En nu nog het lijstje dat hierboven staat.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sanne_sanne schreef:DankuCitaat:Vereentjex---ik vind alles wel best maar foto's maken zeker en paardrijden ook! Ik kan niet in de meivakantie en ook een gedeelte in de zomer niet
DayDream21---Ik vind (bijna) alles prima---in de voorjaarsvakantie en op de zaterdagen
Black_Devil---ik vind bowlen niet zo---eehm de vakantie en weekenden plannen we op het laatste moment, dus weet nog niet
Roodvos---Dat kampvuurkamperending klinkt leuk! Verder vind ik veel goed.---In de meivakantie
Daphne-- vind alles wel best --- niet in de zomervakantie
Tara---maakt me helemaal niets uit --- ik kan niet in mijn examenperiode, ik weet niet of het slim is voor mij om in de meivakantie te gaan, aangezien ik dan ook moet leren.
Sanne---Kamperen+kampvuur! En kanoen, maar dan niet te lang. En foto's maken is ook leukMaar niet paardrijden....----In de meivakantie...
Citaat:Naam---Wat vind je leuk---wanneer kan je zeker niet
DayDream21---Ik vind (bijna) alles prima---in de voorjaarsvakantie en op de zaterdagen
Black_Devil---ik vind bowlen niet zo---eehm de vakantie en weekenden plannen we op het laatste moment, dus weet nog niet
Roodvos---Dat kampvuurkamperending klinkt leuk! Verder vind ik veel goed.---In de meivakantie
Daphne-- vind alles wel best --- niet in de zomervakantie
Tara---maakt me helemaal niets uit --- ik kan niet in mijn examenperiode, ik weet niet of het slim is voor mij om in de meivakantie te gaan, aangezien ik dan ook moet leren.
Sanne---Kamperen+kampvuur! En kanoen, maar dan niet te lang. En foto's maken is ook leukMaar niet paardrijden....----In de meivakantie...
Vereentjex---ik vind alles wel best maar foto's maken zeker en paardrijden ook!---meivakantie en deel zomervakantie
Nienke98 schreef:Goed! Ik ga morgen de agenda van mijn moeder stelen en checken welke datums ik in Mook ben!
Als jullie allemaal willen/mogen kunnen jullie (als er genoeg tentjes zijn) ook kamperen daar.
Wat sowieso kan is: fotoshoot in het bos/ picknicken en eventueel kan mijn vader vast wel een kampvuurtje maken op ons plekje![]()
Ik ken het bos ook erg goed dus met mij en Mayra kunnen jullie niet verdwalen![]()
Er is een bowling baan in de buurt (op loop afstand)
En als de ouders van mij en Mayra willen rijden zouden we naar haar ponyclub kunnen.
... Misschien ook handig als ik eens ga vragen of mijn ouders dit een goed idee vinden