Zou heel fijn zijn Sunshine! Moeten we dan ergens op een parkeerplaats afspreken? Lopen we dan samen naar de meet-plek . Trek ik ook mn roze shirtje aan, haha! (alleen niet mn roze schoenen, aangezien die dan aan het eind niet meer roze zijn ).
sunshine
Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-14 20:39
Ja ik moet nog eens goed bekijken waar ik mijn auto kan parkeren Ik laat het je tijdig weten, misschien is het handig om telefoonnummers uit te wisselen?
Trouwens, deze oortjes vandaag gehaald bij de blokker... en Nestor laat even zien hoe ik ze moet dragen maandag
HannahFrouk
Geplaatst: 15-04-14 21:23
Misschien sowieso handig om even telefoonnummers uit te wisselen? Voor't geval we iemand kwijt zijn of iemand ons zoekt? Ik sta dus met BOKT bij het inschrijfpunt en wacht daar op een roze Sunshine + Sting. Als er nog iemand van het station gehaald moet worden, graag nog even bericht + tijdstip.
Sting
Geplaatst: 15-04-14 21:26
Lijkt me leuk, die nummers, maar waar laten jullie je telefoons onderweg? Want er is dus geen kluis oid en verder alles op eigen risico. Je mag hem van mij meenemen, maar dat lijkt me ook niet erg verstandig (voor er allemaal telefoons in auto's afgaan ).
Gaan we daarna nog iets doen met de mensen of zien we dat dan wel? Ff gezellig de rest van de baggeraars binnen zien komen oid (weet niet of dat mogelijk is ).
Gaaf die oortjes. Ik ga kijken of ze die hier bij de blokker ook nog hebben. Ik kom ooknaar het insinschrijfpunt . Heb helaas geen roze shirt, maar hopelijk dan wel de oortjes.
BusyMissy
Geplaatst: 16-04-14 00:14
Sting schreef:
Ik vind het prima hoor!!
Ik hoop stiekum nog op een treinkaartjes actie, dus mocht iemand er 1 tegenkomen, graag ff doorgeven!
Blokker heeft nu een treinkaartjesactie.
HannahFrouk
Geplaatst: 16-04-14 07:38
Dus - eh we gaan als bokt-bunnies, begrijp ik? Zal kijken of ik ook oortjes kan vinden
Ik ga vanmiddag ff bij de Action kijken, daar hebben ze ook wel eens van de Playboy-bunnys pakken gehad en die schijnen ze nog te hebben . Wel met zwarte hardloopbroek natuurlijk .
Haha, bij de eerste hindernis liggen er allemaal gesneuvelde oortje .
sunshine
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-14 16:06
Waarschijnlijk ben ik mijn oortjes zo kwijt ja
Zijn jullie er klaar voor ?!?!?! Ik ben echt heel erg benieuwd. Rond 13:00 / 13:30u afspreken dan bij inschrijfgebeuren ? Ik heb zwarte 3kwart tight aan, roze shirtje... en konijnenoren op mijn hoofd dus .... kan niet missen
Ik ben er ook op tijd en dan ga ik nog ff mn spullen bij Sunshine in de auto gooien . Nemen jullie je autosleutel etc dan gewoon mee onderweg, of is er een veilige toeschouwer die dat soort dingen in bewaring neemt? Nou ja, ik hoef niks meer mee iig, mn ticket is geprint (nou ja, half, maar de streepjescode staat erop en die lijkt me het belangrijkste!) en mn baggerschoenen staan klaar .
HannahFrouk
Geplaatst: 20-04-14 20:33
Ik heb een elastisch dingetje om waar ik m'n sleutel in ga stoppen (hopelijk verlies ik het niet, maar ik denk dat dat wel goed gaat). Ik neem alleen wat los geld mee, m'n ID en m'n autosleutel. M'n andere spullen laat ik in de auto.
Hebben jullie eraan gedacht dat je veiligheidsspelden nodig hebt voor je startnummer? En een zak voor je natte spullen (stond in de nieuwsbrief).
Ondanks dat ik nog steeds stijve spieren heb van de survivalrun, ben ik er klaar voor hoor! Ik zie vooral veel hindernissen met 'modder' staan, dus dat komt wel goed, haha.
Sunshine ... ik denk dat de halve run konijnenoren op heeft , dus of dat een goed herkenningspunt is ... hahaha. Maar komt wel goed, ik heb een ding bij me waar 'BOKT' op staat, dus ik ben dan wel te vinden bij de inschrijving. Ik ben er tussen 13.00 en 13.30 (zal wel 13.00 worden).
Tot morgen!
sunshine
Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-14 21:07
Oja..... ik dacht dat ik orgineel was met mijn konijnenoren
Goed dat je het nog even zegt van de veiligheidsspelden, was ik anders hartstikke vergeten ! Ik heb vanmiddag nog even een korte run gedaan, en daarna nog even op de trimbaan wat oefentoestellen meegepakt
Leuke foto Sunshine! Met timer gemaakt of heb je je hond lief aangekeken?
Ik heb ook oren trouwens, 2 setjes (1 paar mensenoren en een paar konijnenoren ). Heb geen veiligheidsspelden, maar speciale clipjes! Eens kijken of ze een mudrun ook volhouden .
Ik ben onderweg! Al natgeregend onderweg naar het station, begint goed :p. Tot straks allemaal! (dacht ik alles te hebben meegenomen, ben ik een droge bh vergeten, bah, nou ja, eigen schuld!)
Eliine
Geplaatst: 21-04-14 11:06
Iedereen heel veeeel plezier leuk dat er foto's worden gemaakt hihi kunnen de thuisblijver ook meegenieten
Net onderweg in de trein: zeg, jij gaat hardlopen zeker? Gezellig gesprekje gehad, hij was aan trainen voor de halve marathon in zwolle. Jammer dat ik er bijna was, anders had ik nog kunnen vragen of ie zin had om samen te trainen....