Denk dat ik ook gewoon mooie spijkerbroek of een leuk jurkje aan doe, denk een spijkerbroek wil jullie de reflectie van mijn benen ook weer niet aan doen
Ik doe don wel knotten in Don heeft de manen altijd wir war zitten of ze liggen strak langs 1 kant. Vind met knotten mooier bij haar staan Ga denk ik zaterdag even nieuwe hengstenketting halen, half verroest is ook niet wat
Leuk sharon!
ik weet van het ponykamp van vorig jaar dat je volgens ongeveer5 minuten moet lopen om bij zo zandvlakte te komen. Geloof dat je tegenover die parkeerplaats het bos in kunt, of je moet een stukje langs de weg en dan kun je rechts een zandpad in en dan geloof ik de 2e? links
ik ben er nogn iet precies over uit wat ik aan doe. Denk een lichtgroene broek en grijs shirtje maar ben er nog niet helemaal uit
Ja aan de andere kant van de weg van de parkeerplaats ga je richting het zand, we kunnen wel even erheen lopen als we aankomen en de beste plek kiezen?
Hoelaat en waar precies spreken we nou af? Denk dat we wel op tijd moeten ivm het weer. Als we nou kwart voor 10 afspreken kunnen we 10u van start met de eerste groep idee??
ik vind prima rianne. Maar het weer valt wel mee geloof ik, volgens de weer app kan er smiddags een bui komen.
Als je van de diepenheimse kant komt ga je op de rotonde recht naar snorrewind, nu moet je daar ook rechts maar wat verder doorrijden dan snorrewind, dan heb je aan de linkerkant parkeerplaats. en ergens daar kun je rechts het bos in.
Als ik het goed heb ga je de borkeldweg een heel stuk in, vanaf de rotonde gezien. Dan heb je op gegeven moment een bocht naar links en daar direct achter de parkeerplaats aan de linkerkant. en dan is het geloof ik iets verder aan de rechterkant waar je het bos in kan.
Kan het ook verkeerd hebben
__Rianne
Geplaatst: 06-06-14 23:07
Hm oke zal het doorgeven haha.
nee ging me ook niet om de buien...meer om het feit dat als t 32 raden wordt dat t heel snel heel warm wordt en ik hem dan liever niet zolang op de ttailwr heb
Jet moet gewoon naar Snorrewind rijden, en ipv er manegeterrein op te rijden rij je nog zo'n 800m verder op die weg, en dan is links de parkeerplaats, zit een camping achtig iets bij
Nou kwart voor 10 is het dus morgen? Mooi op tied! En dus gewoon vanaf de autobaan naar snorrewind en dan doorrijden en links is een parkeerplaats? Heeft iemand geen adres eventueel?