En komt vast goed met die foto's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Seven schreef:Wie weet ze is super lief met andere honden en heel sociaal met mensen daarin totaal geen moeilijke hond
Wij zouden trouwens eens gaan wandelen met blaz en mijn hond(en) is er niet van gekomen nog
Seven schreef:Tika gaat steeds beter word al een stuk opener naar andere honden
love_western schreef:Seven schreef:Tika gaat steeds beter word al een stuk opener naar andere honden
Blaz is juist iets te enthousiast naar andere honden. En aandacht is ook ver te zoeken. Baal er behoorlijk van. Gaat wel iets beter. Doen dan veel aandachtsoefeningen. Maar soms zakt mij de moed in de schoenenOp cursus besteden de trainers er ook veel tijd aan. Dus dat scheelt ook veel.
cp112 schreef:Ik ben ook niet zo'n reizer. Maar is ook lastig met alle beesten aan huis.
Ze mag hier zo heen Marjolein, maar ik heb de honden niet in huis. Hele dag buiten en erf is niet afgesloten. Dus denk niet dat het handig is met oog op weglopen.
Seven schreef:love_western schreef:
Blaz is juist iets te enthousiast naar andere honden. En aandacht is ook ver te zoeken. Baal er behoorlijk van. Gaat wel iets beter. Doen dan veel aandachtsoefeningen. Maar soms zakt mij de moed in de schoenenOp cursus besteden de trainers er ook veel tijd aan. Dus dat scheelt ook veel.
Tika is echt een mechelaar die luisterd verder top maar miet altijd wennen aan honden vooral als ze erg druk zijn maar dat is wel goed voor dr