Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Gaan we alleen paardrijden en dan weer terug? Hele dag in rijbroek lijkt me dan ook niet fijn als we langer blijven

antje_vip schreef:Oja dat is ook zoGaan we alleen paardrijden en dan weer terug? Hele dag in rijbroek lijkt me dan ook niet fijn als we langer blijven

EngeltjeS schreef:Citaat:Rijervaring en voorkeur type paard:
1. EngeltjeS- gevorderde ruiter, rij dagelijks / geen voorkeur voor paard.
2. Roosch- gevorderde met een beetje wiebelende benen en al een klein poosje niet meer gereden/ liefst zo breed en braaf mogelijk, niet hoger dan 1,60 ivm hoogtevrees.
3. Winged- gevorderd, alweer even niet gereden ivm blessure paard/ Liever geen pony, breder type wel
4. Inge - gevorderd, alweer even niet gereden / ?
5. Sok - gevorderde buitenrijder / Meryanthe of Elke / anders iets snels/druks/ ondeugends
6. Lynniiie- Gevorderd, iets snels/pittigs
7. Dauphine- Gevorderd, niet een paard dat de hele weg dribbelt ivm knieproblemen. Verder maakt het me niet uit.
8. Hinke - Gevorderd, maakt niet uit wat voor paard.
9. Heidy_wilco, gevorderd. voorkeur: braaf, liever geen fries of tinker
10. *vriendin van EngeltjeS die geen Bokt heeft maar wel mee wilt*, gevorderd, voorkeur: lief paard
11. Inge, gevorderd, voorkeur: pittig paardje met karakter
12. Caily, gevorderd. Voorkeur: Iris of een andere Tinker, alleen Yorke heb ik niets mee.
13. antje_vip, gevorderd. Voorkeur: iets dat goed luistertGek op Tinkers
Ik heb de lijst even aangepast aangezien sommigen zich toevoegden aan een niet complete lijstIs hij zo compleet? 13 mensen die mee gaan?
Deze lijst klopt helaas niet.
Er staan bokkers bij, die wel mee willen maar na de update van gister niets meer hebben laten horen.
Deze bokkers ga ik zodirect Pbén hier over.
Ook de bokkers die nog geen PB hebben, maar wel mee willen ontvangen zo een pb
Ik ben nu druk bezig met de lijst tot zo ver.
Zelfde zal ongetwijfeld voor anderen op deze lijst gelden. Ik ben benieuwd of je nog reactie krijgt op je pbtjes. antje_vip schreef:Citaat:Ja, ik ga mee met de Strandrit van 4 Augustus en mijn rij-ervaring is en voorkeurtype paard:
1. EngeltjeS, gevorderd. voorkeur: Braaf dier
2. Roosch, gevorderd. voorkeur: liefst zo breed en braaf mogelijk. Liever te sloom dan te snel.
3. Winged, gevorderd. voorkeur: Braaf, Fries
4. Heidy_wilco, gevorderd. voorkeur: braaf, liever geen fries of tinker
5. *vriendin van EngeltjeS die geen Bokt heeft maar wel mee wilt*, gevorderd, voorkeur: lief paard
6.Inge, gevorderd, voorkeur: pittig paardje met karakter
7 Lynn, gevorderd. voorkeur: lekker pittig ding.
8. dauphine, gevorderd. Voorkeur: braaf paard ivm knieproblemen, mag wel voorwaarts
9. Caily, gevorderd. Voorkeur: Iris of een andere Tinker, alleen Yorke heb ik niets mee.
10. antje_vip, gevorderd. Voorkeur: iets dat goed luistertGek op Tinkers
Citaat:Ja, ik ga mee met de Strandrit van 4 Augustus en mijn rij-ervaring is en voorkeurtype paard:
1. EngeltjeS, gevorderd. voorkeur: Braaf dier
2. Roosch, gevorderd. voorkeur: liefst zo breed en braaf mogelijk. Liever te sloom dan te snel.
3. Winged, gevorderd. voorkeur: Braaf, Fries
4. Heidy_wilco, gevorderd. voorkeur: braaf, liever geen fries of tinker
5. *vriendin van EngeltjeS die geen Bokt heeft maar wel mee wilt*, gevorderd, voorkeur: lief paard
6.Inge, gevorderd, voorkeur: pittig paardje met karakter
7 Lynn, gevorderd. voorkeur: lekker pittig ding.
8. dauphine, gevorderd. Voorkeur: braaf paard ivm knieproblemen, mag wel voorwaarts
9. Caily, gevorderd. Voorkeur: Iris of een andere Tinker, alleen Yorke heb ik niets mee.
10. antje_vip, gevorderd. Voorkeur: iets dat goed luistertGek op Tinkers
heidy_wilco schreef:Ik wil wel mini knakworstjes in bladerdeeg maken, erg lekker!

Roosch schreef:Een t-shirt laten bedrukken lijkt me enig, maar het is al vrij duur allemaal en een t-shirt laten bedrukken is vrij duur. Tenzij iemand zich opoffert om gewoon witte t-shirts te halen en gekke teksten gaat strijken, dan vallen de kosten te overzien.
Dit kan wel vind ik..