Kun je daar dan rekening mee houden? Of moet je dan wachten of je ingepland wordt?
Ik hoor wel wat het wordt uiteindelijk, het maakt mij niets uit qua datum.. Ik kan iig 22 maart, 29 maart en 12 april..
Kimberleij
Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-14 13:11
ik heb het laatste weekend van maart ook vrijgevraagd voor de boktmeeting, en mag niet teveel weekenden vrijvragen, daarnaast heb ik die week al 2 aanvragen staan waardoor het me dan over uren zal kosten, als het dan niet doorgaat zal ik dat wel heel jammer vinden
Kimberleij
Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-14 13:31
maar als jullie 12 april willen prima, dan kijk ik gewoon of ik vrij ben
Kimberleij
Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-14 15:29
Maar 29 gaat niet door dan? Want dan spreek ik wat anders af of is het nog een twijfelgevalletje?
Rianne_
Geplaatst: 10-02-14 16:42
Niet om mij laten hoor! Anders valt misschien iemand anders af en komt het op hetzelfde neer. In de week voor 12 april heb ik 5 dagen vol met de studie maar voor mij komt vanaf april sowieso een drukkere periode..
Stel dat ik die week vd 29e toch minder moe ben dan verwacht, kan ik dan alsnog komen? Hapjes hebben we toch teveel denk ik maar dan zouden jullie het pas op het laatste moment weten, vrijdagavond ofzo.. Over die week is nl nog wat onduidelijkheid zag ik in het rooster. Het kan zijn dat ik 3 dagen Utrecht en een dag in Groningen heb, maar het kan ook zijn dat ik maar 2 of 3 dagen weg hoef in totaal. Dus als dat laatste het geval is valt het misschien mee! En als dit t geval is weet ik het iig een week van te voren.
Kimberleij
Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-14 17:48
ik moet het voor woensdag aanvragen mijndagen in april, dus zeggen jullie het maar?
Ik stem zelf gewoon voor de 29e, zou het wel leuk vinden om Rianne te zien, maar deze datum hadden we al gekozen en als we het dan weer gaan verschuiven wordt het ook zo rommelig of niet ?
Als niemand een probleem met honden heeft? Ik ben wel bekend met honden, dus vind het op zich niet zo'n heel groot probleem.
Is ze een rustige hond of best wel druk? Wil er dan liever niet op mijn bank hebben ofzo ( dat mag abbey ook niet trouwens)... Als het mooi weer is kan ze anders wel even een beetje in de tuin lopen ofzo... (moet ik alleen even een soort hekje maken, zodat ze niet te ver weg kan lopen (ze kan dan alsnog niet het blok uit).
Zal het ook nog wel even met Ro overleggen, kijken wat hij ervan vind. Maar denk dat het niet zo'n groot probleem is, maar dat hoor je dan wel ... word vervolgd!
Kimberleij
Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-14 22:52
Het is een hyperactief hondje, ze gaat wel Liggen kluiven op der botje, maar moet der echt in de gaten houden dat ze niet op de bank springt, ze is heel nieuwschierig en wil het huis verkennen.