Ja die had ik idd al een mailtje gestuurd. Helaas hebben ze daar op dit moment geen springlessen en dressuur alleen op de 2 avonden dat ik werk dus ik kan niet even langsgaan om eens te kijken bij een les.
Ik heb het over de manege Hippisch Centrum. De vereniging is daar gevestigd. wil je keer springles moet je even contact opnemen met Esther Bockhoven. Ik help haar dagelijks met de stallen. Een erg leuk persoon
manana
Geplaatst: 28-07-15 20:19
Hallo, hier nog een Epenaar van 37 met paard (kwpn) in Emst. Wat leuk dit forum! Ik lees over springlessen bij HVE, als goed is ga ik ook mee doen als de springlessen weer starten!
En lijkt me gezellig keer met mensen af te spreken voor buitenrit, altijd leuk om nieuwe (paarden)mensen te leren kennen Wie ook?
Naranga
Geplaatst: 28-07-15 20:25
Ja lijkt me erg leuk, wel graag met wat beter weer dan de laatste dagen...
Nou ja, scheelt iig dazen met die regen Ben vanmiddag met de hond in t bos gaan wandelen. Was toch wel erg blij dat ik goede waterdichte schoenen aangetrokken had.
Westhof
Geplaatst: 28-07-15 20:52
Ik meld me! Woon zelf in Apeldoorn, pony staat in Lieren
Hooooi Mag ik me ook melden. Ik woon in Apeldoorn Woudhuis sinds een jaar, daarvoor twee en een half jaar in apeldoorn zuid en ik kom uit Eerbeek. Paard staat in Wilp. Ik ben 25!
Naranga
Geplaatst: 09-08-15 09:12
Hoi Sharonaa, welkom! (topic wil nog niet zo vlotten, heb je misschien al gemerkt )
Ik heb straks een proefles bij de rijvereniging in Epe, ben benieuwd
Mag ik me ook melden? Ben Dorieke, 26 jaar en woon in Apeldoorn helaas nu even paardloos (heb een paar jaar een eigen IJslander gehad). Helaas rijd ik nu ook niet meer.