Waarom krijg ik geen meldingen dat er gereageerd is
Vanuit R dam omgeving kan er ook gecarpoold worden dames
En volgens mij kan je bij de shell voor de efteling ook goedkoper kaartjes halen
Zo spuitelf weer door het topic
katjen
Geplaatst: 15-12-13 14:45
nou puff krijg net belletje van me oppas voor dat weekend ze heeft nieuwe baan gekregen en kan geen vrij meer krijgen . nu wilt me overbuurvrouw de paarden wel doen , maar om nu de honden twee dagen alleen te laten zie ik niet zo zitten . gezien thor zijn verlaatings angst . ik moet dus helaas afzeggen
ik niemand die zo gek is ze weekend op tegeven om voor 13 paarden en 2 dogs te zorgen . kan misschien me nicht vragen. maar die moet dan weer iemand voor haar paard regelen om het allemaal makelijk te maken . en om nou wilt vreemd iemand in me huis te laten ben ik ook niey zo fan van niet dat er veel bijzonders tevinden hier
Het park gaat om 11u open tm 18u, gaan we gelijk vanaf het begin? En eten we een hap samen in de avond of stoppen we al eerder?
Lijkt me niet verkeerd om op tijd te beginnen, dus 11u afspreken ergens voor de ingang? Of is het rond openingstijd juist enorm druk. Ik ben er nog nooit geweest dus ik weet niks!
11 uur bij de ingang is goed te doen hoor Sowieso is de WinterEfteling denk ik iets minder druk bezocht dan de ZomerEfteling. En de vakantie is natuurlijk nog maar net voorbij
Ik zeg, lekker de tijd nemen en ter plekke kijken wat we doen met eten. Voor hetzelfde geld zijn we het om 17:00 helemaal zat en eten we nog wat in het park en anders zien we wel toch?