elainelouise schreef:Haha de grootste die ik ooit heb gereden was een KWPN van 1.96![]()
Dan heb je pas echt moeite om erop te komen..
Ja idd, daar moet je zowat een klimtuigje bij aan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Udo2001 schreef:elainelouise schreef:Haha de grootste die ik ooit heb gereden was een KWPN van 1.96![]()
Dan heb je pas echt moeite om erop te komen..
Ja idd, daar moet je zowat een klimtuigje bij aan
StalNollie schreef:leuk dorpje Den Dungen, kom zelf uit Boxtel.
vrienden van ons wonen in DD heeft zelf ook twee paardjes voor aan huis lopen.
overigens de stal waar je werkt zit ook A.niek p. die ken ik dan wel weer van het VMBO.
haike schreef:idefix4 schreef:.
Noor: Wij komen komend weekend naar Maren Kessel. Dochtertjelief mag naar de finale aldaar met onze Dartmoor. Spannend. Ik heb er ook wat kilometers gemaakt tijdens de concoursen.
Leuk, welke dag en tijd? Moet zondagochtend zelf rijden maar denk sowieso nog wel meer rubrieken kom kijken
haike schreef:idefix4 schreef:.
Noor: Wij komen komend weekend naar Maren Kessel. Dochtertjelief mag naar de finale aldaar met onze Dartmoor. Spannend. Ik heb er ook wat kilometers gemaakt tijdens de concoursen.
Leuk, welke dag en tijd? Moet zondagochtend zelf rijden maar denk sowieso nog wel meer rubrieken kom kijken
Kringfinale? Leuk! Ik moet helpen op zondag! Misschien kom ik je wel tegen. Ik moet schrijven, alleen mijn tijden zijn nog niet bekent
horsier schreef:Hallo ik kom even jullie topic binnen vallen.
Omdat hier alle gezellige mensen verzamelen even een oproepje.
Ik ben namelijk op zoek naar een bijrijder voor de donderdag en het liefst ook zondag.
Mijn haflinger staat in gestel en hij wordt dressuurmatig gereden.
idefix4 schreef:Dungen schreef:Welke kant van Den Bosch?
Molenheide in Schijndel en HCB kerkwijk staan hoog op mijn 'lijstje' van maneges
HCB Kerkwijk heb ik leren rijden. Ik rijd zelf bij manege de Gelderse Boys in Ammerzoden. Een echte aanrader! Zeker als je een eigen paard hebt.