Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Komend weekeinde is er een wedstrijd in Haren Erika (dat is net over de grens bij Ter Apel in Duitsland) en er wordt nog gezocht naar een fotograaf. Iemand nog tijd/zin om beide of 1 van de dagen foto's te komen maken?? Ik kan je daarvoor in contact brengen met diegene die het organiseert. Ben ik dus niet, ik rijd mee
Opgezocht nee niet bereikbaar met OV. Nog niet eens enigzins in de buurt van. Mocht er niemand vanuit Arnhem/Nijmegen komen, Ze kan wel met het OV naar Sellingen reizen. Daar kom ik doorheen en kan daar wel mensen oppikken. Alleen advies voor diegene zoek wel goed uit welke bus je terug moet hebben kwa tijd enz. De bussen savonds van en naar Sellingen zijn allemaal belbussen. En de laatste bus (om 22.21 uur) vanuit Sellingen naar Emmen gaat helemaal de verkeerde kant op. Via Stadskanaal en Gieten. Niet echt fijn als je zo laat terug moet.
Mijn advies is dan ook, niet met openbaar vervoer te willen komen

Adawi schreef:Leuk, wij zijn erbij!
Harry kan alleen aan longeerlijn of voor de kar. Afhankelijk van wat e voorkeur van de fotografen is? Zelf denk ik voorkeur voor rijden, mits haalbaar in tijd.
Ik denk dat je beter iets eerder kunt afspreken. Dan zit je wat meer safe bij bijvoorbeeld bewolkt weer dat het eerder donker word? En evt. bij te vroeg zijn kun je de tijd misschien nog wel opvullen met alvast andere foto's maken?
Harry is geen grote water fan, maar we zijn flink aan het oefenen! Dus kan het niet met zekerheid zeggen.