Misschien is het handig als TS een post maakt waarin alle praktische informatie in staat: de datum, precieze locatie, andere info (zoals parkeermogelijkheden en penningen), een nieuw schema (met wat tijd voor rijfoto's)?
Ooh wat jammer.. De datumstond idd al wel een tijdje..
Szan, ja ik ga zo even alle info bij elkaar zetten
Baileyheleen
Geplaatst: 10-09-13 14:58
Dat zou wel fijn zijn! Ik heb nog nooit zo'n shoot gedaan, dus geen idee wat de bedoeling is... (waar moet ik me melden, wanneer en waar haal ik een penning etc.?)
Stond inderdaad al heel lang vast Dat weet ik.. Echter is het uit m'n hoofd geslipt en is de rit al betaald.
Waarschijnlijk heb ik 20 oktober ook geen vervoer ivm chauffeur die dan in het buitenland zit. Met de rit word paard 2 dagen ervoor daarheen gebracht. Ik hoop dat ik een reserve blij mag maken!
Als de meeting word verplaatst als het slecht weer zou zijn, hou ik mij als reserve aangeboden.
Szan
Geplaatst: 10-09-13 15:03
ElineCath schreef:
Ja we hebben een reserve
Oh super En dan heb ik niet goed gekeken, dacht dat het nog niet in het schema stond.
Helaas kan onze enige reserve niet, ik zal in mijn omgeving wel even rond vragen!
Het schema kan ik nu even niet aanpassen, zit op iPad en ben niet thuis. Maar ivankabacardi gaat op de middagplek van justsanne. Dus is er een plekje s ochtends vrij.
Is het een optie voor iedereen die met paard komt in de middaggroep, even langs het pannenkoekenhuis bij Den Treek te rijden voor een penning? Voor de ochtend kan ik het halen.
Ook kunnen we parkeren bij het pannenkoekenhuis (geloof ik) en vanaf daar een ruiterpad het bos in. Ik ga, niet dit weekend, maar volgend weekend wel even met mijn ouders even daar heen, om precies te kijken hoe en wat, zal er ook wel even een foto van plaatsen dan!
SayaJones
Geplaatst: 10-09-13 16:20
Had je Tinkermuts gecontact?
Tinkermuts schreef:
mochten jullie nog modellen te kort komen/afvallen houd ik mijn paardje aanbevolen.
Ik ga in oktober verhuizen naar een stal bij Den Treek, wellicht kan ik aan penningen komen die ik voor een dagje mag lenen van gasten die er al staan.. ik laat het even weten! Om hoeveel penningen gaat het dan?