoon fijn doorgaan met organiseren, wie weet komen er voldoende mensen bij nog. Misschien een idee om het besloten uit het topic titel te halen en te laten vervangen door lopers gezocht oid? Het is nog een lange tijd tot de loop. :)

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 10:15

Er komen vást ook nog wel mensen bij. En ik heb nog steeds een marathonloper in de aanbieding die ik kan vragen als we omhoog zitten (kan misschien ook nog wel iemand van de klimclub vragen). Dus als we omhoog komen te zitten kunnen we altijd nog onder ons bekende hardlopers gaan vragen of ze mee willen doen.

Ik vind trouwens fluoriscerende shirts wel heel leuk ja. Ik zie dat meteen voor me, een ZWART T-shirt met daarop heel grote (übergrote) fluoriscerende schuine letters: BOKT LOOPT! Lijkt me cool in het donker!

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 10:19

Tja... ik vond dat ik beter nu kon melden dat t misschien niet haalbaar is voor mij dan dat ik dat begin juni doe...

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 11:22

Tja weet je, er kunnen altijd dingen tussen komen.
Juni is nog onwijs ver, en sommige dingen kun je niet van te voren plannen.

Zelf werk ik in de zorg, en ben dus totaal afhankelijk van of ik vrij ga krijgen, dat ik het aanvraag betekend niet dat ik het ook daadwerkelijk krijg.
Daarom is het zeer verstandig om altijd te blijven kijken naar vervanging etc.

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 12:35

ik zou het nu nog niet doorgeven aan de organisatie
ik zou wachten want er kan nog van alles gebeuren en lopers krijgen we wel bij elkaar bokker of geen bokker
komt vast goed maare 45 km is voor mij echt niet haalbaar
maar daar maak ik me nu niet druk over
ik hoop dat er niet meer afvallen :=