haha dat gaat wat worden als ik uit de spookhuizen kom hoop dat ze niet te eng zijn
unihorses
Geplaatst: 07-09-13 19:11
heeft iedereen al kaartjes? twijfel of ik wel mee wil... 20 oktober is ook de dessert trail... waar ik nu dus voor het eerst aan mee kan doen... edti: en heb heel oktober wedstrijden, gaat heel naar als ik minstens een week niet meer kan lopen door dagje pretpark
Hoi! Ik zie dat dit topic echt voor een meeting is? Is er ook een huiskamer topic oid?
Ik heb net kaartjes gekocht voor 27 oktober, het combi ticket met een rip pass voor de huizen en het diner. Heeft zo'n rip pass nou echt zin? Wat is de wachttijd anders ongeveer voor een huis?
Ik zocht ook al een Huiskamertopic hier van Over die rip passen heb ik niet echt verstand volgens mij zit bij die rip pas alle kaartjes van de spookhuizen inbegrepen wat ik zou gehoord heb ..
maar desert trail wil ik al heeeeeel lang en net nu hebben we geen blessures en kreupelheden dus ben nog steeds aan het afwegen.... moet jou je digitale kaartjes ook nog sturen helemaal vergeten