Maakt mij ook niet uit hoor! Kan wel tegen een stootje, we hebben de mudrun immers ook overleefd! Maar meer dat ik dan niet voor niks kom, dat lijkt me wat zonde! @DS: ga jij die broekjes nog kopen? *kijkt lief* en HF: wilde jij mijn zooltjes uitproberen? Bedacht dat dat natuurlijk per maat gaat, dit is voor mijn schoenen perfect, maar heb wel grote voeten; mt 42....
Volgende week hardloopspullen in de aanbieding bij de Lidl trouwens! Wel fijne dingen lijkt het (vooral de drinkgordel lijkt me wel wat!)
HannahFrouk
Geplaatst: 17-07-14 22:45
Owh, haha, Sting, nee dat wordt'm dan niet ,want ik heb maat 38/39.
Oh helemaal vergeten Sting, ik wist niet zeker of je ze echt wou. Ben (vanwege het weer) naar mijn ouders gereden, die wonen 5min van het strand, en ik kom pas terug voor de meeting en dan is via Ehv wel erg om. Moet dit trouwens ook nog even bespreken met Fleury want die zou met mij meerijden. Moeten we trouwens voor de zekerheid nog telefoonnummers uitwisselen mocht er iets zijn? Ik heb als het goed is sunshines nummer nog dus die kan ik bereiken.
Ik kom graag douchen! En wie weet duik ik ook nog ff in het zwembad . Maar moet niet te lang blijven hangen, ga daarna nog meeten in Utrecht. Komt goed, zij moet toch nog druk aan de studie .
Eliine
Geplaatst: 18-07-14 21:30
Als er tijd voor is maak ik zeker graag gebruik van het douche/zwembad aanbod. Moet alleen een beetje in de gaten houden dat ik ook nog een reis van 3 uur naar Gent moet maken Wil ook niet om 11 uur 's avonds bij mn zus aankomen natuurlijk!
BM is het een idee dat wij per pb even telefoonnummers uitwisselen? voor het geval er onderweg iets misgaat/vertraagd/we elkaar toch niet kunnen vinden etc.
Sting ik kan om 11.06 of 11.21 op Utrecht Centraal staan. Wat is voor jouw aansluiting handig?
Sting
Geplaatst: 19-07-14 10:28
11.11 of 11.41. DUs denk dat 11.11 het handigst is? En dan de bus en om half 1 in Den Bosch?
Iets té fanatiek opgestaan , hoef pas om kwart over 9 de trein te hebben. Nou ja, ben ik iig op tijd .
Eliine
Geplaatst: 20-07-14 08:00
Haha nou ik ben ook al even wakker, maar was ook gewoon te warm in mn bed pfff
het heeft hier wel geregend, en zie op de radar wel wat buien aankomen. Nouja hopelijk hebben we geen last van onweer, een buitje met deze temperaturen is niet eens zo erg
Sting je ziet me verschijnen straks op Utrecht! Gewoon bij de bus die we moeten hebben?
Zeker leuk! Ben net thuis, dit keer doorweekt van een flinke regenbui.... Ach, weer eens wat anders dan al dat zweet .
BusyMissy
Geplaatst: 20-07-14 21:27
Super dat het uiteindelijk toch nog gelukt is om allemaal bij elkaar te komen! Ik vond het ook een hele gezellige middag. Lekker gerend en het hapje en drankje maakten het helemaal af. Denk dat iedereen nu weer (bijna) thuis is? Bedankt allemaal !
Ik vond het erg gezelli hoor! Leuke route in een prachtig gebied, echt mooi daar. Heb wel wat last van mn heupen nu maar niet dramatisch. En fijn dat iedereen veilig thuis/verder gekomen is.
Hey meiden, het maandelijks gebeuren melde zich een beetje op een ongunstig moment . Ik durfde het niet aan om te gaan rennen met die warmte en hoofd en buikpijn. Baalde er wel flink van want het leek me heel gezellig, heb dus tot het laatste moment getwijfeld maar toch maar verstandig gedaan. Over een jaar weer een nieuwe meeting?