Ik meld me ook voor het bowlen! Gewoon elke week een pakje sigaretten minder roken, heb ik over een maand 30 euro voor het bowlen haha
Ja toch? Met ragou, en met pesto ofzo?Haha doordeweeks rook ik ook zelf geklikte, en dat voer ik deze maand ook in in het weekend hihi
Stoppen zit er niet in, in ieder geval niet nu haha. Ik was twee/drie weken gestopt. Totdat er een ongelukje gebeurde en ben ik weer begonnen
ben nooit begonnen met roken nog beter hahaha .ik kan evt ook wel van alles maken geen probleem maak hier altijd van alles en nog wat.
Ik ben ook in voor bowlen. Tot eind deze maand kan ik niet door de weeks ivm stage. Daarna zit ik weer op school en ben ik elke vrijdag vrij.
k hoop dat ik ook vrijdags vrij ben van school..Ja ik wil ook wel wat maken, maar ik hou eigenlijk niet van koken of gewoon bezig zijn in de keuken.. Maar daarom kan ik wel wat maken hoor
HEEEEEEEEEEEEEEEY WAT LEUK!Is alles al besproken of mag ik me nog bemoeien hihi heb trouwens alleen de eerste reacties gelezen, maar dacht vraag eerst maar even.