Haha, ja snap ik. Euh de bedoeling was om ook wat meer te doen. Dan breekt het ijs ook wat makkelijker en voor sommige is het een eindje reizen dus is het ook niet echt de moeite om voor een uurtje te komen dus hoop dat jullie daar ook wat voor voelen....
Ik had al wat pb contact met de TS gehad maar ik meld me hier ook! Kan nog niet garanderen of ik kan ivm weekend werk, maar als het even kan ga ik zeker mee. Lijkt me gezellig, bowlen vind ik een goed idee al heel lang niet gedaan ook.
Nuvel
Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-13 22:09
Hey, daar ben je dan! welkom, kan je je misschien nog even voorstellen? Zal je morgen dan ook even toevoegen aan me lijstje, me andere pb-er heeft afgehaakt
Ik moest ook eventjes spieken toen ik de titel zag. Morgen weer een dagje school, dus lekker niks doen. Tussendoor even mijn auto wegbrengen naar de ruitenmaker aangezien ik er vandaag achter kwam dat mijn voorruit niet meer heel is.. Er zit een barst in mijn ruit, waarschijnlijk is er dus een grote tak op gevallen.
_rosita_
Geplaatst: 05-11-13 22:42
Moest ff kijken naar de topictitel haha.. topic gaat hatd zwg! gezellig!
Ik kan de arrangementen niet zien op mijn laptop..? Hij opent ze niet...
Nuvel
Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-13 09:39
Vind ik ook wat veel. Denk dat we het gewoon een beetje betaalbaar moeten houden. Dus gewoon even kijken wat voor iedereen te doen is maar de arrangemten had ik van de week al bekeken en vond er niet veel passends tussen zitten dus denk niet dat dat hem word. ik zal vandaag is naar ze bellen en vragen wat het gaat kosten om te bowlen met ze allen of westerngames. En even pingelen aan de prijs als we met veel man zijn. En ete kan ieder voor zich kiezen en drinken ook ik drink soms wel veel en soms niet vind niet dat een ander daar voor op moet draaien of het moet goedkoop af te kopen zijn. Maar dat zal wel niet. Ik ga een onderhandelingspoging doen en la at het in dit topic weten wat er mogelijk zou zijn.
Western games klinkt heel gaaf maar als het zo duur is vind ik het ook zonde Bowlen is niet mijn favoriete bezigheid hihi
Leuk trouwens je paardje nuvel, daar had ik nog niet op gereageerd
_PatriciaH
Geplaatst: 06-11-13 12:39
Ik weet niet vanaf hoeveel mensen het zou kunnen maar bij de Witte Buffel in Culemborg kan je, mits je op tijd reserveert en in overleg welke middag, ook een High tea doen. Is samen met Andermaal mijn favo restaurant (je kan bij de buffel ook erg lekkere sushi eten ).