Bokkers omgeving Nieuw Balinge / Hoogeveen / Emmen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Bokkers omgeving Nieuw Balinge / Hoogeveen / Emmen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 01:35

Is maar 20 km lopen. Sommige doen er 8 uur over, andere weer 14 uur _O-

En komt vast goed met die foto's :D

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 09:37

Moest even flink terug lezen :=

Hier ook een opleiding start dit jaar.
Paarden heb ik ook aan huis

Reizen ik ben geen echte reizer meer een huismus maar ga toch elk jaar weer naar Oostenrijk, heerlijk altijd even geen verplichtingen maar mis de rest van mn dieren al snel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 09:46

Daarom neem ik dit jaar ook de hond mee. Mijn reptielen kan ik wel een weekje missen. Heb daar een andere band mee. En kat kan ik ook wel een week missen, ook wel langer _O- Heb dat beest puur opgevangen zodat ze geen spuitje hoefde en dat mijn oma weet dat ze goed zit. Maar heb er echt niks mee.

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 09:46

Oeh ik hou echt van reizen! Heb een half jaar door Australië gereist. Heb meerdere roadtrips gedaan met een vriendin etc. Ben hopelijk dit jaar in juli klaar met mijn studie en wil dan heel graag backpacken door indonesië. Heb het geluk dat mijn ouders en mijn (thuiswonende) broers wel op mijn honden willen letten, en mijn moeder rijdt ook nog eens paard! Ideaal

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 09:59

Bij ons gaan 2 van de 4 mee misschien 3 onze am staff vind dat reizen nieuwe kamer weer in auto etc niet leuk

Zoek nog steeds naar een goed logeer adres voor 10 dagen en dat is knap lastig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 10:09

Misschien kun je iemand vinden in dit topic? Ik kan met Blaz altijd terecht bij vrienden. Maar dat gebeurt zeer zelden. Aangezien als ik weg ben, paps altijd wel weer thuis is.

ingridxxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 10:12

Heeey ik woon in nieuwbalinge haha! mijn fjord staat aan mantingerweg richting heide! :) wat leuk

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 10:20

Wie weet ze is super lief met andere honden en heel sociaal met mensen daarin totaal geen moeilijke hond

Wij zouden trouwens eens gaan wandelen met blaz en mijn hond(en) is er niet van gekomen nog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 10:23

Seven schreef:
Wie weet ze is super lief met andere honden en heel sociaal met mensen daarin totaal geen moeilijke hond

Wij zouden trouwens eens gaan wandelen met blaz en mijn hond(en) is er niet van gekomen nog

Ja dat is zo. Er is bij mij kant van alles tussen gekomen. Maar we kunnen binnenkort kijken voor een dag? Blaz zit nu wel volop in zijn pubertijd.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-02-14 10:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Irene_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 10:23

Jup, hier iemand uit Emmen :)

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 10:24

Tika gaat steeds beter word al een stuk opener naar andere honden :j

lisanne87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 10:27

Wat gaan jullie hard!

Hier nog geen vakantie plannen. Ik wil eerst mijn diploma halen, dan samenwonen en dan gaan we op vakantie. Kan nog wel even duren helaas :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 10:28

Seven schreef:

Blaz is juist iets te enthousiast naar andere honden. En aandacht is ook ver te zoeken. Baal er behoorlijk van. Gaat wel iets beter. Doen dan veel aandachtsoefeningen. Maar soms zakt mij de moed in de schoenen -O- Op cursus besteden de trainers er ook veel tijd aan. Dus dat scheelt ook veel.

sassie76

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 10:36

Ik wil me ook graag melden. Ik woon in Echten, vlak naast Hoogeveen. Ik heb twee jonge (spring)paarden en zij staan lekker aan huis. Ik woon hier sinds 2 jaar en daarvoor woonde ik in Amsterdam

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 10:58

Ik ben ook niet zo'n reizer. Maar is ook lastig met alle beesten aan huis.

Ze mag hier zo heen Marjolein, maar ik heb de honden niet in huis. Hele dag buiten en erf is niet afgesloten. Dus denk niet dat het handig is met oog op weglopen.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 11:01

love_western schreef:
Seven schreef:

Blaz is juist iets te enthousiast naar andere honden. En aandacht is ook ver te zoeken. Baal er behoorlijk van. Gaat wel iets beter. Doen dan veel aandachtsoefeningen. Maar soms zakt mij de moed in de schoenen -O- Op cursus besteden de trainers er ook veel tijd aan. Dus dat scheelt ook veel.

Tika is echt een mechelaar die luisterd verder top maar miet altijd wennen aan honden vooral als ze erg druk zijn maar dat is wel goed voor dr

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 11:06

cp112 schreef:
Ik ben ook niet zo'n reizer. Maar is ook lastig met alle beesten aan huis.

Ze mag hier zo heen Marjolein, maar ik heb de honden niet in huis. Hele dag buiten en erf is niet afgesloten. Dus denk niet dat het handig is met oog op weglopen.

Ze loopt niet snel weg maar wil niet hele dagen buiten. Ze ligt hier wel in huis en dat is 1 van de redenen waarom een plekje voor haar lastig is. Ze moet daarbij vrij strikt gehouden worden kwa regels omdat ze heel goed weet wanneer ze een kans ziet en dan lastig word. Dus je moet goed een hond kunnen lezen en er voor zijn etc. ik ben zelf gedragstherapeut en zie veel mensen die zeggen jahoor ik kan het wel en die bellen me naar 15 min waarom jankt ze zo := dan heb je dus een regel soepel genomen en gaat ze klagen als ze dr zin niet krijgt. Houd je d regels aan is ze super makkelijk en zeer gehoorzaam

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 12:39

he he! niet zo veel praten hoor hihi nu heb ik al het leukst gemist ;(

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 13:07

Mvrdehaan: vooral druk met leuke dingen op dit moment, haha. Ze hebben niet zoveel uren op mijn werk -O- En mijn opleiding hervat ik in augustus pas weer.

Welkom (terug) Lisanne!

Knappe Noedel Chantal! Hij ziet er nog goed uit, zo na het ziek zijn.
Welk zadel heb je gekocht?

Wauw Hanna, super tof! Heel veel plezier :D Ik verwacht een heleboel foto's en verslagen hoor als je terug bent!

Vakanties... ik ga eind april met Caspian naar de Veluwe en in oktober ook. En misschien in de zomer nog naar Beilen.

Welkom Elpatcho!

Wat heftig voor je zusje en voor jullie Michelle...
Echt ontzettend fijn dat ze niet meer in de rolstoel hoeft en dat ze zich zo goed voelt!

Ik heb nog nooit echt gereisd, maar wil dat "later" wel gaan doen. Australië, Amerika, Canada, Suriname en Scandinavië staan het hoogst op de lijst. En backpacken in Azië (omgeving Thailand).

Welkom Ingrid en Irene en Sassie!

Zuci had zo bij ons mogen komen Marjolein. Cintha vindt alles goed, maar ik weet niet of Britta het wel zo leuk vindt. :+

Pff ziekenboeg 2.0 hier. :( Hond is dinsdag op woensdag nacht met spoed geopereerd. Vorige week donderdag is onze jongste kat gesteriliseerd en nu is die operatiewond open gegaan.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 13:20

Arme hond en kat jorinda.... :( altijd naar.

Ik heb een massimo dressuur 2 aan laten meten. We zijn nu ondetweg naar Nijkerk om hem op te halen en pas te maken :)

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 13:57

Oeh Massimo! Daar ga je heel veel plezier van hebben :D
Mijn Trail ligt nu bij de zadelmaker voor een nieuwe vulling en dan kunnen wij ook weer aan de slag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 14:40

Seven schreef:
love_western schreef:

Tika is echt een mechelaar die luisterd verder top maar miet altijd wennen aan honden vooral als ze erg druk zijn maar dat is wel goed voor dr

Goede oefening voor haar dus. En misschien kun jij mij dan nog tips geven voor Blaz. En Blaz luistert ook top, zolang ik zijn aandacht kan vast houden.

En de hond van moeders vriend, die vond Blaz in het begin ook druk. Maar nu zijn het de beste speelmaatjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 14:41

Sterkte Jorinda met je beestenboel. Altijd naar zulke dingen :\

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 14:52

Jeetje Jorinda, wat een pech.

Ik ben ook geen vakantie mens. Vind het heerlijk om thuis te zijn. Vakantie geeft mij heel veel stress, alles moet van te voren bekend zijn anders word ik knap chagrijnig. Ook al het geregel voor de honden vind ik niks en ze achterlaten ook niet. Als we ooit weer weg gaan dan gaan ze gewoon mee.
Blixem kan aan de lijn niet met andere honden, los is hij echt een doetje maar hij luistert los voor geen meter.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 15:45

Mijn guppen kunnen allebei prima met andere honden. Mn berner is t type dat als een andere hond hem te druk/energiek of instabiel is hij gewoon ustig wegloopt.
Labje Suus is wel wat drukker maar geen hyper lab. Kan alleen af en toe Oost Indisch doof zijn maar blijft wel altijd bij me

Tijdje twrug in het bos vlogen er 3 reeën echt op nog geen 2 meter voor dr neus langs, ze was zo ontdaan dat ze er niet eens aan dacht om erachteraan tw vliegen :') tegen de tijd dat ze dat besef wel had had ik dr al geroepeb en is de drang om erachteraan te gaan weg.