Ik hoef alleen maar iets van kip te halen, de rest heb ik allemaal in huis van onze eigen dieren (varken, rund en evt ook nog haas en eend).. Qua drinken wat cola, sinas en iets van sapjes.. Ik ga wrs vrijdag ff naar de Makro, daar hebben ze ook heerlijke pasta salade.. Verder haal ik wat champignons, paprika, krieltjes, etc als bijgerechtje.. En natuurlijk ei om omeletjes te maken en als toetje pannenkoekjes met B&J ijs
Maar als je iets van een lekker gevulde salade wilt maken dan graag! Kom maar op met ideetjes!
Brood bestel ik zaterdag ff bij de bakker Miss dat ik samen met Mirr ff over de markt kan zaterdagmorgen?
We zijn met 12 personen, want Thalita had ik ook op t lijstje vergeten zetten. Ik ga uit van 5 euro pp, dus heb ik 60 euro te besteden, dat moet prima lukken!
Ik moet sowieso zaterdag(ochtend) naar de Markt Siet, dus ik kan het zo meenemen. 3 Stokbroden? Ze hebben evt. ook pizzabroden? Of Turksbrood. Roept u maar! Voor mij iig geen haas of eend... Ik moet denk ik eerst ook niet langs de koetjes en biggetjes want anders weet ik niet of ik dat nog wel door m'n keel krijg ;p.
Heb er nu al zin in, kan ik eindelijk jullie allemaal eens zien!
Je moet ongeveer uitgaan van een half stokbrood per persoon, dus dat zijn zeker 6 broden. Ik bestel ze wrs bij de bakker omdat die ze mooi kan snijden.